Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

DayDreamer

Heel vreemd allemaal. Vliegangst  8P

pvanbuijtene

Citaat van: DayDreamer op januari 10, 2014, 14:55:11
Heel vreemd allemaal. Vliegangst  8P

Nou hij kan ook met de auto toch??

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: 666 op januari 10, 2014, 15:29:53
Autoangst  8P
Dan maar met de spelersbus. Of het hij oek spelersbusangst? :devil

Sonnema

Wat ik te horen kreeg was dat meneer vliegangst heeft en hij het thuis front niet zolang kon missen. Dus een gevalletje heimwee, hij heeft zijn conditie de afgelopen weken inderdaad bij harkemase boys op peil gehouden. Ach ja zelfs de grote namen hebben dat wel

FrancoLWD

Citaat van: Sonnema op januari 10, 2014, 16:29:23
Wat ik te horen kreeg was dat meneer vliegangst heeft en hij het thuis front niet zolang kon missen. Dus een gevalletje heimwee, hij heeft zijn conditie de afgelopen weken inderdaad bij harkemase boys op peil gehouden. Ach ja zelfs de grote namen hebben dat wel

The non-flying dutchman 2.0 :_schater

Mp

:_schater

Leovardia

Ik vind het, als dat klopt, een kwalijke zaak. Je weet voordat je profvoetballer wordt dat een trainingskampie naar het buitenland erin zit. Sterker, hoe hoger je komt des te meer je van huis bent. Ook voor het groepsproces moet je er bij zijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Goudvinger

Lekker boeiend allemaal, hij heeft er vast een goede reden voor gehad, anders was Cambuur er echt niet mee akkoord gegaan. Vanaf nu gewoon weer meedoen en volgende week knallen.

KristCambuur

Citaat van: Leovardia op januari 10, 2014, 18:51:40
Ik vind het, als dat klopt, een kwalijke zaak. Je weet voordat je profvoetballer wordt dat een trainingskampie naar het buitenland erin zit. Sterker, hoe hoger je komt des te meer je van huis bent. Ook voor het groepsproces moet je er bij zijn.

Zelfs Bergkamp had het, het hoort bij de persoon niet bij de speler. #vliegangst
Cambuur till I die!

Puma

Vliegangst?  Is afgelopen zomer gewoon op vakantie geweest naar Griekenland. Dus daar zal hij vast geen last van hebben.

brambo3004

Citaat van: Puma op januari 10, 2014, 23:25:39
Vliegangst?  Is afgelopen zomer gewoon op vakantie geweest naar Griekenland. Dus daar zal hij vast geen last van hebben.

Er lopen wegen naar en door Griekenland :clint

Leovardia

Citaat van: KristCambuur op januari 10, 2014, 23:06:09
Zelfs Bergkamp had het, het hoort bij de persoon niet bij de speler. #vliegangst

Er bestaat ook zoiets als een auto of bus. Iets wat Bergkamp wél deed. 

Puma

Citaat van: brambo3004 op januari 10, 2014, 23:37:45
Er lopen wegen naar en door Griekenland :clint

Das waar. Maar vliegtuigje gaat sneller.