Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: diekhuzen op augustus 30, 2018, 09:41:37
Het is ook erg makkelijk om alles af te schuiven op Foeke Booy. Cambuur moet vooral creatief zijn en soms moet je ook wat geluk hebben met aankopen. Vaak moeten wij het hebben van spelers die elders niet aan de bak komen of in zichzelf willen investeren en een stapje terug doen. Wij hebben het budget niet om gevestigde spelers binnen te halen en anders concurreren wij met een enorm grote groep.
Cambuur heeft een redelijke selectie en doet geen onnodige uitgaven. Met deze selectie kun je best nacompetitie bereiken en zodra je op het juiste moment piekt dan kun je ook nog promoveren. Dat is nu eenmaal het lot van Cambuur.

Ook hier, waarom dan wel een dure TD op de loonlijst als we het al 'zo krap' hebben?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Deze selectie samen stellen hadden Gerald en Rene ook wel zelf kunnen doen, had je nu Cas Peters voor kunnen halen. Foeke is zijn geld simpelweg niet waard.

DayDreamer

Hake is tevreden met de selectie, tsja iets anders kan hij ook niet zeggen, maar kan me voorstellen dat die beste man zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld is.
Heb je een keer een goede trainer is huis, schotel je hem deze selectie voor.

Middenmoters zijn inmiddels kapitaalkrachtiger dan Cambuur, fijne gedachte.

poelie-lwd

Overal lees ik: geen geld, geen budget, schulden aflossen blablabla. Tot zo ver het stukje wat ik wel begrijp.

MAAR WIE KAN MET DROGE OGEN UITLEGGEN WAT WIJ DAN MET EEN EREDIVISIEWAARDIGE DIRECTIESETTING MOETEN INCLUSIEF TD ZONDER NETWERK EN EEN TECHNISCHE STAF DIE QUA GROOTTE NIET IN EEN Q5 PAST. WAAROM!!??11!!

Lore

Citaat van: poelie-lwd op augustus 30, 2018, 14:43:22
Overal lees ik: geen geld, geen budget, schulden aflossen blablabla. Tot zo ver het stukje wat ik wel begrijp.

MAAR WIE KAN MET DROGE OGEN UITLEGGEN WAT WIJ DAN MET EEN EREDIVISIEWAARDIGE DIRECTIESETTING MOETEN INCLUSIEF TD ZONDER NETWERK EN EEN TECHNISCHE STAF DIE QUA GROOTTE NIET IN EEN Q5 PAST. WAAROM!!??11!!

Dat is inderdaad discutabel! Ze hebben dat ooit uitgelegd, omdat het een voorbereiding zou zijn voor het nieuwe stadion. Maar Cambuur is een klein MKB bedrijf en lijkt wel erg kopzwaar!

Jandehulk

Deze laatste 6 berichten zijn eindelijk weer eens de werkelijkheid!...die mooi weer praters van :we kenne in de winter wel kijken wat er bij mut ,hahahaha...hou op man .ze willen dan helemaal niet meer komen als we ergens 14 de of zu staan ...en de :we mutte ze de tijd geven is helemaal lekker,ze kenne voetballen of niet...Foeke is gewoon een luis in de pels ,konden we indd Peters en hurk beter voor halen...

Tanjajeah

Citaat van: poelie-lwd op augustus 30, 2018, 14:43:22

Heb je inderdaad een punt. Als het om Booy gaat; wat heeft zijn aanstelling tot nu toe opgeleverd? Een aantal gehaalde spelers komt uit het netwerk van Hake, wat blijft er dan nog over?

Spelers wilden niet komen, kregen elders beter aanbiedingen..maar is het niet mede de taak van een TD zulk soort spelers over te halen? Met goede argumenten en overredingskracht? Ook het geval 'Peters' vind ik kenmerkend voor het optreden van Booy. 'Cambuur was de 2e club die Peters van Emmen benaderde', op het moment dat ie al bijna bij Volendam getekend heeft. Dan ben je toch simpelweg veel te laat? Je legt toch al weken van te voren een lijntje uit? Van Peters was bekend dat hij ontevreden was bij Emmen.

