Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 16
  • Total: 16
16 gasten, 0 leden

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Citaat van: denistel op augustus 12, 2023, 13:19:43
2 dingen die me opvielen waarom geen rood voor die keeper

en waarom was er niemand die de let er op wees dat hij niet
de pingel moest nemen die zat totaal niet in de wedstrijd

- er stonden nog minimaal 2/ 3 spelers tussen de goal en de keeper dus niet een doorgebroken speler

- Iedereen wil die Let weer in vorm hebben, dat kan alleen door goals.. (zodra hij scoort en vertrouwen heeft is hij goed voor 20 goals)

Trainert!

Citaat van: Teun Seun op augustus 12, 2023, 13:23:19
- er stonden nog minimaal 2/ 3 spelers tussen de goal en de keeper dus niet een doorgebroken speler

- Iedereen wil die Let weer in vorm hebben, dat kan alleen door goals.. (zodra hij scoort en vertrouwen heeft is hij goed voor 20 goals)

Ik wil die let eruit hebben. Heeft tijd genoeg gehad om zich te bewijzen als spits. Sinds z?n haar er af is, kan hij niet meer voetballen. Ik hoop dat er een gek clubje komt die zo gek is om hem over te nemen. Deze jongen gaat je namelijk niet verder helpen.

De Gast

Citaat van: Teun Seun op augustus 12, 2023, 13:23:19

Teun Seun hij is nog nooit boven de 7 goals in een seizoen uitgekomen.

Teun Seun

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2023, 13:38:37
Teun Seun hij is nog nooit boven de 7 goals in een seizoen uitgekomen.
Klopt, en het de spelers op de vleugels die hem moeten bedienen worden alleen maar minder en minder... Misschien hoop ik teveel en ik ben geen scout, maar in de kern is hij echt een topper.. Met de juiste aanvoer maakt ie ze.. Daar ben ik van overtuigd..

Maar goed, als Milan Smit er 20 injaagt juich ik ook hoor |:)

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 13:28:45

Ik wil die let eruit hebben. Heeft tijd genoeg gehad om zich te bewijzen als spits. Sinds z?n haar er af is, kan hij niet meer voetballen. Ik hoop dat er een gek clubje komt die zo gek is om hem over te nemen. Deze jongen gaat je namelijk niet verder helpen.
Stel hem op achter de spits en hij is goud waard,,snap niet waarom ze dit niet proberen, want zo speelt hij ook voor Letland,

okkele

Citaat van: michello op augustus 11, 2023, 22:39:15
Richardddd Kenner!   _O_
de kenner heeft het niet meer meegemaakt, liep natuurlijk al weer weg bij de gemiste penalty.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2023, 23:43:12
Heeft iemand gezien of hij die bal zelf opeiste bij die pingel?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij 1e penaltynemer is namelijk. Onmogelijk.
ik denk dat het hier ging om zo snel mogelijk de eerste goal van het seizoen maken, helaas gefaald.
ik ben bang dat het nu weer zeer lang gaat duren voor hij weer wat voetbalgeluk mag hebben.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2023, 11:34:02
Scheidsrechter Bos wat een draak van een kerel  :gelekaart en weer een kaart  :gelekaart en maar weer ??n  :gelekaar en volgens mij kreeg een speler van Emmen de bal tegen zijn hand in strafschopgebied?..maar nee hoor :gelekaart
door die gele kaarten durfde ook niemand meer der iets van te zeggen van die handsbal en geen var?

okkele

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2023, 11:49:41
Is KNVB beleid. Ieder ander dan de aanvoerder die protesteert bij de scheids krijgt geel
wat dat aangaat helemaal eens met de knjb, al zullen ze dan bij de godenzonen van ajax ook consequent moeten zijn en dat zal toch iedere wedstrijd minsten 8  :gelekaart en 2  :rodekaart moeten opleveren.

papier

Citaat van: okkele op augustus 12, 2023, 15:08:15
wat dat aangaat helemaal eens met de knjb, al zullen ze dan bij de godenzonen van ajax ook consequent moeten zijn en dat zal toch iedere wedstrijd minsten 8  :gelekaart en 2  :rodekaart moeten opleveren.

Eens. Geef ze allemaal maar geel bij gejank. Maar wees wel consequent. En dat gaat niet gebeuren want: KNVB heeft slappe knie?n.

Vlampiep

Citaat van: papier op augustus 12, 2023, 15:10:32
Eens. Geef ze allemaal maar geel bij gejank. Maar wees wel consequent. En dat gaat niet gebeuren want: KNVB heeft slappe knie?n.
Het heeft meer te maken met corruptie dan met slappe knie?n.

okkele

al met al toch wel vermaakt gister.
zeker de 2e helft richting het eind, lang geleden dat er nog een gevoel was dat er nog iets ging gebeuren.
conclusie is wel dat de basis die er zou moeten staan er gewoon niet is, het word zoals het nu is weer wekelijks proberen terug te komen van een achterstand ben ik bang.
ik begrijp ook dat je op een forum je hart kan luchtten maar besef nou gewoon eens dat je niet veel mag verwachten van wat er nu staat, dit is een club in opbouw en volgens mij is dat de goeie weg maar dat gaat even duren.
met een beetje geluk blijft de energie nu hangen en kan het vooruit gaan met de club.
het is vooral gebrek aan vertrouwen in jezelf wat nu tegenwerkt ( uldikis, vd water, bergsma) .

ps,
is dit beveiliging nieuwe stijl voor noord?
nog nooit zoveel volwassen kerels met elkaar zien knuffelen, handje geven, boksje doen. popie jopies.

sunderland

Citaat van: okkele op augustus 12, 2023, 15:08:15
tot zover dan h?, nu zijn die schijnheilen nog meer de baas dus door een handsbal te laten gaan. Het was rood. Dat spelers 1 voor 1 op een rijtje staan heb ik ook een schijthekel aan. Ze hadden moeten weten dat dat geel zou zijn

denistel

Citaat van: okkele op augustus 12, 2023, 15:01:07
de kenner heeft het niet meer meegemaakt, liep natuurlijk al weer weg bij de gemiste penalty.
:_schater

was er gewoon tot het einde hoor stond vooraan in de corridoor

sunderland

Wat mij wederom opviel en wat ik vorige week ook al aangaf is  dat de restverdediging (voetbal taal wat ik eigenlijk vreselijk vind) niet goed staat. Nu heeft iedereen het over dat Uldrikus de bal verloor, dat kan toch gebeuren. De rest stond compleet in onbalans. Niemand die naar voren instapt of coacht. Eigenlijk gebeurde vorige week bij dat eerste doelpunt precies hetzelfde. De trainer moet dit aanpakken want vorig seiz was dit ook een heel zwak punt. En ik mis ook meer vastigheid in het hele spel. Voorbeeld ; Kallon diep , Maulun er direct onder en daar overheen Bangura. Tis nu minder nivo maar ik zie helaas niet een probeersel daarin.