Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 21:58:00
Laten we het daar maar op houden. Pak em beet Top Oss en Vitesse vergelijken gaat wel erg mank ;)

Top oss is natuurlijk 4 klassen beter!  8P

Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 16, 2014, 11:18:26
Top oss is natuurlijk 4 klassen beter!  8P
Dan was het uiteindelijk gewoon een matige pot van hem :devil

sccvl

Erik vertrekt aan het einde van dit seizoen vrijwel zeker richting Groningen. In die overeenkomst zit van Moorsel ook verweven zoals ik in de wandelgangen heb vernomen. Zou het mooi vinden als Paco in Leeuwarden blijft.

EastSide058

Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 19:58:33
Erik vertrekt aan het einde van dit seizoen vrijwel zeker richting Groningen. In die overeenkomst zit van Moorsel ook verweven zoals ik in de wandelgangen heb vernomen. Zou het mooi vinden als Paco in Leeuwarden blijft.
Er zit ook nog heel veel potentie in hem ook  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

de Schoot

Als Makrini weggaat is er wel iemand nodig die meters maakt en het vuile werk opknapt.
Niemand maakt meer meters dan Bakker, soms niet altijd gelukkig in de passing e.d., maar hij werkt als een paard.

SCCRulez

Citaat van: de Schoot op april 18, 2014, 18:36:00
Als Makrini weggaat is er wel iemand nodig die meters maakt en het vuile werk opknapt.
Niemand maakt meer meters dan Bakker, soms niet altijd gelukkig in de passing e.d., maar hij werkt als een paard.
Kan m.i. op geen manier Makrini zijn plek invullen, totaal andere speler. Mooi dat het in een opportunistische maffe pot tegen Vitesse zo goed uitpakte, maar dat gaat zeker niet een seizoen lang goed! Als Makrini weggaat een goede vervanger voor die positie binnenhalen.

michello

Citaat van: SCCRulez op april 18, 2014, 19:33:17
Als Makrini weggaat een goede vervanger voor die positie binnenhalen.

Dan is er een speler die wat mij betreft mét stip op één staat en waarschijnlijk ook bij Henk de Jong:  Danny Holla! 
( Henk heeft hem persoonlijk bij de eerste selectie gehaald in z'n FC Groninger periode)

SCCRulez

Citaat van: michello op april 18, 2014, 19:37:00
Dan is er een speler die wat mij betreft mét stip op één staat en waarschijnlijk ook bij Henk de Jong:  Danny Holla! 
( Henk heeft hem persoonlijk bij de eerste selectie gehaald in z'n FC Groninger periode)
100 % VOOR !!!

whimpy

Bakker naar Groningen. Dat is slim gezien van ze. Mensen zien vaak de verkeerde pass, afspeelbal of wat dan ook, maar onderschatten inzicht om in positie af te schermen, te dekken en te buffelen. Een werkpaard. Nog een goed schot ook. Barto ook onder gewaardeerd.

Dinsdag twaalf Spaanse werkpaarden, inclusief trainer, tegen Chelsea. Gaat dat zien. Die Engelsen, nou ja zoveel spelen er daar niet, worden, is mijn verwachting, helemaal ondersteboven gebald door de Atleticopassie en furie. Af en toe herken ik dat in SCC
Leeuwarden.De mouwen omhoog! En vegen!

Ik zie hier allemaal namen van spelers die moeten komen, maar die zijn niks beter zijn dan wat er afgelopen seizoen bij SCC in het veld stond. Met werklust en inzet kom je een heel eind. Zeker al 10 thuisoverwinningen. Dus geen Sno, Castelen, Donald ( wie? ), Holla ( aiaiaiai toch maar niet ), Fledderus ( aiaiaiai ook maar nee ). Dan maar Rieks, Turuc ( jezus wat een goeie speler wordt dat ) Letschert en Duits ( ja dat is er een die altijd met de messen in schoenen speelt ). Antonia van Go Ahead. Niet beter dan Lukoki, maar wel anders.

