Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Goutum

Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!

Lore

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18
Heb me ook kapot geïrriteerd aan iemand als Dokkumer, die als moderator in mijn ogen enigszins genuanceerd moet reageren. Maar in plaats daarvan meehelpt de boel op te stoken en als klap op de vuurpijl alle conversaties over DL wil doodzwijgen door het topic maar snel te sluiten. Bah!

Ach, de meesten hebben toch emotioneel gereageerd? Ik zeker ook. Ik was blij dat hij opstapte, maar ik kom daar wel  op terug.

Cambuur058

Geert van Tuinen die de persconferentie even positief afsluit  :thumbsup

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 13:02:32

Ja, mooie afsluiting inderdaad!

Ketchup

Zwarte bladzijde.
Was een top seizoen. Vanaf nu weer bouwen aan het imago.

Scc01

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 12:58:41
Zouden die idioten zich stoer hebben gevoeld toen Dwight op stapte? Zouden die idioten nu ook angstig zijn aangezien ze duidelijk op beeld zijn en zij lang, erg lang, en ik hoop levenslang, niet meer naar Cambuur toe mogen?

Ik vermoed dat eem aantal al eerder een sv heeft opgelopen.
En stoer voelen ze zich sowieso wel, vooral met soortgenoten..

Galdiano

Citaat van: Goutum op april 03, 2014, 12:59:18

Bullshit! Ik ken Dokkumer nu enkele seizoenen, en is absoluut niet van het stoken.
Iedereen mag een mening hebben, hij dus ook! De discussie was klaar. Iedereen weet wel dat et fout is, en niet had moeten gebeuren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 13:02:32
Wat zei hij.

drg

De club en v/d Belt kunnen nu van alles en nog wat gaat roepen en statements afleggen maar wat er gebeurd is hebben ze vooral over zichzelf afgeroepen, ik wil niet goed praten wat er gebeurd is want die handvol debiele kleuters die in en rondom het stadion hebben lopen rondkloten zouden ze allemaal los van de club moeten straffen, iets wat nu landelijk niet gebeurd en ons allemaal in een kwaad daglicht zet, wat geheel onterecht is, want die 30 man die onze naam zwart maken is niet eerlijk tegenover die 10.000 tot 15.000 andere supporters.

Maar zelf vind ik ook dat Gerald en Dwight dit later hadden af moeten stemmen, als zij ook maar iets weten van onze club hadden ze kunnen verwachten dat dit uit de hand zou gaan lopen, hadden ze dit na het seizoe ngedaan was er geen enkel probleem geweest, tenminste niet op deze manier en had meneer rustig zijn seizoen af kunnen maken, alle lof in ontvangst kunnen nemen en na het seizoen bij de derby's wel uitgevloten kunnen worden.

Maar nu houden ze die praatjes richting de media en richting de echte supporters alsof wij de schuldigen zijn, alsof wij niet dankbaar zijn voor wat Dwight heeft gedaan, natuurlijk ben ik hem dankbaar (en zo zijn er volgens mij vele met mij), voor wat hij heeft gedaan tot zondag, sinds maandag ben ik gewoon alle sympathie voor die kerel kwijt, domme keuze, domme actie, dom moment en had gewoon direct zelf op moeten stappen. Nu was het wachten totdat het zou escaleren.

Lore

Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 13:07:37
Ik vermoed dat eem aantal al eerder een sv heeft opgelopen.
En stoer voelen ze zich sowieso wel, vooral met soortgenoten..

Daar ben ik ook bang voor. Dan rest er een taak voor politie, maar het is op zijn zwaarst bedreiging en huisvredebreuk. Dat worden nooit zware straffen!

Lore

Citaat van: DayDreamer op april 03, 2014, 13:20:36
Wat zei hij.

Hij zei dat er een facebookpagina voor Dwight was geopend, die heette "Dwight bedankt". Dwight reageerde dat hij niet eens weet wat Facebook is, maar dat zulke initiatieven natuurlijk altijd mooi zijn.

Vond trouwens dat Dwight er erg, erg verslagen bij zat!

drg

Citaat van: Lore op april 03, 2014, 13:26:59
Hij zei dat er een facebookpagina voor Dwight was geopend, die heette "Dwight bedankt". Dwight reageerde dat hij niet eens weet wat Facebook is, maar dat zulke initiatieven natuurlijk altijd mooi zijn.

Vond trouwens dat Dwight er erg, erg verslagen bij zat!

Dit is de link voor de geinteresseerden:

https://www.facebook.com/pages/Dwight-bedankt/1489775144576126

Lore

Citaat van: drg op april 03, 2014, 13:25:11
De club en v/d Belt kunnen nu van alles en nog wat gaat roepen en statements afleggen maar wat er gebeurd is hebben ze vooral over zichzelf afgeroepen, ik wil niet goed praten wat er gebeurd is want die handvol debiele kleuters die in en rondom het stadion hebben lopen rondkloten zouden ze allemaal los van de club moeten straffen, iets wat nu landelijk niet gebeurd en ons allemaal in een kwaad daglicht zet, wat geheel onterecht is, want die 30 man die onze naam zwart maken is niet eerlijk tegenover die 10.000 tot 15.000 andere supporters.

Maar zelf vind ik ook dat Gerald en Dwight dit later hadden af moeten stemmen, als zij ook maar iets weten van onze club hadden ze kunnen verwachten dat dit uit de hand zou gaan lopen, hadden ze dit na het seizoe ngedaan was er geen enkel probleem geweest, tenminste niet op deze manier en had meneer rustig zijn seizoen af kunnen maken, alle lof in ontvangst kunnen nemen en na het seizoen bij de derby's wel uitgevloten kunnen worden.

Maar nu houden ze die praatjes richting de media en richting de echte supporters alsof wij de schuldigen zijn, alsof wij niet dankbaar zijn voor wat Dwight heeft gedaan, natuurlijk ben ik hem dankbaar (en zo zijn er volgens mij vele met mij), voor wat hij heeft gedaan tot zondag, sinds maandag ben ik gewoon alle sympathie voor die kerel kwijt, domme keuze, domme actie, dom moment en had gewoon direct zelf op moeten stappen. Nu was het wachten totdat het zou escaleren.

Dit was ook eerst mijn reactie, maar ik ben wel wat van mening verandert. De club en Dwight hebben helemaal niets over zichzelf afgeroepen. Wij leven in een vrij land, waar iedereen zelf mag kiezen. Het is Dwight zijn goed recht om naar DKV te vertrekken. Daar kan je teleurgesteld in zijn, soms zelf boos om zijn, maar daar houdt het op.

Als Dwight direct zou opstappen of niet naar DKV zou gaan, dan geef je de macht aan die hersenloze idioten! Zij hebben niets te vertellen over waar Dwight gaat werken en wanneer iets gemeld wordt.

Mitar

Citaat van: drg op april 03, 2014, 13:25:11

Helemaal mee eens. Formeel hebben ze helemaal gelijk, Dwight is vrij om naar DKV over te stappen. Maar daar gaat het nu net om bij een volksclub als Cambuur, je moet aanvoelen wat er leeft onder de supporters. Voor mij heeft Dwight door zijn respectloze gedrag helemaal afgedaan.