Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 21:59:53
Maar je zou ook kunnen stellen dat de trainers dit soort teleurstellingen beter moeten kunnen begeleiden.

Als ik het verhaal, van wat er naar buiten is gekomen, per geval hoor denk ik ook dat het aan de spelers ligt. Maar drie problemen in 1 seizoen (en we zijn nog maar net over de helft) vind ik wel wat veel.......
niet zo stoken....
swinkels en brands weten we hoe het gegaan is
van bakker niet en verhaal heeft altijd twee kanten.

Lore

Citaat van: peter op februari 02, 2014, 22:08:52
niet zo stoken....
swinkels en brands weten we hoe het gegaan is
van bakker niet en verhaal heeft altijd twee kanten.

Heeft niets met stoken te maken.  Het is precies zo als jij zegt 'elk verhaal heeft twee kanten'. Dus oom het Swinkels/Brands verhaal.

Er wordt altijd hier geschreeuwd dat m.n. Henk de jong de moeilijke jongens wel op het goede pad krijgt, maar blijkbaar is dat niet altijd zo....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 21:59:53
Maar je zou ook kunnen stellen dat de trainers dit soort teleurstellingen beter moeten kunnen begeleiden.

Als ik het verhaal, van wat er naar buiten is gekomen, per geval hoor denk ik ook dat het aan de spelers ligt. Maar drie problemen in 1 seizoen (en we zijn nog maar net over de helft) vind ik wel wat veel.......

Maar als je een lijn uit wil zetten, waarin elke speler vecht voor zijn plaats, ipv plaatsen opeisen, dan moet je dat doorzetten. Ik vind dat wel consequent!
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 02, 2014, 22:14:17
Maar als je een lijn uit wil zetten, waarin elke speler vecht voor zijn plaats, ipv plaatsen opeisen, dan moet je dat doorzetten. Ik vind dat wel consequent!

Dat is ook zo en rotte appels moet je snel weggooien, maar lukt het dan niet om het verhaal duidelijk over te krijgen naar de spelers. Verwachten zij iets anders? Schatten zij zichzelf te hoog in? Waarom lukt het niet om dat zelfbeeld dan aan te passen?

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind echt dat de TS goed werk verricht. Ik vind alleen een derde conflict in 1 seizoen nogal opvallend!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 22:17:49
Dat is ook zo en rotte appels moet je snel weggooien, maar lukt het dan niet om het verhaal duidelijk over te krijgen naar de spelers. Verwachten zij iets anders? Schatten zij zichzelf te hoog in? Waarom lukt het niet om dat zelfbeeld dan aan te passen?

Begrijp mij niet verkeerd, ik vind echt dat de TS goed werk verricht. Ik vind alleen een derde conflict in 1 seizoen nogal opvallend!

De situatie van Swinkels was lachwekkend, voor de eerste wedstrijd al zo'n houding.
Met Brands duurde het al langer, maar die had ook zeker geen recht van spreken met zijn prestaties. En dan liever willen spelen bij Telstar, tsjaaa..... Dan 100 keer liever Barto die voor zijn (kleine) kans vecht!
Met Bakker kan het ook anders liggen, zoals al gesuggereerd werd. Das ook afwachten.
Henk, held, bedankt

The Prominence

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 02, 2014, 22:22:05
De situatie van Swinkels was lachwekkend, voor de eerste wedstrijd al zo'n houding.
Met Brands duurde het al langer, maar die had ook zeker geen recht van spreken met zijn prestaties. En dan liever willen spelen bij Telstar, tsjaaa..... Dan 100 keer liever Barto die voor zijn (kleine) kans vecht!
Met Bakker kan het ook anders liggen, zoals al gesuggereerd werd. Das ook afwachten.

ben wel benieuwd of we nog wat te horen krijgen over bakker zijn situatie

Sakin

Gisteren zag ik een klein weg werp gebaar bij dhr Bakker! Was ik niet van hem gewend

Sent from my iPhone using Tapatalk

scc-aaron

Ik zag hem vorige week maandag ook ontevreden over het veld sjokken tijdens dat oefenduel. Helaas maar daar moet een streep door.

Lore

Citaat van: scc-aaron op februari 03, 2014, 07:26:38
Ik zag hem vorige week maandag ook ontevreden over het veld sjokken tijdens dat oefenduel. Helaas maar daar moet een streep door.

Ja? Elke medewerker bij jou op het werk die even niet lekker in zijn vel zit wordt direct afgeschreven?

scc-aaron

Citaat van: Lore op februari 03, 2014, 07:28:32
Ja? Elke medewerker bij jou op het werk die even niet lekker in zijn vel zit wordt direct afgeschreven?
Met een aflopend contract, geen spelbeleving, denken dat je onrecht is aangedaan en niet meer eerste keus zie ik er weinig heil meer in.

Bernardo

Heeft nog een contract na dit seizoen hoor.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heb hem altijd mentaal erg sterk gevonden en daarom hem de voorkeur gegeven boven van Moorsel, maar dat lijkt zich nu om te draaien. Van Moorsel toont steeds beter strijdlust en werkt hard, en Bakker lijkt de handdoek in de ring te werpen.
Henk, held, bedankt

stefan15

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 03, 2014, 11:21:10
Heb hem altijd mentaal erg sterk gevonden en daarom hem de voorkeur gegeven boven van Moorsel, maar dat lijkt zich nu om te draaien. Van Moorsel toont steeds beter strijdlust en werkt hard, en Bakker lijkt de handdoek in de ring te werpen.
Helaas waar. Zonde omdat Bakker 'eigendom' van de club is. Met hoe hij speelde was een leuke transfer wel reëel geweest. Nu hopen dat de staf Bakker weer het goede pad op krijgt!

De Raaf

Uit het gemekker over Van Moorsel wat ik hier lees, blijkt maar weer eens dat de kennis hier ver te zoeken is. Zo en De Raaf is weer gevlogen....

Lore

Citaat van: De Raaf op februari 03, 2014, 13:11:20
Uit het gemekker over Van Moorsel wat ik hier lees, blijkt maar weer eens dat de kennis hier ver te zoeken is. Zo en De Raaf is weer gevlogen....

:_schater :_schater gelukkig hebben wij jou om ons te onderwijzen!