Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: anderszchristian op augustus 09, 2023, 14:22:11
Balk komende weken nog in de lappenmand toch? Benieuwd of ze dan Kooistra voor de leeuwen gaan gooien of dat Smit weer op de buiten wordt gezet. (Ik hoop het eerste)

Balk trainde gewoon mee

anderszchristian

HansKazan

Citaat van: richard op augustus 09, 2023, 08:49:50
Jij ziet geen trainingen? Ik zie wat er gebeurt op trainingen en de ergenissen bij de trainer maar goed?..het zal wel.

Hou toch op. Je fietst halverwege de oefenwedstrijd weg. Als je gebleven was had je kunnen zien dat hij we degelijk wat toevoegt en gewoon communiceert met Ultee en teamgenoten;)

sunderland

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op augustus 09, 2023, 14:23:31
Gabi nog geblesseerd en ik denk dat Alex niet gaat spelen met zijn aanstaande transfer
nou als Alex niet dan kan het nog wel duren tot de 31 augustus.
Ze lijken wel gek bij Cambuur.

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2023, 17:01:14
nou als Alex niet dan kan het nog wel duren tot de 31 augustus.
Ze lijken wel gek bij Cambuur.
Omme na bij een miljoen verliezen bij een blessure of heel misschien een paar punten inleveren.... Alex is binnen een week weg! AS Saint-?tienne wacht op verkoop van hun linksback aan Frankfurt en als dat rond is halen ze Alex op...

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 17:05:34
Omme na bij een miljoen verliezen bij een blessure of heel misschien een paar punten inleveren.... Alex is binnen een week weg! AS Saint-?tienne wacht op verkoop van hun linksback aan Frankfurt en als dat rond is halen ze Alex op...
Alex praat al 3 weken met een aantal clubs en er zit nog steeds geen verandering in.
Met Alex in de basis dat scheelt nog wel wat hoor?.
En nu is onze verdediging ook niet onze sterkste linie  :zweep

Noordcambuur

Nog ongeveer 250 kaarten beschikbaar voor deze wedstrijd  :thumbsup

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op augustus 09, 2023, 17:40:10
Alex praat al 3 weken met een aantal clubs en er zit nog steeds geen verandering in.
Met Alex in de basis dat scheelt nog wel wat hoor?.
En nu is onze verdediging ook niet onze sterkste linie  :zweep
Je bent niet echt op de hoogte en zeker niet het scherpste puntje in het etui, arme jongen :_schater

De Gast

Nou Grijskijkert wat ik vooral van jou onthoud is dat wanneer je hint op iets er dus totaal niks gebeurt..

sunderland

Als we nu verliezen ( wat ik niet hoop en verwacht) waar zal Grijskijkert dan weer mee komen? Wat voor gelul krijgen we dan en aan wie ligt het dan weer buiten Ultee om..

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 17:55:05
Je bent niet echt op de hoogte en zeker niet het scherpste puntje in het etui, arme jongen :_schater

Dat je nog reageert op hem man!

IQ van een eapel  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op augustus 09, 2023, 17:55:05
arme jongen  :? Jongen Alex is zo belangrijk voor de verdediging het is een leider?

grijskijker

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2023, 19:11:15
Als we nu verliezen ( wat ik niet hoop en verwacht) waar zal Grijskijkert dan weer mee komen? Wat voor gelul krijgen we dan en aan wie ligt het dan weer buiten Ultee om..
Dan ligt het aan jou :zweep