Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Gasgeve op mei 14, 2018, 09:18:03
Haha. Wat een cliché. Jij denkt dat Hake dit niet wil. We gaan vandaag geen goals maken jongens.

dat zeg ik niet maar het moet met volle over gave als je dat tegen dord had gedaan maak
je thuis ook 4 of 5 goals.maar wij dachten och we staan 4-1 voor doe maar rustig aan.

emmen thuis tegen nec 2 goals in 10 min en nec gister thuis ook binnen 10 min 2 goals
zp moet je er op knallen en dat mis ik hier. allemaal veel te berekenend.
aanvallers moeten ten eerst aanvallende dingen laten zien en niet zeggen die verdedigd
beter mee enz.daarom hevve wij oek niet 1 die er 20 tot 25 inramt.

en om het publiek er achter te krijgen is dit de enige manier volgens mij.
de sfeer is meestal matig omdat het op het veld te vaak slaap verwekkend
was vooral vaak in de 1e helften.

De Raaf

Zou dat het nieuwe seizoen wel gebeuren?

denistel

nou dat weet ik niet maar ik verwacht het niet want ze hebben heel andere inzichten denk ik

Agy

Citaat van: Gasgeve op mei 14, 2018, 07:22:50
En wat is de juiste tactische aanpak dan precies?

Volgens mij heb ik dat al elders uitgelegd maar op hoofdlijnen houdt het in dat je voorbereid bent op het opportunistische alles of niets voetbal van je tegenstander. Als die met 6 man voorop gaan spelen heb je niet zo veel meer aan je looplijnen en driehoekjes om ruimtes en/of een extra mannetje op het veld te creëren. Dan zul je dat toch (per situatie) anders moeten gaan aanpakken.

denistel

natuurlijk agy maar wij hebben al 2 jaar geen reactie op voetbal dat wat steviger/fysieker is.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Agy op mei 14, 2018, 12:47:14
Volgens mij heb ik dat al elders uitgelegd maar op hoofdlijnen houdt het in dat je voorbereid bent op het opportunistische alles of niets voetbal van je tegenstander. Als die met 6 man voorop gaan spelen heb je niet zo veel meer aan je looplijnen en driehoekjes om ruimtes en/of een extra mannetje op het veld te creëren. Dan zul je dat toch (per situatie) anders moeten gaan aanpakken.

Precies. Voorbereid zijn op mogelijke situaties en die met de groep vooraf bespreken. Er waren toch niet heel veel vervelende scenario's tegen Dordrecht maar ik had het idee dat ze zich kapot schrokken.   

Gisteren zei perez het nog over adriaanse. Als we 1-0 achterkomen gaan we zo aanvallen.  Sloeg op de reactie van  nec in hetlaatste half uur eerder  het gestumper van  roda.

Een mooi verhaal uit het honkbal. Voor grote toernooien worden alle scenario's doorgesproken. Zo had de coach met de groep besproken wat gaan we doen als de voorbereiding door omstandigheden totaal in het water valt. Het Nederlandse die team haalt de finale in Amerika en op weg naar de finale komt de bus totaal vast te zitten in het verkeer. De spelers kijken elkaar lachend aan en zeggen: dus dit Is wat ie daar mee bedoelde. Ze blijven  rustig doen de voorbereidingen en worden wereldkampioen.
Henk, held, bedankt

SCCRulez

Ze hadden het al verknald tegen Dordrecht toen de opstelling gemaakt werd. Boerlage, Mannes, onbegrijpelijk. Hadden van eigen kracht uit moeten gaan met de spelers die de weken ervoor nog iets van het vergooide seizoen leken te maken

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ondanks de enorme blunder heb ik wel vertrouwen in de trainer Hake. Zoals Collingwood ook aan gaf er kwam wel verbetering in het spel (en de resultaten)

Wel hoop ik dat ie gewoon de blunder een keer toe geeft en niet met die onzin aan blijft komen dat ze niet begrijpen waardoor dit nu allemaal heeft kunnen gebeuren (al was het alleen maar voor een prettige vakantie voor Sunderland)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2018, 00:06:08
Ondanks de enorme blunder heb ik wel vertrouwen in de trainer Hake. Zoals Collingwood ook aan gaf er kwam wel verbetering in het spel (en de resultaten)

