Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

Fc Dordrecht-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, september 30, 2023, 00:39:53

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op oktober 06, 2023, 23:18:02
Er zijn wel meer teams die wisselvallig zijn en met een matige selectie/trainer.
Gewoon stabiel presteren en dan draai je nog bovenin mee voor de NC plaatsen. En stabiel presteren doe je door het elftal goed neer te zetten, daar gaat het mis.
We hebben ook een te groot gebrek aan kwaliteit. Als ik naar Cambuur kijk lijkt het alsof er een elftal staat waarvan 6 basis spelers geblesseerd zijn en er 6 van jong Cambuur voor in de plaats zijn gekomen.

D.H.Skolten

Ik ben benieuwd hoe we het volgend jaar gaan doen in een prachtig nieuw stadion,  of we dan geld hebben om serieus mee te gaan doen voor de eerste 2 plaatsen. We hebben nog mooie tijden voor ons , laten we ons daar op richten en dit seizoen jonge spelers ervaring op laten doen. Het beste moet nog komen!

Dokkumer

Ik maak me voor de toekomst geen grote zorgen. Er zal meer speelruimte komen voor betere spelers en een aantal jonge talenten zal stappen gaan maken.
De echte, dat lees je :devil

Unknown

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 23:33:32
Ik ben benieuwd hoe we het volgend jaar gaan doen in een prachtig nieuw stadion,  of we dan geld hebben om serieus mee te gaan doen voor de eerste 2 plaatsen. We hebben nog mooie tijden voor ons , laten we ons daar op richten en dit seizoen jonge spelers ervaring op laten doen. Het beste moet nog komen!

Hoop houden indd. Kampioen/promotie in nieuwe stadion is ook wel leuk vooruitzicht.
Niet dat ik ons dit seizoen vanaf nu kansloos acht, maar er moet dan wel een hoop veranderen nu.

James

Henk had dezelfde spelers?! Ja het zal wel en het was logisch dat Cambuur een keer ging degraderen, zo bijzonder is dat niet. Net zoals Excelsior, Volendam en Almere City binnen drie seizoenen sowieso degraderen. Tenzij er veel geld ingepompt wordt of dat je goeie faciliteiten hebt waardoor je meer inkomsten hebt.

Het is meer zorgelijk dat je nog steeds niet echt een idee hebt wat de bedoeling is en wat de meest domme zet is geweest is dat je een piepjonge selectie hebt. Het spreekt toch voor zich dat je minimaal drie ervaren, voor KKD divisie begrippen, spelers hebt. Van Ultee had ik niks verwacht maar van zo?n selectie kun je ook niet heel veel verwachten, alleen maar hopen dat het meezit.

Mooi lekker zo doorgaan, we zien wel veel doelpunten en dan volgend jaar onze held terug. Je mag kritisch op Henk zijn maar zo?n trainer en uithangbord voor de club, beter gaat Cambuur echt niet krijgen. Arne Slot was achteraf ook heel bijzonder met Sipke maar types als Arne zullen altijd hogerop willen. Henk denkt volgens mij zo niet, die is blij met alles wat hij krijgt en dat is ook waarom ik hem alles gun. Henk held, tot volgend seizoen

Tsjawat

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 23:33:32
Vind ik leuk!

sunderland

Wel bijzonder dat een Skolten zich weer meld. Skolten komt meestal als het heel slecht gaat en komt nooit als het goed gaat. Moet eerlijk zeggen dat hij 1 vd weinigen is die ook in juli al deze mening had.

sunderland

Ik weiger ook mee te gaan in dat wij zo,n zwakke selectie hebben, Het loopt niet super over van kwaliteit. Cashi , Bergsma, Sylla, van Mullem, van Kaam , Breij, De Jong, vd Water , Uldrikus, Balk en dan nog talent als hiliali , Smit, Smand,  Wiebe daar zit toch veel meer in dan wat er tot dusver uitkomt.  Als je er wat voetbal in krijgt en logische dingen doet en vastigheid dan moet dat toch.  Het begint nu weer een speeltuin vereniging te worden net zoals de laatste 8 wedstrijden van vorig seizoen.

wiekie1969

Natuurlijk, helemaal eens. Gisteravond krijg je 5 goals om de oren, terwijl je de hele week op het verdedigen hebt getraind. Dan klopt er iets niet. Deze trainer kan het niet goed overbrengen op de groep.

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2023, 23:36:23
Ik maak me voor de toekomst geen grote zorgen. Er zal meer speelruimte komen voor betere spelers en een aantal jonge talenten zal stappen gaan maken.

Dan moet je wel een beleid hebben, want er is niet een dubbeltje om betere spelers te halen. En ik zie alleen Wiebe Kooistra die het talent heeft om stappen te maken.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op oktober 06, 2023, 22:36:56
Een mix van pseudo vedettes, overschatte eigen jeugd, koorknapen en grabbelaars. En om het af te maken Ultee en Burgstra voor de groep. Nou succes d?r met.

:_schater :_schater :_schater skitterend

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969

Samenvatting net even gezien. Die verdediging plus de zwakke keeper. Kan echt niet.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2023, 08:26:37
Samenvatting net even gezien. Die verdediging plus de zwakke keeper. Kan echt niet.
Verdedigen doe je met het hele team en als een aantal middenvelder/aanvallers het laten afweten kom je achterin in de problemen. Alles staat en valt bij (zelf)vertrouwen en een stukje over mijn lijk mentaliteit.

Bankzitter

Dat is deels waar dat verdedigen een team effort is....  maar hoe lang is Ultee nu al bezig met Tol/Smand/Bergsma en hoe lang zie al steeds dezelfde persoonlijke fouten terugkomen. Met name in de fases in een wedstrijd waarin je niks mag weggeven of bij momenten als corners.

Excelsior uit was daarin wel het dieptepunt.... juist als het belangrijk is , zakt het centrale duo door het ijs. En dat gebeurt keer op keer.
Geen idee wat de oorzaak is, mentaal of anders maar dat dit niet goed komt onder Ultee is wel zeker.
Al traint Ultee nog 10 weken op verdedigen met Tol/Bergsma/Smand dat is trekken aan een dood paard.
Of het een andere trainer wel lukt weet je nooit, maar Ultee gaat dat zeker niet meer lukken.