Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sc cambuur-nac

Gestart door nee,wel?, oktober 07, 2023, 13:17:20

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: SCC op oktober 16, 2023, 13:21:23
Sportief is het al 2 seizoenen bedroevend, dat ontkent niemand. Maar er komt een nieuw stadion, er breken jeugdspelers door, de jeugdteams spelen op een goed niveau en presteren steeds beter EN..... we verwachten weer positief/ herkenbaar voetbal te mogen zien de komende periode. Dus we zijn hoopvol gestemd, misschien is dat een betere uitdrukking dat positiviteit.
Keurig verwoord. Dit is exact zoals ik er naar kijk.

De Gast

We gaan eerst nog de bodem aantikken denk ik. Er zijn zoveel spelers die het laten afweten of gewoon niet goed genoeg zijn. Deze selectie heeft geen enkele klik met elkaar. Daar heeft de club zich ernstig in vergist.

sunderland

Tja dou kest et wel heel zwart sien. Ben het totaal niet met jou eens

grijskijker

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2023, 10:34:45
We gaan eerst nog de bodem aantikken denk ik. Er zijn zoveel spelers die het laten afweten of gewoon niet goed genoeg zijn. Deze selectie heeft geen enkele klik met elkaar. Daar heeft de club zich ernstig in vergist.
Reiziger, Poll, Balk, de Koe en van Kaam hebben vanaf hun jeugd met elkaar gespeeld, Breij heeft ook een paar jaar met de jongens gespeeld, geen klik? De jongens die doorgekomen zijn vanuit Jong Cambuur, hebben ook geen klik met elkaar(sommigen wonen in 1 huis), Tol en Bergsma rijden dagelijks samen de afsluitdijk over hebben ook geen klik dus. Maar goed jij begeeft je dagelijks tussen de spelers en zal het wel weten....

De Gast

Zou Henk hier veel mee kunnen? Een seizoen van wisselende prestaties zal het wel blijven. Achterin gatenkaas, teleurstellend middenveld (op Breij na) en voorhoede Balk vd Water en Uldrikis was niks en blijft niks. Smit is verder (nog) niet goed genoeg. Al met al te weinig kwaliteit om play offs te halen.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2023, 10:57:33
Zou Henk hier veel mee kunnen? Een seizoen van wisselende prestaties zal het wel blijven. Achterin gatenkaas, teleurstellend middenveld (op Breij na) en voorhoede Balk vd Water en Uldrikis was niks en blijft niks. Smit is verder (nog) niet goed genoeg. Al met al te weinig kwaliteit om play offs te halen.
alweer zwart praat . Zwartkijkert  :devil

grijskijker

Bankzitter

voorhoede Balk vd Water en Uldrikis was niks en blijft niks. Smit is verder (nog) niet goed genoeg. Al met al te weinig kwaliteit om play offs te halen.

Onze voorhoede scoort meer dan alle andere teams (met Roda). Aantal
goals en assists is prima.

grijskijker

Vier(4!) trainingen en jij verwacht wonderen... Komend weekend gaan we al verbetering zien en de komende weken helemaal..

De Gast

Ik verwacht juist geen wonderen ;)

Bepaalde jongens ga je niet meer uit de neerwaartse spiraal krijgen denk ik. Althans niet bij ons.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2023, 11:33:21
Bepaalde jongens ga je niet meer uit de neerwaartse spiraal krijgen denk ik. Althans niet bij ons.
Nee, het leven is niet zo florissant als wij denken .
Er schijnen praatgroepen te zijn voor dit probleem en anders maar contact opnemen met st. Correlatie.
Ook nog een tip, je kunt de club ook aanklagen voor aangedaan psychisch leed en als je Eewal, Trainert en Nee,wel mee weet te krijgen, ontvangen jullie waarschijnlijk ook nog korting in de kosten.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2023, 11:33:21

jongens zoals jij zelf bedoel je

De Gast

Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2023, 12:04:31
Nee, het leven is niet zo florissant als wij denken .
Er schijnen praatgroepen te zijn voor dit probleem en anders maar contact opnemen met st. Correlatie.
Ook nog een tip, je kunt de club ook aanklagen voor aangedaan psychisch leed en als je Eewal, Trainert en Nee,wel mee weet te krijgen, ontvangen jullie waarschijnlijk ook nog korting in de kosten.

Nou ja.. ze hewwe tot nou toe wel geliek. Dat kest niet ontkennen.
Wat meer realisme hier kan voor sommigen geen kwaad.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2023, 15:16:20
Nou ja.. ze hewwe tot nou toe wel geliek. Dat kest niet ontkennen.
Wat meer realisme hier kan voor sommigen geen kwaad.
Dur sit best wel feskil tussen realisme en negativiteit. Mar as ik de anstormende jeugdspeulers sien dan geeft mie dat un goead gevoel.
Oanze  seleksie bestaat niet uut allemaal toppers, maar met die paar die we wel hewwe, hef ik wel su feul fetrouwen in Henk dat hij hier meer uithale sil dan tot nou toe is gebeurt.

Mike SCC

We hebben weinig scorend vermogen, en toch met Roda de meeste goals gescoord in de competitie. Doen we toch iets goed met bagger materiaal.