Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Willem II [Zondag 17-09 16:45]

Gestart door michello, september 11, 2023, 10:24:16

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Als je zulke slechte wedstrijden redelijk probleemloos weet te winnen ben je op de goede weg  |:)

Zuid1991

Citaat van: AliBombali op september 17, 2023, 19:55:50
Terechte overwinning, maar de support op de tribunes mag wel wat meer. Noord is niet meer wat het geweest is, zonde hoor! Waarom pakt niemand daar de boel even op en maakt er structureel weer feest. Dan hebben ze, samen met alle uitploegen, misschien een trommel mee, maar er komt meer support en energie vanuit het uitvak dan vanuit Noord; en dat doet wel een beetje pijn.
Hou nou eens op te janken over trommel. Hoe vaak is het niet gezegd dat wij een (volks)club zijn waar we de ploeg ondersteunen op momenten dat het nodig is ipv dat domme ajax achtige gezang...Ga dan lekker in het uitvak staan.
Trots op onze support  |:)
Fijne avond

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2023, 20:09:15
Je kunt veel zeggen, maar strijdlust is er inderdaad zeker. Caschilli; Breij; Smit; Balk.. Die maken ongelooflijk veel meters. Klasse :thumbsup
vergeet de Jong ook niet h? en van Mullen  :thumbsup

AliBombali

Citaat van: Zuid1991 op september 17, 2023, 20:25:39
Hou nou eens op te janken over trommel. Hoe vaak is het niet gezegd dat wij een (volks)club zijn waar we de ploeg ondersteunen op momenten dat het nodig is ipv dat domme ajax achtige gezang...Ga dan lekker in het uitvak staan.
Trots op onze support  |:)
Fijne avond

Ik jank niet, ik benoem alleen wat ik zie! Die kuttrommel in het uitvak moet overstemd worden door het fanatieke publiek op Noord en alle andere tribunes. Volgens mij waren wij tien jaar terug ook al een volksclub, maar toen kolkte het stadion echt. 90 minuten lang; met of zonder die trommel. Dit is apathisch en niet samenhangend; pas toen wij 1-0 voor kwamen kwam er iets van sfeer in.
Jij ook een fijne avond!

Zuid1991

Citaat van: AliBombali op september 17, 2023, 20:43:55
Ik jank niet, ik benoem alleen wat ik zie! Die kuttrommel in het uitvak moet overstemd worden door het fanatieke publiek op Noord en alle andere tribunes. Volgens mij waren wij tien jaar terug ook al een volksclub, maar toen kolkte het stadion echt. 90 minuten lang; met of zonder die trommel. Dit is apathisch en niet samenhangend; pas toen wij 1-0 voor kwamen kwam er iets van sfeer in.
Jij ook een fijne avond!
Gejank over sfeer is van alle jaren. Bekijk het topic van 10 jaar terug............
Mijn mening is dat wij een prima sfeer hebben voor een volksclub. Oftewel: Cambuur = Cambuur

Dokkumer

De sfeer van 2006 was geweldig. Met 3000 man op de tribunes en de hele wedstrijd los.
De echte, dat lees je :devil

Zuid1991

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2023, 21:03:30
De sfeer van 2006 was geweldig. Met 3000 man op de tribunes en de hele wedstrijd los.
[/quote
Is ook overtrokken/overdreven geleuter vanuit verleden.
Was er zelf bij.
En gien haar op mien hoofd dat ik terug wil naar die tijd.

zeewolde

Heb helaas de wedstrijd niet helemaal kunnen zien..
Maar hoezo mag Willem II op 4 verschillende momenten wisselen in de 2e helft?

Had er weer iemand een zogenaamde hoofdwond?

V-man

Er rolt een bekertje bier het veld op en wederom staken. Regels die gemaakt worden door lieden die waarschijnlijk nooit een stadion bezoeken en vervolgens ook omarmd door krantenlezers en NPO kijkers. Bij concerten vliegt er ook wel eens een biertje door de lucht. Geen bezoeker die hier moeilijk over doet. Nederland vertrut in rap tempo. Neemt niet weg dat ik bier niet vind om weg te smijten. Wordt de wedstrijd ook onderbroken als er koffie het veld oprolt?

rudie

Tot inbrengen nieuwe vleugelspelers bij hen weinig aan de hand, kans(jes) voor Cambuur. Schrok wel van de ruimte die Hilterman elke keer kreeg van ons centrum, gelukkig zonder tegengoal.
En kunnenwe geen (flink) statiegeld op die bekers doen? Bij festivals werkt dit redlijk tot prima qua achterlaten rotzooi. Elke wedtrijd onderbreken vanwege dat gegooi.....

hobbes

Citaat van: zeewolde op september 17, 2023, 21:22:27
Heb helaas de wedstrijd niet helemaal kunnen zien..
Maar hoezo mag Willem II op 4 verschillende momenten wisselen in de 2e helft?

Had er weer iemand een zogenaamde hoofdwond?

De eerste was een dubbele wissel en dus waren het drie wissel momenten.

V-man

En kunnenwe geen (flink) statiegeld op die bekers doen? Bij festivals werkt dit redlijk tot prima qua achterlaten rotzooi. Elke wedtrijd onderbreken vanwege dat gegooi..... Mooi idee!

zeewolde

Citaat van: hobbes op september 17, 2023, 21:42:38
De eerste was een dubbele wissel en dus waren het drie wissel momenten.
okay , ik zag alleen maar de score op VI, daar staat 56e en 57e minuut met een gele kaart daartussen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: rudie op september 17, 2023, 21:39:47
Tot inbrengen nieuwe vleugelspelers bij hen weinig aan de hand, kans(jes) voor Cambuur. Schrok wel van de ruimte die Hilterman elke keer kreeg van ons centrum, gelukkig zonder tegengoal.
En kunnenwe geen (flink) statiegeld op die bekers doen? Bij festivals werkt dit redlijk tot prima qua achterlaten rotzooi. Elke wedtrijd onderbreken vanwege dat gegooi.....
Heeft Groningen nu als proef op een tribune, leuke FC beker 2 euro statiegeld. Inleveren voor een munt.
Met die munt kun je volgende wedstrijd weer een beker krijgen of je 2 euro terug.
Ik heb er geen belang bij....(ze hebben niet geel blauw)
En wat een gedoe voor zon irritante enkeling die weer een bekertje op het veld moet gooien.
Eruit pikken en een jaar dr niet weer in is een betere optie.