Van der Belt! Houd en haal spelers die bij je clubcultuur passen! Dat doet Simeone ook!

Dokkumer

Turuc zou mooi zijn, alleen gaat die al naar Twente

Cambuur058

Citaat van: whimpy op april 19, 2014, 14:24:16
Bakker naar Groningen. Dat is slim gezien van ze. Mensen zien vaak de verkeerde pass, afspeelbal of wat dan ook, maar onderschatten inzicht om in positie af te schermen, te dekken en te buffelen. Een werkpaard. Nog een goed schot ook. Barto ook onder gewaardeerd.

Dinsdag twaalf Spaanse werkpaarden, inclusief trainer, tegen Chelsea. Gaat dat zien. Die Engelsen, nou ja zoveel spelen er daar niet, worden, is mijn verwachting, helemaal ondersteboven gebald door de Atleticopassie en furie. Af en toe herken ik dat in SCC
Leeuwarden.De mouwen omhoog! En vegen!

Ik zie hier allemaal namen van spelers die moeten komen, maar die zijn niks beter zijn dan wat er afgelopen seizoen bij SCC in het veld stond. Met werklust en inzet kom je een heel eind. Zeker al 10 thuisoverwinningen. Dus geen Sno, Castelen, Donald ( wie? ), Holla ( aiaiaiai toch maar niet ), Fledderus ( aiaiaiai ook maar nee ). Dan maar Rieks, Turuc ( jezus wat een goeie speler wordt dat ) Letschert en Duits ( ja dat is er een die altijd met de messen in schoenen speelt ). Antonia van Go Ahead. Niet beter dan Lukoki, maar wel anders.

Van der Belt! Houd en haal spelers die bij je clubcultuur passen! Dat doet Simeone ook!
geinspireerd door Sierd de Vos? ???

whimpy

Sierd de Vos? Nee een keer vliegtuig gemist in Madrid. Wat doe je dan? Kaartje gekocht in hotel voor Atletico tegen Valencia ergens in 2010. Toen speelden Forlan en Aguero nog mee. Mooi hoor Vincente Calderon. Ook dat museum. Supporters door elkaar. Hele families op de tribune. Dat kon daar gewoon. En nu nog! Er loopt zelfs een snelweg onder het stadion. Dat ze de eerste shirtjes van Athletic Bilbao kregen. Hun eerste shirts waren zodoende derde hands shirts, want Atletic Bilbao kreeg de shirts van Sunderland. Dat Real de club van Franco was en dat ze eigenlijk geen kampioen mochten worden toen hij aan de macht was. De teleurstellingen van de tweede club. Grande Torino monument op de Superga. Ook indrukwekkend. 

Aan het sparen voor een snoepreisje naar Argentinië. Ik moet Boca Juniors-River Plate een keer live meemaken. Ga daar dan met harnas en Uzi La Bombonera in! Of in een SCC-shirt. Lijkt er wel wat op.

Ach het gaat helemaal niet meer over Bakker. Bakker maar naar Boca Juniors dan? Gago is geblesseerd!

YellowBlue

Ik weet niet wat jij rookt of in je thee gooit, maar dat wil ik ook!

Eewal

Citaat van: YellowBlue op april 19, 2014, 21:15:15
Ik weet niet wat jij rookt of in je thee gooit, maar dat wil ik ook!

ik dacht vanmiddag ook al dat hij zijn eerste flesjes toen al had gedopt.. leest best prettig moet ik eerlijk toegeven ;)

brambo3004

Citaat van: Eewal op april 19, 2014, 22:18:27
ik dacht vanmiddag ook al dat hij zijn eerste flesjes toen al had gedopt.. leest best prettig moet ik eerlijk toegeven ;)

niet zoveel woorden tussen iedere punt heh 8P