Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - Willem II [Zondag 17-09 16:45]

Gestart door michello, september 11, 2023, 10:24:16

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2023, 21:03:30
De sfeer van 2006 was geweldig. Met 3000 man op de tribunes en de hele wedstrijd los.

Wij hebben het er nog wel eens over. De sfeer was toen echt prima. Geen gekut met telefoons of andere afleiding. Gewoon 90 min gas geven. Uitwedstrijden met enkele tientallen en ook daar was het gewoon top.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2023, 21:57:27
Hebben ze de persoon ook opgepakt  :?

Hebben ze daar een poging tot gedaan? Er leek daar helemaal niks te gebeuren vanaf de hoofdtribune bekeken.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2023, 20:07:27
Higler floot toch prima :?

Had Breij en Mullem eraf kunnen sturen. Bij Breij had ik echt het idee dat hij de kaart zou pakken maar toen hij zag dat het Breij was liet ie dat achterwege.
Mede daardoor vond ik hem wel een dikke prima.

Holwerd voor Cambuur

Het is zo jammer dat het ten koste van het juichen gaat. Bij mij in ieder geval..
Ik zie die bal binnenvliegen; steek de handen in de lucht; schreeuw 2 seconden en dat gevoel is meteen weg als ik die 3 bekers zie vliegen. Weg euforie :(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

De biertap op Noord pas na de wedstrijd openen, misschien is het biersmijten dan afgelopen.

zeewolde

Ik mis het commentaar van de realisten.
Of is het nu lastig commentaar geven nu er gewonnen is van een club uit het linkerrijtje.

michello

Nog 3 potjes voor de eerste periode. Kan een mooie strijd met de twee Limburgse clubs worden.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 18, 2023, 08:09:50
Of is het nu lastig commentaar geven nu er gewonnen is van een club uit het linkerrijtje.
ik mis dat ook, en dan wel hoe de wedstrijd was en geen prietpraat.

Ollie

Hoe ik het heb gezien: eindelijk weer de nul. Beide backs een goede pot. Centrale duo won veel kopduels, ondanks die lange spits. Veel harde werkers met Breij voorop, die moet op het middenveld staan. Sfeer was prima voor een zondagmiddag, vooral 2e helft. Heb het uitvak bijna niet gehoord (in tegenstelling tot wat anderen hier zeggen). Staken bij bekertje bier op veld is zwaar overdreven, maar ook onnozel om te gooien. Lekkere drie punten, we doen dit jaar 'gewoon' mee voor top-5.

SCC

Over dat biergooien. Ik weet het, nieuwe afspraken en men vind dat men er wat tegen moet doen.
Maar eigenlijk is het toestaan van 3x een bal vanaf de tribune het veld op, toch veel vreemder? Dat is een hinderlijke onderbreking, terwijl de spelers van die bekertjes geen hinder ondervinden.
Raakt kant nog wal.

janou

Wat een heerlijke overwinning.

Moet zeggen dat ik over de hele wedstrijd Willem II wat makkelijker vond voetballen, vooral in de opbouw. Maar Cambuur heeft zich echt in de pot geknokt ondanks dat het niet helemaal liep. Genoten van de passie op het veld. Gelijkspel was terecht geweest alhoewel Cambuur het vaakst in hun 16 is gekomen. Knap dat we deze over de streep hebben gehouden. Genoten van de stabiele achterhoede, wonnen achterin echt elk duel. Mag na alle wedstrijden waar veel kansen weggegeven zijn, zeker niet onbenoemd worden. Ook fijn voor El Hilali, je merkt dat alle spelers het hem gunnen. Zit tot nu toe heel erg mee dit seizoen, maar dat boeit mij helemaaal niets :proost

Trots op ons cluppie!

Stanley

Citaat van: zeewolde op september 18, 2023, 08:09:50
Wiekie was uitermate positief, maar wel realistisch!

sunderland

Vond het wel weer des Ultee,s dat we in de laatste fase niemand voorin hielden. Bij vrije trappen was iedereen terug. Zo laat je hun ook iedereen mee gaan naar voren. Laat minimaal 1 voorin dan laten hun 2 achterin. Zo werkt dat.

PePe

Het was wel goed dat die lange er toen een aantal ballen weg kopte.