Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sc Cambuur-jong AZ

Gestart door nee,wel?, december 09, 2023, 06:44:24

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: PePe op december 16, 2023, 14:12:06
De zware jongens van wel eer terug halen, kijken of ze dan nog durven?
Wie bedoel je
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Citaat van: okkele op december 16, 2023, 21:32:02
Wie bedoel je

De stewards van jaren geleden, jongens uit de vechtsport.

sunderland

Word bij Utrecht voor de 2 e x bier gegooid. Laten ze lekker gaan. Sjezus weer meten met 2 maten. Knjb flikker op

wiekie1969

Citaat van: PePe op december 16, 2023, 21:31:52
Cambuur is verkeerd bezig: reclames maken voor bier: 6 voor 15 euro. (het bestuur stimuleert het zelfs) Zucht .......

Het gaat erom hoe je je gedraagt in het stadion. Of je nu geen bier drinkt of 12 tijdens de wedstrijd. Zag de beelden nog even terug waarbij Henk woest voor Noord staat. En volkomen terecht want we hadden die lui volkomen in de buse de tweede helft. Hij was woest omdat de wedstrijd verziekt werd door wat  verstandloze debielen die zich niet kunnen gedragen. Die zijn totaal niet met zo'n wedstrijd bezig maar alleen maar met de randzaken. Hele club gaat zo kapot door dit soort figuren.

PePe

Iedereen op NOORD handboeien om, zo dat zuipen nog mogelijk is, maar gooien niet.

oost

Behalve dat je verliest door 'zogenaamde supporters ' ben ik nog steeds het meest pissig over het feit dat je bewust over een meters hoog hek gooit en daarmee je eigen club de das omdoet. Natuurlijk moeten wij blij zijn met een sfeer tribune maar laten we eerlijk zijn, de laatse seizoen is daar de sfeer net zo dramatisch als het spel van cambuur. Nu gaat het spel de laatste periode vooruit maar de sfeer blijft erg achter.
Vroeger toen we met 3500 man in het stadion zaten en Erwin (de trommel man) nog zijn ding deed was de sfeer veeeeel beter.
Die samenhorigheid is helaas al jaren ver te zoeken.
Ik hoop dat bij het nieuwe stadion de groepen van elkaar gaan splitsen en dat je van zuid en noord 2 groepjes hebt  dit is zo kansloos en echt sfeer verlagend  :rodekaart

Destroyer

Citaat van: oost op december 17, 2023, 11:48:39
Behalve dat je verliest door 'zogenaamde supporters ' ben ik nog steeds het meest pissig over het feit dat je bewust over een meters hoog hek gooit en daarmee je eigen club de das omdoet. Natuurlijk moeten wij blij zijn met een sfeer tribune maar laten we eerlijk zijn, de laatse seizoen is daar de sfeer net zo dramatisch als het spel van cambuur. Nu gaat het spel de laatste periode vooruit maar de sfeer blijft erg achter.
Vroeger toen we met 3500 man in het stadion zaten en Erwin (de trommel man) nog zijn ding deed was de sfeer veeeeel beter.
Ik hoop dat bij het nieuwe stadion de groepen van elkaar gaan splitsen en dat je van zuid en noord 2 groepjes hebt  dit is zo kansloos en echt sfeer verlagend  :rodekaart

Heel erg goed samengevat! Toen zo nodig daar vak 14 hun eigen groepje mensen wou hebben is het totale beeld qua sfeer alleen maar verslechterd. Iedereen heeft jarenlang op Erwin en zijn trommel afgegeven en toen is hij maar gestopt wat ik heel goed snap. En wat zie je nu? Mongolen die hun handen kapot slaan op het staal Bovenin de tribune om de sfeer.er in te brengen? Snap er niks van. Bij vlagen proef je hooguit 10 tot 20 minuten de sfeer die 15-20 jaar geleden als de hel van Leeuwarden berucht was. Regelmatig worden we door een uitvak van 400 man met trommel dik overklast.

Wat is er toch aan de hand? Kunnen we met zijn allen op Noord nu echt niet meer beter?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op december 17, 2023, 07:39:07
Het gaat erom hoe je je gedraagt in het stadion. Of je nu geen bier drinkt of 12 tijdens de wedstrijd. Zag de beelden nog even terug waarbij Henk woest voor Noord staat. En volkomen terecht want we hadden die lui volkomen in de buse de tweede helft. Hij was woest omdat de wedstrijd verziekt werd door wat  verstandloze debielen die zich niet kunnen gedragen. Die zijn totaal niet met zo'n wedstrijd bezig maar alleen maar met de randzaken. Hele club gaat zo kapot door dit soort figuren.

