Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
62 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: pvanbuijtene op april 04, 2014, 10:15:25
Ik vraaag jet me af ofcer niet een meerderheid was die m juist wel weg wou hebben..

Natuurlijk. Maar als de directie had besloten om het seizoen af te maken met DL hadden we dat moeten accepteren ipv dat met grof geweld af te dwingen.

de Schoot

DL topic is dicht, dus gaan we hier maar verder janken?
Dat ie naar huhu gaat boeit me niet, moment van bekend maken wel. Knap waardeloos, maar snap zijn redenering wel en zie het dan ook als hele slimme zet van het boerenbestuur om hier onrust te zaaien. Dit is ze gelukt helaas. Hoop ook niet dat ie spelers meeneemt.
Je kan er over doorlullen, maar daar verandert niks meer door.
EN NU WEER OVER VOETBAL
Op naar Nijmegen, 200+ man mee, is niet veel helaas, maar we gaan voor 3 punten!
Fuck, dit is het Gerald vd Belt topic.
GvdB is een topper, hopelijk blijft ie hier nog een lange tijd.

Oosttribune

Dit weekend kunnen we ons definitief veilig spelen. Een afscheid op de middenstip voor Dwight loopt uit op een mislukking dat weet iedereen.
Ik zou kiezen voor een grote advertentie in LC en FD om Dwight heel eenvoudig te bedanken wanneer handhaving een feit is. Daarmee geven we een signaal af naar de hele provincie.
De negativiteit moeten we ombuigen en zo snel mogelijk! Er moeten nieuwe spelers komen een nieuwe hoofdsponsor en een nieuw stadion, alle vertrouwen in Van der belt!!!

Morgen winnen!!!

pvanbuijtene

Citaat van: yellow@ndblue op april 04, 2014, 13:22:39
''Sowieso moeten de SV er achter staan en dit melden'' :? :? :?

Lol laat me niet lachen dit tuig om toestemming vragen of DL een fatsoenlijk afscheid kan krijgen??? te idioot voor woorden de stad uit jagen dat tuig en nooit het stadion in!!
Hoop dat deze 30 lui het fatsoen hebben om ook niet op Cambuurs 50jarig bestaan komen dit zijn geen supporters :rodekaart :rodekaart :rodekaart

Sv is SupportersVereniging!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: yellow@ndblue op april 04, 2014, 13:22:39
''Sowieso moeten de SV er achter staan en dit melden'' :? :? :?

Lol laat me niet lachen dit tuig om toestemming vragen of DL een fatsoenlijk afscheid kan krijgen??? te idioot voor woorden de stad uit jagen dat tuig en nooit het stadion in!!
Hoop dat deze 30 lui het fatsoen hebben om ook niet op Cambuurs 50jarig bestaan komen dit zijn geen supporters :rodekaart :rodekaart :rodekaart

SV = Supportersvereniging (niet Stadionverboden)
Henk, held, bedankt

yellow@ndblue

Citaat van: pvanbuijtene op april 04, 2014, 13:33:17
Sv is SupportersVereniging!

Sorry verkeerd begrepen 8P

theben

Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.

:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.
[/quote] :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Dit omschrijf het hele verhaal in een notendop ,zo is het niks meer en niks minder :y :y :y :y

Cambuur058

vd belt ziet zich zelf een hele tijd bij cambuur blijven, mits het nieuwe stadion er komt

Cambuur Groningen

Citaat van: theben op april 04, 2014, 13:46:49
Maar ik ga niet met 10.000 man staan klappen voor een man die met onze grootste rivaal een akkoord bereikt terwijl we nog midden in de strijd tegen de p/d zone zitten.

:0= MIJN LAATSTE BIJDRAGE OVER DEZE PASSANT.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Dit omschrijf het hele verhaal in een notendop ,zo is het niks meer en niks minder :y :y :y :y
Ik wel hoor

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: IsmailvanEssen op april 04, 2014, 10:32:28
Aan de reacties te lezen zal er wel geen goed afscheid komen..

