Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur- Top oss

Gestart door nee,wel?, januari 22, 2024, 23:54:15

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: AL op januari 30, 2024, 10:39:08
Er wordt maar gesproken over verdedigers dit en dat.
Maar probleem zit toch echt veel meer op het ontbreken van creativiteit.
Spelers als Maulun en Paulissen mis ik zo erg.
Als een ploeg de bus parkeert hebben we gewoon een probleem.

Echt een bizar slechte selectie neergezet. Dat we minder kwaliteit kunnen betalen dan enkele jaren terug dat is zo maar het is nu echt heel erg dunnetjes. Je hebt in feite geen linksbuiten en zet daar dan maar de 2e spits neer. Je hebt een aanvaller (El Hilali) gehaald voor een positie die je niet hebt. Je hebt een paar lopende middenvelders (De Jong/Van Kaam) in plaats van een lopende en een creatieve. Je kan gewoon geen accenten verleggen door wissels. En dat mag je ook niet verwachten van de jeugd die noodgedwongen zoveel moet invallen.

michello

De enige aankoop in de zomer die wat gebracht heeft is Cashilli. Daar heb ik wel het gevoel bij dat er wat in zit. Afwachten hoe die terugkomt na zijn blessure.
De Jong is voordeel van de twijfel maar verder is het allemaal ondermaats.

mario

My G.. wat was het tenenkrommend slecht. Ik ben hier echt van geschrokken. Denistel, prima analyse. De jongens doen hun uiterste best dat is het niet maar het niveau is te laag en het gebrek aan creativiteit is schrijnend.
Ga eens naar BW1 daar speelt wekelijks een O19 speler die wel de nodige creativiteit heeft om spelers vrij te spelen en een CV die bij dit Cambuur zeker niet zou mistaan.

grijskijker

Citaat van: mario op januari 30, 2024, 11:07:22
My G.. wat was het tenenkrommend slecht. Ik ben hier echt van geschrokken. Denistel, prima analyse. De jongens doen hun uiterste best dat is het niet maar het niveau is te laag en het gebrek aan creativiteit is schrijnend.
Ga eens naar BW1 daar speelt wekelijks een O19 speler die wel de nodige creativiteit heeft om spelers vrij te spelen en een CV die bij dit Cambuur zeker niet zou mistaan.
Omdat je als je op het 5e niveau van Nederland speelt zo mee kan in de KKD en waren die jongens zo goed dan had Barto ze wel naar Cambuur gehaald..

mario

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2024, 11:27:58
Omdat je als je op het 5e niveau van Nederland speelt zo mee kan in de KKD en waren die jongens zo goed dan had Barto ze wel naar Cambuur gehaald..
Gisteren was niet een incident. Het stadion ligt ons nu al als een molensteen om de nek. Gebrek aan financiele middelen heeft een hele matige selectie op de been gebracht. Ja ik denk dat bij menig amateurclub (Harkema, ONS, Blauw Wit) ook spelers rondlopen die in dit Cambuur van toegevoegde waarde zouden kunnen zijn.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op januari 30, 2024, 09:17:24
Heb de wedstrijd via omrop Abe moeten volgen en Geert was de enige die zijn nivo haalde, dus dat zegt voldoende.70 % van de spelers beschikt over een waardeloze mentaliteit en dat wreekt zich in wedstrijden waarin je een kerel moet zijn.
We verkeren in een situatie waarin alles is gefocust op het nieuwe stadion, maar wat op e grasmat moet plaats vinden is opzij geschoven.
Hopelijk is de club zo verstandig om snel mogelijk van De Jong, Van Kaam, Balk, Bergsma, Tol, Smit en Poll af te komen. Ook in de TS grote opruiming houden en dan komend seizoen met veel jeugd en wat geroutineerde spelers op te gaan bouwen.
Henk is opgezadeld met een waardeloze selectie en een bestuur bestaande uit boekhouders die niets met topsport hebben.
Hier ga je niet verder mee komen en dat zal zich bij geen verandering ook gevolgen gaan geven in de verkoop van seizoen kaarten.

Volgend seizoen hebben we een nog slechter elftal dan dat we nu hebben dus bereid je er alvast maar op voor. Omdat er geen geld is zal het spelers budget weer omlaag gaan. Je gaat straks in het nieuwe stadion dus in het rechterrijtje ballen. De opening wordt tot januari 2025 uitgesteld. Augustus gaan we niet halen. Liquide middelen ontbreken. Wut allemaal stil gehouden.

wiekie1969

Citaat van: mario op januari 30, 2024, 11:45:31
Gisteren was niet een incident. Het stadion ligt ons nu al als een molensteen om de nek. Gebrek aan financiele middelen heeft een hele matige selectie op de been gebracht. Ja ik denk dat bij menig amateurclub (Harkema, ONS, Blauw Wit) ook spelers rondlopen die in dit Cambuur van toegevoegde waarde zouden kunnen zijn.
Helemaal eens. Triest.

wiekie1969

Citaat van: Trainert! op januari 30, 2024, 10:37:33

Deze keeper kan er geen klote van. Vriendje van Ultee, en wij zitten er nog 2.5 jr aan vast.

Helemaal eens. Die het nog niet een punt gepakt.

janou

Bizar slechte wedstrijd? Jazeker.

Maar overdrijven kunnen mensen hier ook zeg, vrijdag kunnen we prima stunten tegen Willem II. Wij hebben van nog een enkele topploeg verloren . We hebben afgelopen periodes ook veel goede wedstrijden gespeeld. En ja, verdedigend staat het bagger. Echter weten we dat de doelstelling play-offs halen is. En dat gaan we ook gewoon halen. En als wij een goede dag hebben kunnen wij van iedereen winnen. Missen wel stukje creativiteit om zulke potjes wat meer te cree?ren tegen verdedigende teams, daarin zijn we te afhankelijk van het fysiek van Uldrikis.

