Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 12:17:33
komop ligt niet aan nienhuis,gister een ander centraal duo achterin en aanval was weer eens slecht.

je weet dat ie niet meer beter wordt en dit is niet goed genoeg dus ingrijpen.

AL

Ben absoluut geen fan van Nienhuis!
Echter het probleem ligt voorin!!!!
Gyasi 0 goals, Hemmen 0 goals,Gouriye 0 goals, Barto 1 goal, Houtkoop 0 goals, Hoefdraad 2 goals, Streek 2 goals...

Echt triest!!

Hemmen en Gouriye zijn binnengehaald als "toppers" maar kun je wel weer afscheid van nemen.

Cor

Citaat van: AL op september 17, 2016, 13:40:16
Gyasi 0 goals, Hemmen 0 goals, Barto 1 goal, Houtkoop 0 goals, Hoefdraad 2 goals, Streek 2 goals...

Echt triest!!

Hemnen en Gouriye zijn binnengehaald als "toppers" maar kun je wel weer afscheid van nemen.

En dat is de spijker op de kop

Noordcambuur

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 12:18:39
Jij post hier over Hemmen. Mijn on topic vraag was ook niet aan jou gericht, jij liegt toch. Al 35 jaar bij Cambuur  :_schater :_schater :_schater :_schater
waarom zou ik liegen Cor 35 jaar bij Cambuur en dat kan jij nog niet zeggen maar succes verder Cor het ga je goed jonge komt wel goed met Hemmen wordt fitter en fitter. _O_

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 13:18:13
je weet dat ie niet meer beter wordt en dit is niet goed genoeg dus ingrijpen.
wie gaat hem dan vervangen denistel

Noordcambuur

Citaat van: AL op september 17, 2016, 13:40:16
Gyasi 0 goals, Hemmen 0 goals,Gouriye 0 goals, Barto 1 goal, Houtkoop 0 goals, Hoefdraad 2 goals, Streek 2 goals...

Echt triest!!

Hemmen en Gouriye zijn binnengehaald als "toppers" maar kun je wel weer afscheid van nemen.
eindelijk iemand die het ziet.

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:08:10
waarom zou ik liegen Cor 35 jaar bij Cambuur en dat kan jij nog niet zeggen maar succes verder Cor het ga je goed jonge komt wel goed met Hemmen wordt fitter en fitter. _O_

Zou je wel willen... Dream on vriend. Toen jij nog zaad was, wat trouwens niet erg goed gegroeid is, kwam ik al bij Cambuur. Maar net als ik al eens tegen legeips heb gezegd, kom na de wedstrijd een biertje met me drinken. Praten we er over.

Noordcambuur

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 14:10:58
Zou je wel willen... Dream on vriend. Toen jij nog zaad was, wat trouwens niet erg goed gegroeid is, kwam ik al bij Cambuur. Maar net als ik al eens tegen legeips heb gezegd, kom na de wedstrijd een biertje met me drinken. Praten we er over.
jonge het is mij goed drinke we ff een

Cor

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:14:44
jonge het is mij goed drinke we ff een

Gezellig. On topic, volgens mij ligt de nederlaag niet aan Nienhuis.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2016, 14:08:51
wie gaat hem dan vervangen denistel

bos? die is jong en ken beter worden.

denistel

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 14:48:47
Gezellig. On topic, volgens mij ligt de nederlaag niet aan Nienhuis.

dat hoorst mij oek niet zeggen maar hij pakt de pt oek niet of wilst zegge van wel

Cor

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 14:52:52
dat hoorst mij oek niet zeggen maar hij pakt de pt oek niet of wilst zegge van wel

Had hij gister de punten dan kunnen pakken? Of hadden de aanvallers dat kunnen doen door gewoon te scoren?

denistel

beide natuurlijk.must nou weer eens zien wat voor reddingen ter wielen had terwijl ie
niet best is dit seizoen en dat was met kaya ook zo tegen ons,wanneer heeft nienhuis
een avond dat ie alles er uit ranseld nooit toch.

en ja we hadden we er oek 3 kenne maken maar hier gaat het over onze keeper toch.

Cor

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 15:02:38
beide natuurlijk.must nou weer eens zien wat voor reddingen ter wielen had terwijl ie
niet best is dit seizoen en dat was met kaya ook zo tegen ons,wanneer heeft nienhuis
een avond dat ie alles er uit ranseld nooit toch.

en ja we hadden we er oek 3 kenne maken maar hier gaat het over onze keeper toch.

En dat snap ik dus niet. Iedere wedstrijd die verloren wordt gaat het over onze keeper. Cruyff zei het al, als je er 1 meer scoort dan zij dan win je. Zlefs toen we vorige week keurig wonnen en Nienhuis prima keepte was jij van mening dat hij die ene goal had kunnen voorkomen. Hoe objectief ben je dan?

Casuals-lwd

Was collectief falen inc falende ts gister kan je zeker niet alleen Nienhuis aanrekenen.