Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

NAC-SC CAMBUUR

Gestart door wiekie1969, augustus 17, 2019, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2019, 22:03:00
Prima Cambuur gezien, let Kallon gewoon op bij die corner speel je hier waarschijnlijk gewoon gelijk. Voetballend is het al zo goed, duidelijke manier van spelen zie je terug. Dit gaat echt wel goedkomen dit seizoen. Vol vertrouwen naar volgende week, heb er zin in. |:)
Kallon hoort bij corners van de tegenpartij gewoon op de middenlijn te staan vind ik
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Noordcambuur

En we hebben ook geen Barto he die de laatste 15 minuten in kunnen brengen voor gevaar.
Het is allemaal wat magertjes voorin.

Zuid1991

Citaat van: Tukker op augustus 23, 2019, 22:57:01
Kallon hoort bij corners van de tegenpartij gewoon op de middenlijn te staan vind ik
Dat kan jij vinden maar hij staat daar en loopt als een zoutzak erheen! Zeer amateuristisch van hem. Verder: er zit muziek in het elftal!

denistel

Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2019, 23:00:22
En we hebben ook geen Barto he die de laatste 15 minuten in kunnen brengen voor gevaar.
Het is allemaal wat magertjes voorin.

gaan puur uit van het voetbal en op de lange duur betaald dat zich uit.

666

Citaat van: denistel op augustus 23, 2019, 23:18:49

Dat vind ik ook..  vorig jaar had je deze pot kansloos verloren met kutvoetbal. Vandaag hadden we minimaal een punt verdiend. Leuk voetbal gezien. Met deze spelopvatting komen we ver in de competitie, hebben alleen nog maar goede tegenstanders gehad. Alle vertrouwen in dit ploegje.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969

Genoten van Cambuur. Beste pot die ik in 2 jaar gezien hef. Wat een teamspirit.  Hadden minimaal punt verdiend tegen een zeer laf NAC. De goal leek mij houdbaar dus deze keeper pakt geen punten. Weet je dat meteen. Muhren wat een afmaker. Die 3e die werd afgekeurd was lachertje. Blom dikke schande. KNVB moet ingrijpen. Oprotten met deze clown. Korte en Kallon de zwakste schakels. Nul rendement. Heel jammer.

Moet lukken om met dit elftal bij eerste 6 te komen.

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 23, 2019, 23:18:49

Slimmer wudde in de duels en de passing

Tanjajeah

Positief bekeken;

we hebben de 2 moeilijkste uitwedstrijden gehad, tegen de 2 beste clubs uit de KKD. De wedstrijd tegen NAC geeft veel vertrouwen voor de resterende uitwedstrijden.

wiekie1969

Die gele kaarten voor Calvin en Schouten waren lachwekkend. Gvd juh wat binne we naait

wiekie1969

Op een gegeven moment dan voetbal je meer tegen die Blom dan tegen Nac. Ik vond Cambuur qua voetbal en organisatie beter dan dit laffe NAC. Totaal onverdiend verloren.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 23, 2019, 20:55:17
Ik begin nu ook mijn twijfels te krijgen bij Henk en Sandor, een nieuwe

Dom gelul, 3 wedstrijden gespeeld en ik heb nu al meer voetbal gezien dan in anderhalf jaar onder Hake/Hutkul.

PePe

De goal van NAC: was wel een slaapmomentje van Cambuur hoor.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 23, 2019, 21:53:16
Degenen die vinden dat Cambuur een prima wedstrijd speelt tegen een heel slecht NAC die sporen niet helemaal. Dat jullie al tevreden zijn met een verliespartij tegen een slecht spelend NAC laat wel zien hoe snel jullie tevreden zijn en laat zien op welk triest niveau we zitten. Triest triest triest, dit is niet meer mijn Cambuur van vroeger en helemaal de supporters niet.

Je kraamt weer een hoop onzin uit kerel. Dat NAC slecht speelde was de verdienste van Cambuur. Triest triest triest? Waar was je vorige week na de 5-0 winst op de Eagles. Heb het idee dat je het mooi vindt als Cambuur verliest.

sunderland

Wiekie deze stumper deugd niet.  Echte voetbal kenners hewwe zien dat dit Cambuur voetballend en wb positiespel duidelijk beter was dan dit nac.  Ik vind dat er duidelijk vooruitgang inzit. Ons achterhoede vandaag geweldig( vooral ons centrum) noord)  en backs ook. We kunnen wel negatief doen maar we hebben nac gewoon wb positiespel weggespeeld. Je koopt er niks voor maar er zot zoveel meer in dan de laastst 3 jaar.  Gek maar waar !!

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2019, 01:39:24
Je kraamt weer een hoop onzin uit kerel. Dat NAC slecht speelde was de verdienste van Cambuur. Triest triest triest? Waar was je vorige week na de 5-0 winst op de Eagles. Heb het idee dat je het mooi vindt als Cambuur verliest.
spiegel hij en noord hewwe der wat moeite met. Naja dat binne ook anti figuren die nooit es met duidelijke inhoud komme dat zegt genoeg