Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op augustus 25, 2023, 21:54:46
Kunnen staan.

Prima scheidsrechter vanavond
klopt een hele goede scheidsrechter  :thumbsup

Galdiano

Misehouy en Fitz Jim heerlijke voetballers.
Fitz Jim mag hier wel komen. Moet die wel even naar de kapper. Dat stoort mij al jaren...  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Was wel blij dat Ajax niet met een sterke selectie naar Leeuwarden zijn gekomen dan had het anders gegaan.

Was niet best vanavond maar wel blij met de 3 punten :y

Poetser

zeewolde

Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2023, 22:48:56
Misehouy en Fitz Jim heerlijke voetballers.
Fitz Jim mag hier wel komen. Moet die wel even naar de kapper. Dat stoort mij al jaren...  :_schater
fitz Jim in belangstelling Excelsior.
Maar Ajax verrhuurt niet aan kunstgras.. ....

Behalve als het ze dan weer goed uitkomt zeker

gobo

Citaat van: Poetser op augustus 25, 2023, 22:57:46
Sorry?  :_schater
Meneertje moet het altijd op een negatieve manier brengen. Het is niet anders
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Noordcambuur

he Poetser je komt ook weer ff kijken.
Je moet me wel hebben?..lekker slapen zo :_schater

Holwerd voor Cambuur

Jij vond het best? Inzet een 10 hoor en de amusementswaarde ook, maar kwalitatief? Die Fitz Jim heeft meer voetbal in zich dan ons hele elftal bij elkaar.

Tegen betere ploegen ga je het niet opredden zonder versterkingen, dat heeft juist vandaag nog duidelijker gemaakt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Niet aanwezig vanavond helaas. Hoe was Smit? Vorige week alle duels verloren. Nu beter?

Dokkumer

Citaat van: De Gast op augustus 25, 2023, 23:20:39
Niks van kunnen meepakken vanavond helaas. Hoe was Smit? Vorige week alle duels verloren. Nu beter?
Heb alleen de goals gezien, maar prima kaats en loopactie bij de 1-1 en de strafschop beheerst ingeschoten
De echte, dat lees je :devil

Bernardo

Citaat van: De Gast op augustus 25, 2023, 23:20:39
Niet aanwezig vanavond helaas. Hoe was Smit? Vorige week alle duels verloren. Nu beter?

Matig. Weet het niet, bij beide spitsen heb ik echt mijn twijfels voor het hele seizoen.

Tanjajeah

Qua spektakel zou je willen dat je elke week dit soort wedstrijden speelt. Maar als je verder kijkt weet je na 3 wedstrijden eigenlijk nog steeds niet waar Cambuur nu eigenlijk staat. Ja, 2 dingen weet je: verdedigend zeer kwetsbaar (6 goals tegen in 3 wedstrijden) en aan inzet geen gebrek. Maar voor de rest kan ik het niet goed inschatten. Mijn gevoel zegt die makkelijke goals tegen wel een probleem kan gaan worden, zeker tegen betere tegenstanders.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2023, 23:19:47
Jij vond het best? Inzet een 10 hoor en de amusementswaarde ook, maar kwalitatief? Die Fitz Jim heeft meer voetbal in zich dan ons hele elftal bij elkaar.

Tegen betere ploegen ga je het niet opredden zonder versterkingen, dat heeft juist vandaag nog duidelijker gemaakt.
inzet geen gebrek. :thumbsup

De tegen doelpunten Breij en de Fedde waren even niet bij de les.

sunderland

Vond die van Pec prima spelen overigens. Met veel passie en lef en daar hou ik echt van. Goede trap ook. Ons centrum was weer matig maar dat weten we zolangzamerhand wel.

Bankzitter

Kan ook maar zo zijn dat punten vertrouwen geven en toch wat onverzettelijks ontstaat, ook achterin.
Elftal is nog niet in balans, daarvoor zal toch echt Bangura weg moeten en oa een echte 6 erbij.