Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Len Cantello op december 15, 2014, 21:33:18
Mondeling toezeggingen of op papier ondertekende garanties?

Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen, maar voldoende om Henk Deinum er van uit te laten gaan dat de financiële onderbouwing rond is. Normaal zou ik er dan van uit gaan dat het ondertekend is, maar het blijft cambuur

Marc S

Het zou mooi zijn als het rond is.

Lore

Citaat van: Marc S op december 15, 2014, 21:45:19
Het zou mooi zijn als het rond is.

Het is niet rond, er moet nog heel wat gebeuren. Maar Cambuur is eruit!

Marc S

Citaat van: Lore op december 15, 2014, 22:00:49
Het is niet rond, er moet nog heel wat gebeuren. Maar Cambuur is eruit!

Oke bedankt

denistel

neem aan dat de boel su langzamerhand goed op poten staat en de schulden al stukken minder zijn.
3e jaar ere divisie zit er aan te komen wat betekend dat je weer hele seizoen volle bak hebt dus daar
zijn geen zorgen om.

nu nog dat nieuwe stadion of verbouwde stadion rond krijgen maar dat is niet vd belt afhankelijk.

met keizer hebben ons netwerk al verder uitgebreid ook slot heeft zijn lijntjes wel.

vd belt heeft het geweldig gedaan en net als hen zal ook henk wel eens gaan en dat is
ook zo met spelers.de basis moet goed zijn dan komen we er wel.

PePe

Ze moeten nu niet allemaal tegelijk vertrekken. :zucht

Treb

Citaat van: denistel op december 15, 2014, 22:49:21

met keizer hebben ons netwerk al verder uitgebreid ook slot heeft zijn lijntjes wel.

Daar zijn Vytas en Stebelcki uit gevloeid.. tja.. ik ben er niet kapot van eigenlijk.

Spelers al Makrini, Bijker en Droste kunnen wij niet eens betalen, als die vertrekken word het een mission impossible om weer zulke spelers aan te trekken zolang wij nog in het huidige onderkomen spelen. Waarschijnlijk komen volgend seizoen NEC en Roda weer terug, dat is andere koek dan Dordrecht en Excelsior. Die hebben meer te besteden dan Cambuur.

Dit jaar zullen we erin blijven, ieder jaar hierna wordt het steeds lastiger en lastiger. Hopen dat het nieuwe stadion er snel komt, waar maakt me eigenlijk geen flikker meer uit. Ik wil echt NOOIT van m'n leven weer naar Oss, Sittard en Emmen toe hoeven.

el haj

Even ter verduidelijking; De Graaf wordt definitief algemeen directeur. Geen ad interim-functie dus.

Bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/gerald-van-den-belt-fuort-cambuur (interview Vd Belt)

SCC-J

Citaat van: el haj op december 16, 2014, 01:15:54
Even ter verduidelijking; De Graaf wordt definitief algemeen directeur. Geen ad interim-functie dus.

Bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/gerald-van-den-belt-fuort-cambuur (interview Vd Belt)
waaruit blijkt dat dan?

speculeter

Net drie pagina's teruggelezen over stadion.
Cambuur schijnt er uit te wezen.
Mensen die meer weten hierover:
Word het dan Wtc of verbouwen huidige stadion..Misschien heb ik het wel niet goed gelezen of begrepen.?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: speculeter op december 16, 2014, 09:33:36
Net drie pagina's teruggelezen over stadion.
Cambuur schijnt er uit te wezen.
Mensen die meer weten hierover:
Word het dan Wtc of verbouwen huidige stadion..Misschien heb ik het wel niet goed gelezen of begrepen.?

Er is nog geen formeel besluit genomen, maar Cambuur wil naar het WTC. Verbouwen lijkt niet een  serieuze optie te zijn

CamLeeuw

Citaat van: Harry L. op december 15, 2014, 19:24:54
Neemt natuurlijk niet weg dat hij veel voor Cambuur betekent heeft.
Neemt niet weg, dat hij dit ook al iets eerder had kunnen verkondigen i.p.v. iedereen met verbazing te overrompelen om plotsklaps naar die verschrikkelijke Tukkers over te lopen. Nu het is de vraag of het nieuwe stadion er nog zal komen plus dat we straks een aantal spelers gaan missen. Je kunt niet bepaalt zeggen dat we vooruit zijn gegaan. Dit brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: CamLeeuw op december 16, 2014, 10:06:05
Neemt niet weg, dat hij dit ook al iets eerder had kunnen verkondigen i.p.v. iedereen met verbazing te overrompelen om plotsklaps naar die verschrikkelijke Tukkers over te lopen. Nu het is de vraag of het nieuwe stadion er nog zal komen plus dat we straks een aantal spelers gaan missen. Je kunt niet bepaalt zeggen dat we vooruit zijn gegaan. Dit brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.

Waarom zou de komst van het stadion van Van der Belt afhangen?