Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Tsja. Kan er geen traan om laten. Allemaal bla, bla, maar zodra ze voor een paar tientjes per dag meer ergens anders aan de bak kunnen, zijn ze vertrokken. Lafaards.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 13:29:09
Tsja. Kan er geen traan om laten. Allemaal bla, bla, maar zodra ze voor een paar tientjes per dag meer ergens anders aan de bak kunnen, zijn ze vertrokken. Lafaards.
belachelijke opmerking

michello

Topwerk geleverd! Dank! Succes in Enschede.  Laat de club prima achter.. Dat was met Pama wel anders...

Treb

Trieste opmerking.  :rodekaart

SCC-J

Zonde, heel veel betekend voor onze club en gun hem daarom deze overstap wel.
Hoop echter dat ard alleen interim algemeen directeur zal zijn.

Destroyer

5,5 jaar en gestart met een bak ellende? Denk dat er heel wat voorgangers niet eens een vijfde van zijn looptijd hebben meegemaakt.  :zucht Schaam je.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 13:43:18
Zonde, heel veel betekend voor onze club en gun hem daarom deze overstap wel.
Hoop echter dat ard alleen interim algemeen directeur zal zijn.

Dat verwacht ik overigens wel
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Oosttribune

Gerald ontzettend bedankt, uitstekend werk en van een bijna failliete club naar een twee topjaar in de Eredivisie.  Heel veel succes bij Twente en een laten we een goed afscheid organiseren.

Ard de Graaf lijkt mij een prima Algemeen Directeur. Kijk eens naar de sponsorlijst bij zijn komst en nu.. En dan heeft hij uiteraard de wind mee gehad met promotie maar deze beste man is niet onnozel. Als Gerald al jaren met het samenwerkt dan weet hij wel wat hij doet. Marcel Keizer Technisch Directeur en dan is er ruimte voor een nieuwe commerciele man. Aangezien Cambuur er heel goed op staat zal dat eerder een lastige keuze worden dan dat we niemand kunnen vinden.

De leegloop ben ik niet bang voor. Droste is een prima verdediger maar ook goed vervangbaar, Bijker is op de back een verademing in het centrum niet maar ook daarvoor is een vervanger te vinden. El Makrini is een aderlating net als Rusnak maar laat Keizer maar zien wat hij in huis heeft.

En als onze burgemeester op meerdere plekken laat merken dat verbouw op dit moment het meest wenselijk is heeft hij helemaal gelijk. Bouw in de zomer een nieuwe oost en zuid tribune met commerciele ruimte. kan je eerst rustig doorgroeien en daarna verder uitbouwen.

Morgen lekker winnen!

Lore

Citaat van: Destroyer op december 15, 2014, 13:44:27
Dat verwacht ik overigens wel

Volgens mij dus echt niet.

Dit staat op Cambuur.nl:

"De functie van Algemeen Directeur zal per 1 februari worden overgenomen door Ard de Graaf. De Graaf is momenteel de Commercieel Directeur van SC Cambuur. De komende periode wordt in alle rust bekeken hoe de organisatie verder zal worden ingericht."

Tsjah, zeg jet maar...

Lore

Citaat van: Oosttribune op december 15, 2014, 13:50:44
Gerald ontzettend bedankt, uitstekend werk en van een bijna failliete club naar een twee topjaar in de Eredivisie.  Heel veel succes bij Twente en een laten we een goed afscheid organiseren.

Ard de Graaf lijkt mij een prima Algemeen Directeur. Kijk eens naar de sponsorlijst bij zijn komst en nu.. En dan heeft hij uiteraard de wind mee gehad met promotie maar deze beste man is niet onnozel. Als Gerald al jaren met het samenwerkt dan weet hij wel wat hij doet. Marcel Keizer Technisch Directeur en dan is er ruimte voor een nieuwe commerciele man. Aangezien Cambuur er heel goed op staat zal dat eerder een lastige keuze worden dan dat we niemand kunnen vinden.

De leegloop ben ik niet bang voor. Droste is een prima verdediger maar ook goed vervangbaar, Bijker is op de back een verademing in het centrum niet maar ook daarvoor is een vervanger te vinden. El Makrini is een aderlating net als Rusnak maar laat Keizer maar zien wat hij in huis heeft.

En als onze burgemeester op meerdere plekken laat merken dat verbouw op dit moment het meest wenselijk is heeft hij helemaal gelijk. Bouw in de zomer een nieuwe oost en zuid tribune met commerciele ruimte. kan je eerst rustig doorgroeien en daarna verder uitbouwen.

Morgen lekker winnen!

Bijna een goed verhaal! Alleen die verbouwing gaat er niet komen. Als wij op de huidige plaats blijven wordt het ook zo goed als nieuwbouw, maar Cambuur wil naar WTC! En de wethouder vindt dit ook het meest logisch.

SCC-J

Citaat van: Oosttribune op december 15, 2014, 13:50:44

Morgen lekker winnen!

Dus op basis van een lange sponsorlijst moet ard AD worden? Laat maar lekker zitten waar hij zit.

Lore

Citaat van: SCC-J op december 15, 2014, 13:53:08
Dus op basis van een lange sponsorlijst moet ard AD worden? Laat maar lekker zitten waar hij zit.

Eens, die lange sponsorlijst bewijs op zijn meeste dat De Graaf een prima commerciële man is. Als dat waar is kan je hem daar beter houden!

Whoestemen

Uit filmpje CambuurTV maak ik op dat Ard gewoon zijn positie overneemt.

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 13:15:51
Ja, sorry ik bedoel AD ipv TD. Technische gedeelte maak ik mij minder zorgen over. Maar is het zeker dat De Graaf interim is? Dat haalde ik er nog niet uit. Want dat hij de interim zou zijn vind ik wel weer logisch!
Her en der werden er wat "ad interim" opmerkingen geplaatst dus daarom met vraagteken.

SCC-J

Citaat van: Whoestemen op december 15, 2014, 14:13:38
Uit filmpje CambuurTV maak ik op dat Ard gewoon zijn positie overneemt.
Dat snap ik wel maar ik hoop tijdelijk en niet permanent ;)