Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Oefenwedstrijd van 13.30 uur tegen Royal Francs Borains

Gestart door Bens, augustus 04, 2023, 15:52:44

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: sunderland op augustus 05, 2023, 00:18:52
Vond het zeer matig en plichtmatig. Had een leuke sprankelende wedstrijd verwacht maar dat was het niet. Heb de trainer niet gezien want die zat 90 min in de dugout. Had ook wel wat meer jonge jongens verwacht en gehoopt. De wedstrijden tegen Heracles en Zulte waren best goed dus hou ik mij daar maar aan vast. Ben ooit naar een wedstrijd van ons in surhuisterveen tegen Veendam geweest waarin we volgens mij 4-1 hadden gewonnen en 3 weken later verloren we thuis in de competitie met 1-2 tegen dat zelfde Veendam. Kortom een voorbereiding zegt niks..

Je weet het ook niet maar als je ziet dat ons centrale duo wederom niks uitstraalt dat je op de backs 2 hebt staan die niets toevoegen dan weet je wel wat er mis is op dit moment. Alles begint van achteruit!!! Zit geen passie en beleving in team maar met deze trainer komt dat er ook niet.

richard

Citaat van: Vlampiep op augustus 04, 2023, 20:46:39
Ik hebb7 goals gezien in een best wel een onderhoudende wedstrijd.
Op de linkervleugel was het niet best, maar dat komt omdat Balk ontbrak. Vd Meer komt echt nog veel  te kort en Bergsma moet eens een echte kerel worden, zou fysiek niet mee kunnen bij de oranje dames, een watje. Maar De Koe zit op het vinkentouw. Onze keeper is van zeer matige kwaliteit, stuurt niemand aan en kon niet in de schaduw staan van zijn collega tegenstander. 2 goals kwamen weer uit dode spelmomemten waarin  de verdediging de fout stond opgesteld en Van Osch apathisch in zijn goal stond.
Als Vd Water zich wat meer bezig zou houden met het voetbal dan wat om zich heen gebeurd, kan hij van grote waarde worden, wat een schitterende aktie en goal, dat wil ik meer zien.
Ultee heeft niet in het veld gestaan, dus heeft hij part nog  deel gehad de individuele fouten van spelers. Want meer smaken waren niet voor handen op de bank.
Hopelijk  gaat Ultee wel het zeer zwakke optreden van Bergsma en Van Osch sanctioneren en Minnema in iedergeval als eerste keeper opstellen.
Dus Ultee op grond van deze wedstrijd neer te sabelen is volledig misplaatst , de selectie was behoorlijk incompleet vanwege blessures.
Daarbij heeft deze oefenwedstrijd de zwakke punten blootgelegd waarmee de TS iets moet doen, want daar zijn dit soort wedstrijden dan ook voor bedoeld. Conclusie nog voldoende werk voor Ultee en Reijnders.

De koe, nou die heb ik eerste helft vanmiddag even bekeken daar ga je de oorlog ook zeker niet mee winnen.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 05, 2023, 09:18:47
De koe, nou die heb ik eerste helft vanmiddag even bekeken daar ga je de oorlog ook zeker niet mee winnen.
Ik snap nog steeds niet waarom jij niet een top baan hebt in het betaald voetbal... In 45 minuten iemand totaal afschrijven, dan moet je wel een ervaren super scout zijn :thumbsup

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 05, 2023, 09:15:18
Je weet het ook niet maar als je ziet dat ons centrale duo wederom niks uitstraalt dat je op de backs 2 hebt staan die niets toevoegen dan weet je wel wat er mis is op dit moment. Alles begint van achteruit!!! Zit geen passie en beleving in team maar met deze trainer komt dat er ook niet.
Alles wat je benoemd was er in de vorige wedstrijden wel, zou deze wedstrijd niet 1 kunnen zijn die ook wel onder HdJ voor kwam?

zeewolde

Citaat van: richard op augustus 05, 2023, 09:18:47
maar wat vond je van Diemers?
Ook op basis van trainingen, steekt hij er echt zo ver boven uit?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 09:40:25
Ik snap nog steeds niet waarom jij niet een top baan hebt in het betaald voetbal... In 45 minuten iemand totaal afschrijven, dan moet je wel een ervaren super scout zijn :thumbsup

Ben ik het niet mee eens. Hij schrijft niemand af. Hij zegt dat de Koe niet heeft wat op dit moment gevraagd wordt achterin. En dat is normaal voor zo'n onervaren speler. Ik schrok ook erg van wat er achterin gebeurde.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: richard op augustus 05, 2023, 09:15:18