Het is toch niet zo moeilijk? Gedraag je als supporter niet als een hersenloze idioot en neem je eigen verantwoordelijkheid. Niet afschuiven op allerlei andere dingen en maatregelen.

Destroyer

Citaat van: sunderland op december 16, 2023, 19:32:01
was vorige week bij de Graafschap. Daar betaalde je voor de beker en als je de beker weer inleverde werd dat verekend. Nooit maar 1 beker weggegooid of gezien dat iemand dat deed. Werd opgespaard en ingeleverd. Dat moet hier ook!

Dat gaat hier straks ook gebeuren denk ik.

justremco

Citaat van: Destroyer op december 17, 2023, 12:42:59
Dat gaat hier straks ook gebeuren denk ik.

Kans is vrij groot, vanaf 1 januari is single use plastic ook bij wet verboden

Mp

Citaat van: oost op december 17, 2023, 11:48:39

Helemaal eens. De periode na de trommel heeft de sfeer zeker geen goed gedaan.

Zuid1991

Citaat van: Mp op december 17, 2023, 13:07:44
Helemaal eens. De periode na de trommel heeft de sfeer zeker geen goed gedaan.
Dikke bullshit imo
In eredivisie tijd met rusnak etc. werden we op de eerste plek gezet qua sfeer.
En dat was zonder trommel.

Het is ook allemaal niet zo zwart wit vindt ik.
Sfeer gejank is namelijk van alle tijden.
Vooral als het over vroeger gaat, dan was alles veel beter volgens anderen....
Las ook een bericht van iemand op social media over de jaren 80 op zuid dat het toen beter was. Nou, heul wat jaren op zuid gestaan, sfeer is nu veel massaler op noord.

Het kan altijd beter. Sfeer begint bij jezelf  |:)
Wij zijn Cambuur.
Gas gevuh!

oost

Citaat van: Zuid1991 op december 17, 2023, 13:18:54
Dikke bullshit imo
In eredivisie tijd met rusnak etc. werden we op de eerste plek gezet qua sfeer.
En dat was zonder trommel.

Het is ook allemaal niet zo zwart wit vindt ik.
Sfeer gejank is namelijk van alle tijden.
Vooral als het over vroeger gaat, dan was alles veel beter volgens anderen....
Las ook een bericht van iemand op social media over de jaren 80 op zuid dat het toen beter was. Nou, heul wat jaren op zuid gestaan, sfeer is nu veel massaler op noord.

Het kan altijd beter. Sfeer begint bij jezelf  |:)
Wij zijn Cambuur.
Gas gevuh!

Nou je kunt lullen vroeger was alles beter etc zelfde principe als gras bij de buren. Is natuurlijk logisch dat de sfeer in de periode rusnak goed was. Dat waren de beste jaren van onze club ooit. Maar als je gewoon kijkt naar een regulier seizoen is de sfeer nu gewoon zwaar kut.
1 2 groepen op noord die elkaar niks gunnen
2 door gesnoven debielen die niet voor onze club komen.

Ik vrees dat alles wat ik zeg verspeelde energie is. Helemaal als je de sfeer nu goed vind :wall

De Gast

Laten we wel wezen.. ik denk dat je in weinig stadions een voetbalsfeertje krijgt als je tegen Jong AZ speelt. Een club die voor spek en bonen meedoet. Zal dan wel totale verveling zijn geweest om toch maar weer bekertjes te gooien. Pik ze er uit en geef ze 10 jaar een stadionverbod. Opzouten en wegblijven. Dat moet toch mogelijk zijn met camerabeelden.

Ps is de trommelaar nog wel supporter met zn broer of zijn ze helemaal afgehaakt?

oost

Citaat van: De Gast op december 17, 2023, 19:17:38
Laten we wel wezen.. ik denk dat je in weinig stadions een voetbalsfeertje krijgt als je tegen Jong AZ speelt. Een club die voor spek en bonen meedoet. Zal dan wel totale verveling zijn geweest om toch maar weer bekertjes te gooien. Pik ze er uit en geef ze 10 jaar een stadionverbod. Opzouten en wegblijven. Dat moet toch mogelijk zijn met camerabeelden.

Ps is de trommelaar nog wel supporter met zn broer of zijn ze helemaal afgehaakt?

Edwin zit nog wel op Oost. Zijn broer ken ik niet dus geen idee