Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Dkv

Gestart door Specuveter, november 26, 2021, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Nieuwe trainer wil vast ook nieuw systeem. Niet verstandig.
Al vind ik de wissel van Gullit ook niet best.

grijskijker

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2021, 14:31:26
hoezo?
Tsjaaaa.. altijd het zelfde hier, Schouten nam in de 2e helft een pijnstiller die moest gewisseld worden net als Kallon die heeft knie klachten en heeft zich voor zijn doen het schompes gelopen. Logische wissels..
En door de wissel kwam Bangura aanvallender te staan waar door de laatste kans uit kwam...

Vlampiep

Een wedstrijd verliezen op grond van het veldspel is ook niet te verteren, maar als de scheidsrechters hier een bepalende factor is, mag de KNVB zich aantrekken. Dit internationaal glijmiddel zou een schorsing opgelegd moeten krijgen.
Oerdomme overtreding van Doke, kapitale missers met wissels van de trainer die spelers inbrengt waarvan we wisten dat ze het niet kunnen waarmaken.
Maar wat hebben we gestreden met Uldrikus en Bangura, Vd Meer en Stevens voorop.
Gullit is gehuurd en kan wat mij betreft per omgegaan retour naar AZ. Geen pareltje waar we in moeten investeren.
Gewoon op naar de volgende wedstrijd en eindigen bij de eerste 8.

De Gast

Woensdag kan nog.. paar echt mindere jongens waardoor je de wedstrijd weggeeft. Maar als je dan zo?n zwakke schakel in de cruciale slotfase vandaag inbrengt vraag je er zelf om!

okkele

Citaat van: maikcambuur op december 19, 2021, 14:23:19
Massaal naar dkv jongens? Busje van dkv opwachten!
ga maar vast,
we komen er aan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op december 19, 2021, 14:26:05
Dat valt wel wat mee lijkt me? ze speelden echt niet slecht, Makkelie en zijn team gewoon zwaar onvoldoende
wissels waarom?.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2021, 14:36:58
wissels waarom?.
Kallon was kapot en Schouten niet fit meer.

Delfzijl/Cambuur

Team Bosbaard....
Makkelijk jongens, iemand als schuldige aanwijzen....
Echte supporters , sjonge .
Nee hier was niet tegen te werken vandaag. Gullit had ik niet ingebracht, hij is nog niet goed genoeg voor de eredivisie.
Maar om kotspoppetjes bij een Cambuurspeler te zetten die er door zn trainer wordt ingezet.....
:X

Holwerd voor Cambuur

Beelden van de rode kaart even opgezocht. Het is de willekeur die het onterecht maakt. In principe is het redelijk doelbewust iemand een schop geven, maar er zijn veel vaker dit soort overtredingen of erger en dan wordt geel gegeven.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bens

JurjenS7

Die makkelie reageert deels op de commotie die ontstond na die overtreding. Maar hij was even vergeten dat het een derby was

Unknown

AUB nooit maar dan ook nooit weer een derby zonder publiek? verschrikkelijk, wat was vandaag onwerkelijk.

mario

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2021, 14:41:33
Beelden van de rode kaart even opgezocht. Het is de willekeur die het onterecht maakt. In principe is het redelijk doelbewust iemand een schop geven, maar er zijn veel vaker dit soort overtredingen of erger en dan wordt geel gegeven.
Rode kaart sloeg echt nergens op en zeker niet na 12 min. en in een derby.

zeewolde

Makkelie durft ws niet voor camera te komen, de lul

Cambuur Groningen

Citaat van: Bens op december 19, 2021, 14:43:14
Hoe vindt jij dan de wissels.
Ik snap dat je 2 verdedigers inbrengt om te proberen het punt over de streep te trekken. Volgens mij was Kallon echt op en Schouten niet fit. Gullit viel beroerd in maar dat is niet perse de schuld van de trainer vind ik.