Helemaal mee eens. Heb de vorige potjes niet gezien en heb wel positieve geluiden gehoord, maar ben echt geschrokken. Vind het een team zonder ziel. Er werd zogenaamd met veel energie gespeeld, maar ik vond juist niet dat er een echt team speelde. Zo veel verkeerde inspeelpasses en niemand die iets zegt of boos wordt, iedereen laat het gebeuren. Zo'n pass naar achteren van Water is tegen een goede ploeg direct een doelpunt. Geen leiding in het veld, geen aansturing. Op de zijkanten geen enkele samenwerking tussen de back en de buitenspelers, geen enkele automatismes. Misschien kan dat laatste nog komen. Maar de tijden met Kallon en Bangura.......

Het positieve is dat je 8 tot 10 goede kansen maakt (en er drie maakt), maar ik weet niet of de kwetsbaarheid van dit team niet veel te groot is. Ik kreeg eigenlijk hetzlefde gevoel als de tweede helft van vorig seizoen, aardig meevoetballen, maar bij de eerste tegenslag valt de boel om.
Henk, held, bedankt

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 09:43:14
Alles wat je benoemd was er in de vorige wedstrijden wel, zou deze wedstrijd niet 1 kunnen zijn die ook wel onder HdJ voor kwam?

Heracles begreep ik ja. Maar vandaag niet en dat zag ik van de week op trainingen ook niet.

grijskijker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2023, 10:34:40
Ben ik het niet mee eens. Hij schrijft niemand af. Hij zegt dat de Koe niet heeft wat op dit moment gevraagd wordt achterin. En dat is normaal voor zo'n onervaren speler. Ik schrok ook erg van wat er achterin gebeurde.
Hoe vertaal jij "daar ga je de oorlog ook zeker niet mee winnen" dan? Wat er achterin gebeurde is voorgaande wedstrijden niet gebeurd...

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2023, 10:34:40
Het grote makke lijkt mij dat de keeper niet de verdediging aanstuurt, Tol en Bergsma zijn hiertoe niet innstaat en te week bij fysieke spel
en  de backs nog te onervaren om bij dode spelmomenten de juiste positie te kiezen. Hier val nog een inhaalslag te maken.
Verder viel het mij ook op dat de ruimte tussen het middenveld en verdediging steeds te groot werd gelaten, waardoor de tegenstander steeds gevaarlijk voor de goal kon komen. Maar het was een oefenwedstrijd zodat er aan de pijnpunten kan worden gewerkt of beter bezet gaat worden.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 05, 2023, 10:42:09
Heracles begreep ik ja. Maar vandaag niet en dat zag ik van de week op trainingen ook niet.
Tegen de Belgen in Zeeland een prima pot gezien..

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 09:40:25

Ik brand hem niet af maar straalt gewoon niks uit net als centrale duo van eerste selectie, zit geen pit in. 12 in een dozijn speler kom je verder mee. Maar als je nu eens op training komt kunnen we kijkend naar trainingen het er eens over hebben.

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 05, 2023, 10:43:36
Tegen de Belgen in Zeeland een prima pot gezien..

Was op vakantie, heb tweede helft gezien vond ik ons centrale duo ook niet veel. Wel aantal kansen gecre?erd die gemaakt hadden moeten maken maar vond het toen ook er slordig. Wel beter dan gister.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 05, 2023, 10:44:00
Ik brand hem niet af maar straalt gewoon niks uit net als centrale duo van eerste selectie, zit geen pit in. 12 in een dozijn speler kom je verder mee. Maar als je nu eens op training komt kunnen we kijkend naar trainingen het er eens over hebben.
Hij zal zeker moeten wennen, ik hoorde dat er bij Harkema wel pit in zat en was het een leider in het veld.
Must niet su vaak op vakantie gaan, dan had je me al lang gezien, maar komt goed hoor.. :_schater

grijskijker

Het afbranden van van Osch is ook wat overdreven, de 2-3 ging hij niet vrijuit(niet eens een blunder), maar de andere doelpunten kan je heel ongelukkig noemen, bij de corner trekt v/d Meer zijn hoofd in en staan een paar lucht te dekken/niks te doen, die vrije trap is wmb een wereld goals en de laatste goal is van richting veranderd

EDIT: beelden die mijn verhaal ondersteunen. https://twitter.com/FrancsBorains/status/1687750481307701248