Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 24, 2016, 13:28:56
controleur in een wedstrijd waar je 90 % op de helft van de tegenstander staat
pfff. en ik zou er nog liever Monteiro neer zetten dan bakker. is nog 1 van de enigen
die de duels wel inknald.
bij bakker is het controleren totaal door geslagen en kotm constant aanbieden op een paar meter
van de verdedigers die dan weer niet weten waar ze met de bal heen moeten.

en wat vond je van zijn corners man man man moet best hoor maar ja de leiding laat alles
oek gewoon maar zien gang gaan.
middenveld met Monteiro,Schilder en kip

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2016, 14:43:17
middenveld met Monteiro,Schilder en kip

Schilder geeft zelf toch aan dat hij conditioneel nog te ver achterloopt? Waarom zou je hem dan opstellen?

PePe

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 16:34:10
Schilder geeft zelf toch aan dat hij conditioneel nog te ver achterloopt? Waarom zou je hem dan opstellen?

Nog een goede week trainen, dan is hij wedstrijd fit!!

Vlampiep

Wat mij verbaasd, dat een prof.voetballer niet in staat is zijn conditie op peil te houden.
Dat je een tijdje niet speelt en daarmee wedstrijdritme mist, kan ik begrijpen, maar conditionele achterstand zonder dat je geblesseerd bent geweest zegt iets van de instelling van een speler.

Cor

Citaat van: PePe op september 24, 2016, 19:17:21

Denkt hij. Zou mooi zijn. Ik zou toch gaan voor middenveld met Bakker, Schilder en Kip.

PePe

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2016, 19:29:54
Wat mij verbaasd, dat een prof.voetballer niet in staat is zijn conditie op peil te houden.
Dat je een tijdje niet speelt en daarmee wedstrijdritme mist, kan ik begrijpen, maar conditionele achterstand zonder dat je geblesseerd bent geweest zegt iets van de instelling van een speler.

Misschien weinig gespeeld de laatste tijd bij Twente?

Vlampiep

Citaat van: PePe op september 24, 2016, 19:37:58
Misschien weinig gespeeld de laatste tijd bij Twente?
Dat zou best kunnen, maar je traint toch wekelijks met de selectie, zodat de conditie achterstand geen probleem mag zijn.

Cor

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2016, 20:55:51
Dat zou best kunnen, maar je traint toch wekelijks met de selectie, zodat de conditie achterstand geen probleem mag zijn.

Luister naar z'n interview op omrop abe dan weet je het

Agy

Citaat van: denistel op september 24, 2016, 13:28:56
controleur in een wedstrijd waar je 90 % op de helft van de tegenstander staat
pfff. en ik zou er nog liever Monteiro neer zetten dan bakker. is nog 1 van de enigen
die de duels wel inknald.
Laat maar Otje... meende dat je er meer verstand van had...  als je niet ziet wat Bakker in dit systeem goed doet en Monteiro fout... ;(

Noordcambuur

dan maar over 3 weken heen tillen

Galdiano

Citaat van: PePe op september 24, 2016, 19:17:21

Onzin, tussen fit en wedstrijd fit zit een behoorlijk verschil.
Wedstrijdfit ben je als je 90 minuten vol kan gaan. En daarna de aller beslissende sprint in de 93 minuten nog kan maken ala Zivkovic.

Laat hem maar eerst 2 a 3 keer 90 minuten maken bij de beloften, en af en toe een helft spelen bij Cambuur 1.

Dan ben je wedstrijdfit.

Een goede week trainen zegt ie!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Agy op september 24, 2016, 21:46:37
Laat maar Otje... meende dat je er meer verstand van had...  als je niet ziet wat Bakker in dit systeem goed doet en Monteiro fout... ;(
Bakker is inderdaad een heel nuttige speler op het middenveld.
Monteiro is een dynamischer speler die bikkelt en ook prima ballen geeft, daarmee wil ik niet zeggen dat hij nu top speelt, maar dat doet niemand nog.
Dat je Monteiro wel noemt en bv Kip, Houtkoop en Hoefdraad niet, geeft aan dat je een eenzijdige kijk op spelers hebt die fouten maken
Ik heb een team gezien vrijdag avond wat in zijn geheel veel fouten maakte, dat daar sommige spelers nog slechter van gingen spelen is ook een team verantwoordelijkheid.
En om nog even wat zout in de wond te strooien, Monteiro doet mij met zijn inzet en spelwijze denken aan El Makrini, hij is een echte team speler en ruimt veel rotzooi op het middenveld op.

hobbes

Citaat van: Galdiano op september 25, 2016, 09:42:37
Onzin, tussen fit en wedstrijd fit zit een behoorlijk verschil.
Wedstrijdfit ben je als je 90 minuten vol kan gaan. En daarna de aller beslissende sprint in de 93 minuten nog kan maken ala Zivkovic.

Laat hem maar eerst 2 a 3 keer 90 minuten maken bij de beloften, en af en toe een helft spelen bij Cambuur 1.

Dan ben je wedstrijdfit.

Een goede week trainen zegt ie!  :_schater

Dat zie je wel aan Gouriye, in potentie een goede voetballer alleen hij is nog wel even onderweg. Afgelopen vrijdag hield hij het een helft vol maar hij is nog niet aan een hele wedstrijd toe.

Agy

Citaat van: Vlampiep op september 25, 2016, 10:08:42
Bakker is inderdaad een heel nuttige speler op het middenveld.
Monteiro is een dynamischer speler die bikkelt en ook prima ballen geeft, daarmee wil ik niet zeggen dat hij nu top speelt, maar dat doet niemand nog.
Dat je Monteiro wel noemt en bv Kip, Houtkoop en Hoefdraad niet, geeft aan dat je een eenzijdige kijk op spelers hebt die fouten maken
Ik heb een team gezien vrijdag avond wat in zijn geheel veel fouten maakte, dat daar sommige spelers nog slechter van gingen spelen is ook een team verantwoordelijkheid.
En om nog even wat zout in de wond te strooien, Monteiro doet mij met zijn inzet en spelwijze denken aan El Makrini, hij is een echte team speler en ruimt veel rotzooi op het middenveld op.

Ik reageer op het bericht van Otto, en dat ging maar over deze 2 spelers. Hoe ik over de rest denk staat wel elders op het forum, o.a. in het topic Barto. Derhalve een wat onzinnige reactie. Ben het namelijk op hoofdlijnen wel met je eens.

Vlampiep

Citaat van: Agy op september 25, 2016, 10:50:39
Ik reageer op het bericht van Otto, en dat ging maar over deze 2 spelers. Hoe ik over de rest denk staat wel elders op het forum, o.a. in het topic Barto. Derhalve een wat onzinnige reactie. Ben het namelijk op hoofdlijnen wel met je eens.
Je hebt volkomen gelijk, want als ik iets zinnigs zouden moeten melden zat ik niet op dit forum. : :devil