Het gene is dat ik ook niet blij ben en ik liever hem ook geen afscheid gun.. Ook ik wou dat hij direct opstapte en dat was ook het beste om te doen.. Maar ten aanzien van onze club en voor toekomstige spelers en trainers is het verstandiger om hem wel een afscheid te geven.. Niet alleen om ons aanzien als club te verbeteren.. maar ook voor toekomstige sponsers.. Voor het bedrijf cambuur is het beter om het wel te doen..

Laten wij nou de fans zijn die achter de club staan een volle 100% en onze emoties in toon kunnen houden voor onze club.. Onze passie is belangrijk.. onze principes ook.. maar ik wil niets liever dan dat cambuur boven dkv komt te staan.. Daar is meer geld voor nodig en dus sponsers.. Dan moeten wij als fans ons ook van de goede kant laten zien.. anders wil er geen 1 grote sponser geassocieerd worden met onze club..

Die sponsors zijn om heel andere dingen bij het voetbal joh. Lekker vreten, drinken en netwerken. Nog 2 wedstrijdjes (hopelijk) en dan tot augustus pauze. Tijd zat om alles te laten bezinken. Als het nieuwe seizoen begint heeft niemand het meer over dit voorval. Alles draait om het sportieve succes en dat is, als we er in blijven, voor die sponsoren genoeg reden om te blijven.

Mocht Lodewie? in het stadion een afscheid krijgen, dan mag van mij iedereen klappen. Maar ik doe het niet.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

carlo de leeuw

Is nog veel te vroeg om nu al aan een evt. goed afscheid van lodeweges te denken. je ziet op dit forum duidelijk dat de scherpe kantjes er nog niet af zijn bij de voor en tegenstanders.
Eerst maar eens veiligspelen en afwachten hoe de stemming op de tribunes is bij de volgende thuis wedstrijd.
Persoonlijk hoeft het van mij niet meer zo nodig.
Lodewges heeft aangetoond verder ook weinig sentiment met Cambuur te hebben,wat overigens zijn goed recht is, op het moment dat er een andere club kwam in cruciale fase van competitie en dan ook nog uitgerekend die club!
een gewoon bedankje voor bewezen diensten is zeker terecht, maar meer ook niet.

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op april 04, 2014, 17:55:39
Is nog veel te vroeg om nu al aan een evt. goed afscheid van lodeweges te denken. je ziet op dit forum duidelijk dat de scherpe kantjes er nog niet af zijn bij de voor en tegenstanders.
Eerst maar eens veiligspelen en afwachten hoe de stemming op de tribunes is bij de volgende thuis wedstrijd.
Persoonlijk hoeft het van mij niet meer zo nodig.
Lodewges heeft aangetoond verder ook weinig sentiment met Cambuur te hebben,wat overigens zijn goed recht is, op het moment dat er een andere club kwam in cruciale fase van competitie en dan ook nog uitgerekend die club!
een gewoon bedankje voor bewezen diensten is zeker terecht, maar meer ook niet.
idd.

theben

Bij omrop abe word gezegd dat cambuur het nieuws wou melden en dat akrum zuid het toen ook deed, volgens vonk ....dus dan is die van der belt oek niet echt slim als je het mij vraagt. :_schater :_schater :_schater

Harry L.

Citaat van: theben op april 04, 2014, 19:43:37
Bij omrop abe word gezegd dat cambuur het nieuws wou melden en dat akrum zuid het toen ook deed, volgens vonk ....dus dan is die van der belt oek niet echt slim als je het mij vraagt. :_schater :_schater :_schater

Het komt die Vonk allemaal prachtig uit. Die hadden ze beter met 200 man kunnen kielhalen de viezerik. Vwb. Het afscheid van DL gaat hem niet worden, het loopt hem nog dun door zijn broek. Die komt echt niet meer terug voor een afscheid. Alhoewel als die steward die onze 30 "helden" tegenhield bij de hoofdingang hem zou beschermen zou het nog kunnen :zweep

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Harry L. op april 04, 2014, 19:51:28
Alhoewel als die steward die onze 30 "helden" tegenhield bij de hoofdingang hem zou beschermen zou het nog kunnen :zweep
Die stond er even later al weer en hield bij de hoofdingang met gemak de pers buiten de deur  :_schater
Henk, held, bedankt