Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op november 17, 2017, 22:11:30
Wat was dit schandalig slecht. Smeets een oliedomme rode kaart en die Peersman had oek 1 mutte hewwe. Geen enkele lijn in het spel te ontdekken. Vd Laan veruut de beste man. Voorhoede helemaal niks. De 12e man zorgde voor de drie punten, niet de spelers. Ts mut snel wegwezen. In jaren niet sun slecht elftal gezien.
eens mbt Smeets. Ik vond het tot dat moment niet zo slecht als jij Wiekie. Na de rode kaart leek het niet echt meer op voetbal maar heb ik wel strijd gezien. Ben alleen bang dat Smeets 4 wedstrijden schorsing krijgt en ik vrees dat ik zn vervanger al kan invullen

Bascambuur

Drumfather SCC

Citaat van: D.H.Skolten op november 17, 2017, 20:31:02
Ja ja, ik denk niet dat iemand je gelooft. Maar wel raar dat je je zoveel met mij bezig houdt  geloof me, ik ben jouw hulp echt niet nodig hoor. Maar bedankt voor je goedbedoelde hulp, wordt toch gewaardeerd ouwe (semi sarcastisch bedoeld)
Dat heb ik ook niet nodig en ik geloof op mijn beurt niet dat jij een supporter van deze club bent gezien je (wed)acties tegen de club maar je komt er wel eerlijk voor uit dat je het doet en dat kan ik ergens wel weer waarderen want er zullen meerdere zijn die het doen maar niet zeggen.

Maare, Je bent nu wel blij of heb je pijn in de beurs?  :insane
Over de kaart kan ik niet oordelen maar wel knap dat ze het over de streep hebben getrokken!
Dit was een wonder haha! Ik had al had gevoel dat het ging gebeuren aangezien Peersman scoorde!

Fijn weekend en tot volgende week!

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op november 17, 2017, 22:11:30
Wat was dit schandalig slecht. Smeets een oliedomme rode kaart en die Peersman had oek 1 mutte hewwe. Geen enkele lijn in het spel te ontdekken. Vd Laan veruut de beste man. Voorhoede helemaal niks. De 12e man zorgde voor de drie punten, niet de spelers. Ts mut snel wegwezen. In jaren niet sun slecht elftal gezien.

Heerlijk he, toch even flink zeiken. Geniet nu eens even van een zwaar bevochten overwinning.

Yellow Army

Eindelijk eens vanaf minuut 1 strijd gezien en zie waar het in resulteerd
Area 58

hobbes

Citaat van: carlo de leeuw op november 17, 2017, 22:34:20
vond ik wel meevallen

Ergerde mee meer aan de gerol en gejank van Fortuna

Bernardo

Eindelijk eens als een team gespeeld en gevochten voor elke meter. Smeets loser, wat een domme actie.

sunderland

ik vond ons de eerste 25 min prima spelen en daarna hebben de jongens allemaal keihard geknokt.We willen passie zien en dat hebben we 100% gedaan en ik heb daar van genoten.De wissels vond ik slecht.Vond v Deelen vandaag ons beste speler en vond vd laan en schilder ook prima.Ik vond Fortuna ook verreweg de beste ploeg die ik hier heb gezien

Bernardo

Fortuna viel mij juist vies tegen, had er veel meer van je verwacht.

sunderland

Citaat van: sunderland op november 17, 2017, 15:59:53
De sfeer is hier prima lees ik wel. WE GAAN VANAVOND WINNEN..EINDELIJK

sunderland

De Gast

Gestreden om de punten en die eindelijk in de pocket. Complimenten hiervoor.

Voor de rest valt er weinig over te zeggen. Met 10 man geen fatsoenlijke aanval meer op de mat gelegd. Zeer armoedig.

AL

Tot aan de rode kaart een goed Cambuur gezien.
Daarna was het over maar toch knap over de streep getrokken.
Vond Fortuna maar een irritante ploeg.

Vond Smeets en Mannes prima op het middenveld.
Achterin stond het goed.

Dammers :R :R