Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Ik zeg je eerlijk als wij met 7 uit 3 beginnen tegen deze 3 tegenstanders ben ik echt heel erg tevreden. Wat zou dat mooi zijn , op naar vrijdag |:)

Zuid1991

Nog iets meer dan 300 losse kaarten. Hopelijk wederom een volle, sfeervolle bak  |:)

sunderland

Citaat van: Bussum op augustus 22, 2023, 15:00:12
Ik zeg je eerlijk als wij met 7 uit 3 beginnen tegen deze 3 tegenstanders ben ik echt heel erg tevreden. Wat zou dat mooi zijn , op naar vrijdag |:)
de 1 e periode is de makkelijkste.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op augustus 22, 2023, 14:47:13
misschien vragen we er ook wel om als het iedere keer weer vermeld moet worden zodra de gelegenheid daar is.

We zijn in elk geval alle keren dat een team zijn slechte reeks heeft doorgezet tegen ons al lang vergeten
Henk, held, bedankt

Cor

sunderland

Citaat van: Cor op augustus 22, 2023, 17:06:06
Glas altijd half leeg bij jou...
als je terug leest heb ik dit ook al 4 weken voor de competitie gezegd. Zei toen, als je je team al voorelkaar hebt kun je de eerste periode winnen

Delfzijl/Cambuur

Als je van jong Ajax wint kom je een heel eind. Dat jong Ajax zit Cambuur altijd dwars met die behendige snotjongs

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 22, 2023, 19:56:57
Als je van jong Ajax wint kom je een heel eind. Dat jong Ajax zit Cambuur altijd dwars met die behendige snotjongs

We waren met 5 man getuige van de 0-6 (0-5 bij de rust  :_schater)
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: okkele op augustus 22, 2023, 14:47:13
misschien vragen we er ook wel om als het iedere keer weer vermeld moet worden zodra de gelegenheid daar is.

Eens... hoe kan je na 2 van de 38 wedstrijden nou al spreken van een goede of slechte reeks  8P

Noordcambuur

Deze spelers gaan mee naar Bulgarije voor de wedstrijd van morgen 20:00
En hebben afgelopen maandag meegedaan tegen de Graafschap het gaat om,

Setford K
Vos V
Hlynsson M
Rasmussen A
Godts A.

Huizen

Keepers: Jay Gorter, Diant Ramaj, Charlie Setford
Verdedigers: Devyne Rensch, Anton Gaaei, Jorrel Hato, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Jakov Medic, Jorge S?nchez, Olivier Aertssen
Middenvelders: Davy Klaassen, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Silvano Vos, Benjamin Tahirovic, Kristian Hlynsson
Aanvallers: Mohammed Kudus, Steven Bergwijn, Brian Brobbey, Carlos Forbs, Steven Berghuis, Christian Rasmussen, Mika Godts

Best veel spelers uit Jong mee, zouden we dan juist extra "geluk" hebben? Is weleens anders geweest namelijk...

Ollie

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 22, 2023, 19:56:57
Historisch gezien echt dramatische cijfers tegen Jong Ajax inderdaad!

Thuis: 1 gewonnen - 5 verloren. Uit: 1 gewonnen, 1 gelijk, 3 verloren...

Huizen

Citaat van: Ollie op augustus 23, 2023, 14:01:46
Historisch gezien echt dramatische cijfers tegen Jong Ajax inderdaad!

Thuis: 1 gewonnen - 5 verloren. Uit: 1 gewonnen, 1 gelijk, 3 verloren...

Krijg altijd de rillingen van Jong Ajax. Ook van Jong FCU, AZ en PSV trouwens  :proost

Voorstopper

Citaat van: Bussum op augustus 23, 2023, 13:54:15
Keepers: Jay Gorter, Diant Ramaj, Charlie Setford
Verdedigers: Devyne Rensch, Anton Gaaei, Jorrel Hato, Owen Wijndal, Anass Salah-Eddine, Jakov Medic, Jorge S?nchez, Olivier Aertssen
Middenvelders: Davy Klaassen, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Silvano Vos, Benjamin Tahirovic, Kristian Hlynsson
Aanvallers: Mohammed Kudus, Steven Bergwijn, Brian Brobbey, Carlos Forbs, Steven Berghuis, Christian Rasmussen, Mika Godts

Best veel spelers uit Jong mee, zouden we dan juist extra "geluk" hebben? Is weleens anders geweest namelijk...

Het gaat er uiteraard om wanneer ze terugvliegen, als dat dezelfde avond is kunnen ze de dag erop prima voetballen. En omdat Ajax 1 niet hoeft te voetballen kunnen ze ook zo een paar spelers uit het eerste mee laten doen omdat ze dan wedstrijdritme houden. Spelers die donderdagavond niet gespeeld hebben. Je moet tenslotte de bank ook tevreden houden. En je stelt liever potentiele eerste elftal spelers op tegen Cambuur (aangenomen mag worden dat er dan meer tegenstand geboden wordt) dan tegen Top Oss bijvoorbeeld. Ook qua omgeving, een kolkend Cambuur stadion, is het voor dat soort spelers beter om tegen Cambuur te spelen dan tegen een ploeg met een leeg stadion.

Noordcambuur

Ben ik niet mee eens Ajax zal zeker geen spelers uit de A-selectie afsturen naar Leeuwarden ivm kunstgras dat vinden ze vreselijk om blessures te voorkomen.
Ik denk zelf dat die spelers die mee gaan naar Bulgarije niet mee gaan naar Leeuwarden.
En gaan ze dat doen zitten ze meer tijd in het vliegtuig of bus?.