Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur - Willem II [Zondag 17-09 16:45]

Gestart door michello, september 11, 2023, 10:24:16

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Uiteindelijk vond ik de overwinning wel verdiend, WII weinig kansen gehad. Wij voor rust toch 2 goede kansen gehad. Tweede helft was gelijkwaardig, uiteindelijk winnen wij hem.

Toch blijf ik voor Uldrikis in de spits, Smit geen (kop)duel gewonnen, alle lange ballen waren balverlies. Uldrikis is als aanspeelpunt zoveel beter en aangezien wij regelmatig wel de lange bal spelen zou ik voor Uldrikis gaan

Bankzitter

Toch niks minder tegen een directe concurrent. Het is niet goed, wel goed genoeg voor punten.
Overigens kwam de blessure van v Kaam niet slecht uit. Breij moet op het middenveld.

NRG

Voorlopig vermaak ik me prima dit seizoen. Het is zeker niet foutloos, maar er zit wel energie in het team. Dat is iets wat ik vorig seizoen erg miste.

AliBombali

Terechte overwinning, maar de support op de tribunes mag wel wat meer. Noord is niet meer wat het geweest is, zonde hoor! Waarom pakt niemand daar de boel even op en maakt er structureel weer feest. Dan hebben ze, samen met alle uitploegen, misschien een trommel mee, maar er komt meer support en energie vanuit het uitvak dan vanuit Noord; en dat doet wel een beetje pijn.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op september 17, 2023, 19:33:54
Uiteindelijk vond ik de overwinning wel verdiend, WII weinig kansen gehad. Wij voor rust toch 2 goede kansen gehad. Tweede helft was gelijkwaardig, uiteindelijk winnen wij hem.

Toch blijf ik voor Uldrikis in de spits, Smit geen (kop)duel gewonnen, alle lange ballen waren balverlies. Uldrikis is als aanspeelpunt zoveel beter en aangezien wij regelmatig wel de lange bal spelen zou ik voor Uldrikis gaan
Hij voetbalde zo gemakkelijk en inderdaad kopt hij alle ballen goed en geplaatst, als hier een medespeler goed op weet te anticiperen  cre?er je ook meer kansen. Ook achterin weer super nuttig.

Noordcambuur

Higler wat ben jij een oetlul ik walg van zulke scheidsrechters :rodekaart

sunderland

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2023, 19:29:44
Op dit moment oogt Roda het meest stabiel.
roda heeft hetzelfde als ons. De basis is redelijk maar een smalle selectie.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2023, 19:58:38
Higler wat ben jij een oetlul ik walg van zulke scheidsrechters :rodekaart
Mannetje h?, maar ja hij handelt precies volgens de KNVB  voorschriften en dat leide tot 8 gele kaarten.
Er zijn ook die zijn zo inconsequent als de pest en dat heb ik nu weer niet bij hem bespeurd.

Destroyer

Citaat van: AliBombali op september 17, 2023, 19:55:50
Terechte overwinning, maar de support op de tribunes mag wel wat meer. Noord is niet meer wat het geweest is, zonde hoor! Waarom pakt niemand daar de boel even op en maakt er structureel weer feest. Dan hebben ze, samen met alle uitploegen, misschien een trommel mee, maar er komt meer support en energie vanuit het uitvak dan vanuit Noord; en dat doet wel een beetje pijn.

Klopt hoor ik herken onze niet te missen sfeer van 15 jaar geleden ook niet meer. Het is verdeeldheid en elke keer die uitvakken is prachtig als ze vol zijn maar we worden overruled door de trommel daar. Met als gevolg dat er bij ons op de stalen panelen wordt geslagen.

Het is wat groepjes achtig waarbij het maar enkele keren lukt de 10.minuten vol te krijgen. Doodse stiltes zijn er vandaag ook tijdens de wedstrijd gevallen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: NRG op september 17, 2023, 19:47:50
Voorlopig vermaak ik me prima dit seizoen. Het is zeker niet foutloos, maar er zit wel energie in het team. Dat is iets wat ik vorig seizoen erg miste.
eens.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op september 17, 2023, 19:47:50

Je kunt veel zeggen, maar strijdlust is er inderdaad zeker. Caschilli; Breij; Smit; Balk.. Die maken ongelooflijk veel meters. Klasse :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Zal es proberen om te omschrijven hoe ik de wedstrijd zag van ons kant zo kort na de wedstrijd;  de minst slechte heeft gewonnen iig. Keeper geen fouten gemaakt. Vond Smand prima spelen en Tol ook redelijk goed maar hij moet wel doordekken. Beide backs een goede wedstrijd. Van Mullem speelde als een stofzuiger en trok zijn poot nergens terug en speelde daarnaast gewoon goed. Breij wisselvallig maar wel de boel op sleeptouw. Fedde gigantisch veel lopen maar bracht weinig. Balk heel vervelend vooral, Smit zwak totdat Uldrikus erin kwam. Uldrikus viel heel goed in. Hilial prima goal die ik hem ook erg gunde. Vd Meer viel erg zwak in . Het was een matige saaie wedstrijd, iedereen steeds terug, laat dan iemand staan.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2023, 20:09:15
Je kunt veel zeggen, maar strijdlust is er inderdaad zeker. Caschilli; Breij; Smit; Balk.. Die maken ongelooflijk veel meters. Klasse :thumbsup
klopt helemaal, die jongens knokken tot ze niet meer kunnen

sunderland

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2023, 20:04:10
Mannetje h?, maar ja hij handelt precies volgens de KNVB  voorschriften en dat leide tot 8 gele kaarten.
Er zijn ook die zijn zo inconsequent als de pest en dat heb ik nu weer niet bij hem bespeurd.
nou dat laatste ben ik het totaal niet mee eens , wij kregen 2 gele kaarten die terecht waren maar daarvoor maakten hun precies de zelfde overtredingen en niks.