Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 17:35:49
Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .

Duidelijk genoeg?

:R :R :R

Len Cantello

Citaat van: AL op december 15, 2014, 18:56:45
99,9% van ons allen had hetzelfde gedaan!
Prima. Maar dan moet zo'n man niet roepen dat ie alleen vertrekt als hij er geen heil meer in ziet. Of als ie zijn missie (stadion) heeft volbracht. Dat en dat hij de club in de steek laat blijf ik laf vinden.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Harry L.

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 19:40:49
Prima. Maar dan moet zo'n man niet roepen dat ie alleen vertrekt als hij er geen heil meer in ziet. Of als ie zijn missie (stadion) heeft volbracht. Dat en dat hij de club in de steek laat blijf ik laf vinden.

Precies, schreef ik net ook. Zou het ook kunnen dat er gewoon wat opgelapt wordt in het huidige stadion en dat er verder helemaal niets gebeurt, dat zou een hoop verklaren. Anders had hij gewoon zijn bek moeten houden destijds

Galdiano

Okay, duidelijker voor je: de financiële onderbouwing is rond. Inclusief een tweetal grote partijen. Het bestemmingsplan rond het stadion moet gewijzigd worden en dat ligt nu bij een ambtenaar. Deze wil het verzoek niet in behandeling nemen, omdat Cambuur formeel gezien nog niet heeft uitgesproken naar het WTC te willen. Dit gaat echter wel in behandeling genomen worden, dat gaat deinum afdwingen .

Duidelijk genoeg?

Goed verwoord. Zo ongeveer Hiatt!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Duidelijk genoeg?

Dank je wel

Bernardo

Duidelijk genoeg?

Laat Cambuur het dan maar snel uitspreken! Tempo erachter.

Lore

Citaat van: veteraan op december 15, 2014, 18:35:32
is er bekend welke partijen 25 miljoen in een stadion steken ?

Ik weet noet of het 25 mln gaat kosten, maar wel welke partijen er in gaan zitten. De namen ga ik niet noemen, omdat ik niet kan overzien wat de consequenties zijn als die namen bekend zijn.

Die partijen liggen vast in ieder geval.

DeGroteLeeuwarder

Citaat van: skaaver op december 15, 2014, 16:39:14
:O De wereld op zn kop, je zou vd Belt op je blote knieën moeten bedanken voor wat ie heeft gedaan voor de club!

Precies en de plannen voor het stadion worden op 1 januari gepresenteerd, ik neem aan dat het allemaal al geregeld is. Zie vd Belt er niet voor aan om de rest met onafgemaakt werk te laten zitten. We horen het wel in januari, ben vd Belt in ieder geval dankbaar voor zijn tijd bij de club!  |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 20:03:55
Goed verwoord. Zo ongeveer Hiatt!  :proost

Hiatt zwijgt zoals je weet. Betekent niet dat het verhaal klopt trouwens.

Len Cantello

Verder dan intenties en vooruitzichten op nieuwbouw  is men nog niet. Bron: sponsoren.

Lore

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 21:13:16
Verder dan intenties en vooruitzichten op nieuwbouw  is men nog niet. Bron: sponsoren.

De financiële onderbouwing is rond!

veteraan

Dat de investering voor het stadion rond is lijkt mij sterk, wel is zeker dat de directeur weg is en de trainer en de beste veldspeler weg gaan. Na twee jaar overleven moet er nu wel worden doorgebouwd.
Natuurlijk heel veel respect voor de geleverde prestaties maar het evenwicht is wankel !

Lore

Citaat van: veteraan op december 15, 2014, 21:23:01
Dat de investering voor het stadion rond is lijkt mij sterk, wel is zeker dat de directeur weg is en de trainer en de beste veldspeler weg gaan. Na twee jaar overleven moet er nu wel worden doorgebouwd.
Natuurlijk heel veel respect voor de geleverde prestaties maar het evenwicht is wankel !

Het kan jou sterk lijken, het is wel waar......

Len Cantello

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 21:18:18
De financiële onderbouwing is rond!
Mondeling toezeggingen of op papier ondertekende garanties?