Wel hoop ik dat ie gewoon de blunder een keer toe geeft en niet met die onzin aan blijft komen dat ze niet begrijpen waardoor dit nu allemaal heeft kunnen gebeuren (al was het alleen maar voor een prettige vakantie voor Sunderland)

Hmmm, het is wel een samenloop van omstandigheden. Het lijkt een tactische fout te zijn van de TS, maar het was nooit gebeurd zonder de onterechte penalty en ook niet als de spelers die er wel in stonden de tweede helft niet zo massaal het hadden laten afweten. En dan heb ik het nog niet over de keeper van Dort, die nog nooit een redding in het betaalde voetbal had gedaan en nu gelijk de wedstrijd van zijn leven keepte.

Bankzitter

Hake is eindverantwoordelijk. Volgens mij liep hij daar ook niet voor weg maar hij had beter moeten uitleggen waarom hij voor deze spelers koos. Dat scheelt had een boel gespeculeer gescheelt. Hij heeft nu bij veel supporters krediet verspeeld. Dat begrijp ik maar is wel heel zonde want hij was goed bezig tot aan die wedstrijd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op mei 16, 2018, 07:42:01
Hmmm, het is wel een samenloop van omstandigheden. Het lijkt een tactische fout te zijn van de TS, maar het was nooit gebeurd zonder de onterechte penalty en ook niet als de spelers die er wel in stonden de tweede helft niet zo massaal het hadden laten afweten. En dan heb ik het nog niet over de keeper van Dort, die nog nooit een redding in het betaalde voetbal had gedaan en nu gelijk de wedstrijd van zijn leven keepte.

Voetbal IS een samenloop van omstandigheden.  En ik vind het geen tactische fout, we stonden  5-1 voor bij de rust. Het was een mentale of instellingsfout. Het kon maar op een manier fout gaan en daar moet je op voorbereid zijn en een plan hebben. Dat plan was er niet. Want dat zou toch niet gebeuren.
Henk, held, bedankt

denistel

1e helft was ook al niet super goed en je hebt hun het gevoel gegeven dat er iets te halen
viel daar ligt de fout en dat was niet gebeurd als je op je sterkst begon en die lui meteen
onder druk zette en liet zien leuk dat jullie er zijn maar hier valt niets te halen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 16, 2018, 15:34:21
1e helft was ook al niet super goed en je hebt hun het gevoel gegeven dat er iets te halen
viel daar ligt de fout en dat was niet gebeurd als je op je sterkst begon en die lui meteen
onder druk zette en liet zien leuk dat jullie er zijn maar hier valt niets te halen

Helemaal mee eens. Door spelers niet op te stellen of zelfs niet op de bank te hebben gaf je hen het gevoel dat er iets te halen valt. Hake heeft dit na de uitwedstrijd letterlijk zelf gezegd, maar Is in een paar dagen  toch  anders gaan de denken. Ben  wel benieuwd hoe dat gegaan Is.
Henk, held, bedankt

carlo de leeuw

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2018, 10:48:09
Hake is eindverantwoordelijk. Volgens mij liep hij daar ook niet voor weg maar hij had beter moeten uitleggen waarom hij voor deze spelers koos. Dat scheelt had een boel gespeculeer gescheelt. Hij heeft nu bij veel supporters krediet verspeeld. Dat begrijp ik maar is wel heel zonde want hij was goed bezig tot aan die wedstrijd.
Bij mij niet!
Met matige selectie ineens veel punten gehaald sinds zijn komst en ook in nacompetitie uit met 1-4 winnen en thuis bij rust 1-0  met diezelfde matige selectie.
Als het daarna toch nog helemaal mis gaat kan je toch geen trainer aanrekenen.
Ik reken het een beetje Kallon aan die de wedstrijd op slot had moeten gooien door 1 keer wel een simpele voorzet te geven, maar vooral die zeer dubieuze Blom!
Die was met zijn idiote beslissingen de grootste onrust stoker en paniekzaaier voor Cambuur.

sunderland

De dingen die jij noemt zijn ook waar Carlo.Toch stelt de trainer 4 andere spelers op en laat zijn 2 beste spelers op de tribune plaats nemen. Noem jij dit niet een enorme megafout? Boerlage/Mannes was ook in de eerste helft dramatisch.