Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2018, 09:31:09
De technisch manager haalt het type speler welke Hake denkt nodig te hebben, let wel met een zeer beperkt budget.
Hake moet uit deze groep een selectie vormen waarvan hij denkt dat zij de opdrachten en tactiek kunnen uitvoeren.
Nou dat is niet helemaal uitgekomen, maar de resultaten zijn tot nu toe ondanks het matige voetbal, niet slecht te noemen, dus een dikke plus voor Hake.
Ik ben soms wat teleurgesteld in zijn keuzes en type voetbal, maar dat heeft ook veel te maken met de zeer matige selectie. Wat dat betreft is Hake voor mij na Henk de Jong een zegen voor Cambuur en hoop dat hij hier kan blijven en op termijn met veel betere spelers kan gaan werken.

Waarom heeft iedereen het toch altijd over een beperkt budget?? Dat hebben clubs als Helmond en Telstar etc. Dankzij de degradaties uit de eredivisie hebben we niet meer het op 1 na hoogste budget maar zitten we nog altijd bij de eerste 6. Dat noem ik dus niet beperkt. Maar zonder netwerk gaat het ook erg lastig worden. Overigens zou ik er voor tekenen als we eindigen waar we nu staan...

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Jandehulk

Jandehulk

Citaat van: justremco op september 30, 2018, 12:18:23
Waarom heeft iedereen het toch altijd over een beperkt budget?? Dat hebben clubs als Helmond en Telstar etc. Dankzij de degradaties uit de eredivisie hebben we niet meer het op 1 na hoogste budget maar zitten we nog altijd bij de eerste 6. Dat noem ik dus niet beperkt. Maar zonder netwerk gaat het ook erg lastig worden. Overigens zou ik er voor tekenen als we eindigen waar we nu staan...
dat budget is alleen een goedprater over de zwakke selectie ..vind ik ook hoor ,denk ook niet dat we daar eindigen ,maar tussen 7 en 12 ...alles boven de 10 de plek ben ik tevreden met deze selectie ..middenveld is er niet.

Vlampiep

Misschien heb ik mij wel verkeerd uitgedrukt. Het bestuur wil het eigen vermogen in een gunstiger positie krijgen en dat gaat ten koste van het besteedbare geld voor spelers.
Dit is een keuze, maar of dat dit op termijn de juiste is geweest is maar de vraag.
Een nieuw stadion en weinig betalende toeschouwers kan ook het gevolg worden van deze keuze.

sunderland

vind ik ook. Wat mij meer gaat tegenstaan is de spelopvatting. Vrijdag waren er 8000 mensen en we hewwe niet 1x achter het team staan omdat we niet vooruit voetbalden.Gewoon gas erop en afjagen. Zonder spits voetballen nou ik vind het triest.

De Gast

We konden ook niet beter. Wie stond er eigenlijk in de spits? Kippersluis?  Ik weet het niet eens.. zat iemand naast mij met een los kaartje. Schaam me dood man. 17 euro betaald voor helemaal niks. Onze topverdediging zorgde er nog voor dat het geen afgang werd. Maar dat was het eigenlijk wel.

Bankzitter

Het was de bedoeling juist aanvallender te spelen met deze opstelling. Alleen mislukt dat finaal. Steeds de bal al kwijt als we amper de middenlijn over waren en pas rond de eigen 16 weer terug. Defensie kon niet hoger gaan spelen en de aanvallers kregen geen fatsoenlijke bal.

Een 4-3-3 met Mathieu of Maulun op 10 moet kunnen maar dus niet met Schindler en Schils daar achter.

De Gast

Waarom geeen Kippersluis en Rossi. Bij een gebrek aan kwaliteit moet je dan toch tenminste de jongens opstellen die nog iets kunnen ook al is dat ook niet geweldig.

Noordcambuur

Hake flikker op man je kan er niks van en neem die Duitser mee :y

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op oktober 14, 2018, 16:41:15
Hake flikker op man je kan er niks van en neem die Duitser mee :y

Sipke aan de macht :_schater

Noordcambuur

speculeter

Valt als trainer niet veel van te maken.
Vind wel dat hij eens moet ophouden continu opstelling door elkaar te gooien.En zijn oogappel Schindler voorlopig op de bank te houden.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op oktober 14, 2018, 16:53:58
Valt als trainer niet veel van te maken.
Vind wel dat hij eens moet ophouden continu opstelling door elkaar te gooien.En zijn oogappel Schindler voorlopig op de bank te houden.
nee staat er volgende week er weer in tegen Helmond sport.
Heeft nog niet gewonnen ohhhh dat wordt de eerste overwinning van Helmond sport

Bankzitter

Citaat van: De Gast op oktober 14, 2018, 16:35:24
Waarom geeen Kippersluis en Rossi. Bij een gebrek aan kwaliteit moet je dan toch tenminste de jongens opstellen die nog iets kunnen ook al is dat ook niet geweldig.

Beide niet 100% fit .