PePe

Onze keeper is te klein. Als de tegenstander goed in de hoeken mikken, is hij altijd te laat.
Nog 2,5 jaar, zucht?!?

janou

Citaat van: PePe op januari 30, 2024, 12:53:55
Onze keeper is te klein. Als de tegenstander goed in de hoeken mikken, is hij altijd te laat.
Nog 2,5 jaar, zucht?!?

Vind dat hij op gisteren na, een prima indruk maakt de laatste tijd. Ook belangrijke redding tegen Hercules. VVV uit pakt hij een beslissende bal. Wel mee eens dat hij met ballen ver in de hoek wat klein oogt. Maar ik vind het voor KKD begrippen een prima stabiele keeper.

sunderland

Citaat van: janou op januari 30, 2024, 11:51:39
Bizar slechte wedstrijd? Jazeker.

Maar overdrijven kunnen mensen hier ook zeg, vrijdag kunnen we prima stunten tegen Willem II. Wij hebben van nog een enkele topploeg verloren . We hebben afgelopen periodes ook veel goede wedstrijden gespeeld. En ja, verdedigend staat het bagger. Echter weten we dat de doelstelling play-offs halen is. En dat gaan we ook gewoon halen. En als wij een goede dag hebben kunnen wij van iedereen winnen. Missen wel stukje creativiteit om zulke potjes wat meer te cree?ren tegen verdedigende teams, daarin zijn we te afhankelijk van het fysiek van Uldrikis.
tis echt niet overdreven als je zegt bizar slechte wedstrijd want dat was het. Oss was ook verreweg de slechtste ploeg die ik hier de laatste 2 jaar heb gezien. Die schoten soms de bal in de hoek waar helemaal niemand stond. Comedy capers. Ben wel met jou eens dat je vrijdag zomaar resultaat kan halen maar dan moet de Let wel mee doen. Achterin gelijk de nieuwen opstellen

janou

Citaat van: sunderland op januari 30, 2024, 13:14:56
tis echt niet overdreven als je zegt bizar slechte wedstrijd want dat was het. Oss was ook verreweg de slechtste ploeg die ik hier de laatste 2 jaar heb gezien. Die schoten soms de bal in de hoek waar helemaal niemand stond. Comedy capers. Ben wel met jou eens dat je vrijdag zomaar resultaat kan halen maar dan moet de Let wel mee doen. Achterin gelijk de nieuwen opstellen

Ik zeg ook dat het een bizar slechte wedstrijd was, was niet om aan te gluren nee. Vond Oss trouwens verdedigend wel prima staan hoor, dus dat is echt niet makkelijk om doorheen te komen. Ik vind het vooral schrikbarend dat we dan alsnog 2 tegen krijgen nadat we voor komen, na die 1-0 moet het gewoon klaar zijn. Maar dat heeft ook te maken met de breedte van de selectie nu. Wij zijn een prima subtopper die kan verassen in de play-offs maar het is te licht om bij de eerste twee te eindigen. Dat is geen schande, alleen is het zonde omdat je kwalitatief beter bent dan de ploegen waar je van verliest. 

En reken maar dat Wormgoor gaat spelen. Van Mullem hoeft van mij overigens ook niet meer op het middenveld gezet te worden als ik eerlijk ben.

SCC

Wat ook niet meehielp: de bereidheid om elkaar te helpen ontbreekt.
Als Smand of Bergsma de bal had, speelden onze middenvelders verstoppertje. Met name van Mullem bied zich NOOIT aan. Ja, op momenten dat hij hem niet k?n krijgen, gaat hij met z'n armen zwaaien. Typisch dus een speler zonder enige vertrouwen.
Bergsma en Smand wachten, wat overduidelijk al jaren Henk's blauwdruk is, op het drukzetten van de tegenstander. Dan hoort van Mullem vrij te komen, maar die deed totaal geen moeite om vrij te komen en/of aan de bal te komen.

En al jaren hebben wij geen plan B. Dat breekt ons normaliter 3-4x per seizoen op. Maar nu lukt, door het ontbreken van iedere inzet, bereidwillendheid en ook zelfvertrouwen, plan A niet langer.

janou

Citaat van: SCC op januari 30, 2024, 13:29:13
Wat ook niet meehielp: de bereidheid om elkaar te helpen ontbreekt.
Als Smand of Bergsma de bal had, speelden onze middenvelders verstoppertje. Met name van Mullem bied zich NOOIT aan. Ja, op momenten dat hij hem niet k?n krijgen, gaat hij met z'n armen zwaaien. Typisch dus een speler zonder enige vertrouwen.
Bergsma en Smand wachten, wat overduidelijk al jaren Henk's blauwdruk is, op het drukzetten van de tegenstander. Dan hoort van Mullem vrij te komen, maar die deed totaal geen moeite om vrij te komen en/of aan de bal te komen.

En al jaren hebben wij geen plan B. Dat breekt ons normaliter 3-4x per seizoen op. Maar nu lukt, door het ontbreken van iedere inzet, bereidwillendheid en ook zelfvertrouwen, plan A niet langer.

Denk niet dat het met inzet te maken heeft. Gewoon gebrek aan ruimte en daarbij dus handelingssnelheid. Van Mullen werd wel aantal keer bereikt, maar draaide te langzaam open waardoor het momentum weg was. Ook zag je dat hij moeite had om zijn ruimte te vinden ja, maar dat is niet per se inzet. Daarnaast verdedigden die gasten ver op eigen helft, waardoor dat wachten niet veel nut heeft omdat ze toch niet gaan instappen.