"Kwaliteit vóór kwantiteit" zei Booy, als het om het halen van spelers ging. Tja..volgens mij zijn we niets opgeschoten tov vorig seizoen.

poelie-lwd

Wij zijn een club die alleen kan reageren. Geloof me nou, dan pis je bij voorbaat al achter het net. 90% van de supporters hebben wel die vooruitziende blik die ze kennelijk bij de BVO missen. Wat Tanjajeah zegt mbt tot Peters. Precies dat.

justremco

De supporters zijn weer voor de gek gehouden door ome Foeke en hebben allemaal weer braaf een nieuwe sk genomen in de hoop op betere tijden. Zo werd er ergens in april of mei aangegeven dat we meer kwaliteit dan kwantiteit zouden halen en vervolgens halen we voornamelijk onbekende en onervaren spelers uit diverse competities. Vervolgens geeft Foeke op 18 juni aan dat het raamwerk staat en er nog wel wat wisselingen plaats gaan vinden in de komende weken cq maanden. Hierna hebben we echter alleen Schindler gehaald en Daniels laten gaan. Vandaag komt opeens het bericht dat ze het "toch hebben geprobeerd, maar niet op konden boksen tegen mvv en volendam". Dan gaat er in mijn ogen iets goed mis in het samenstellen van de selectie. We missen op het middenveld wederom creativiteit, net als de eerste seizoenshelft vorig seizoen, en hebben op 6 een soort omgetoverde rechtsbuiten die zo soepel is als een plank hout. Dat we het toch geprobeerd hebben bij Peters en vd Hurk betekend overigens ook dat er gewoon nog wel budget is, maar dat zullen ze wel bewaren tot de winterstop. Stel je voor dat we dan ergens tussen plek 12-18 bungelen, wat heeft het dan allemaal nog voor zin? In mijn ogen is Foeke z'n geld niet waard en hadden we desnoods Hake de selectie wel kunnen laten samenstellen (bij Volendam is de trainer ook de TD en die kunnen Peters wel betalen ?)

diekhuzen

Citaat van: justremco op augustus 30, 2018, 15:10:03
De supporters zijn weer voor de gek gehouden door ome Foeke en hebben op basis van wat uitspraken allemaal weer braaf een nieuwe sk genomen. Zo werd er ergens in april of mei aangegeven dat we meer kwaliteit dan kwantiteit zouden halen en vervolgens halen we voornamelijk onbekende en onervaren spelers uit diverse competities. Vervolgens geeft Foeke op 18 juni aan dat het raamwerk staat en er nog wel wat wisselingen plaats gaan vinden in de komende weken cq maanden. Hierna hebben we echter alleen Schindler gehaald en Daniels laten gaan. Vandaag komt opeens het bericht dat ze het "toch hebben geprobeerd, maar niet op konden boksen tegen mvv en volendam". Dan gaat er in mijn ogen iets goed mis in het samenstellen van de selectie. We missen op het middenveld wederom creativiteit, net als de eerste seizoenshelft vorig seizoen, en hebben op 6 een soort omgetoverde rechtsbuiten die zo soepel is als een plank hout. Dat we het toch geprobeerd hebben bij Peters en vd Hurk betekend overigens ook dat er gewoon nog wel budget is, maar dat zullen ze wel bewaren tot de winterstop. Stel je voor dat we dan ergens tussen plek 12-18 bungelen, wat heeft het dan allemaal nog voor zin? In mijn ogen is Foeke z'n geld niet waard en hadden we desnoods Hake de selectie wel kunnen laten samenstellen (bij Volendam is de trainer ook de TD en die kunnen Peters wel betalen ?)

:?

Jandehulk

Citaat van: justremco op augustus 30, 2018, 15:10:03
De supporters zijn weer voor de gek gehouden door ome Foeke en hebben op basis van wat uitspraken allemaal weer braaf een nieuwe sk genomen. Zo werd er ergens in april of mei aangegeven dat we meer kwaliteit dan kwantiteit zouden halen en vervolgens halen we voornamelijk onbekende en onervaren spelers uit diverse competities. Vervolgens geeft Foeke op 18 juni aan dat het raamwerk staat en er nog wel wat wisselingen plaats gaan vinden in de komende weken cq maanden. Hierna hebben we echter alleen Schindler gehaald en Daniels laten gaan. Vandaag komt opeens het bericht dat ze het "toch hebben geprobeerd, maar niet op konden boksen tegen mvv en volendam". Dan gaat er in mijn ogen iets goed mis in het samenstellen van de selectie. We missen op het middenveld wederom creativiteit, net als de eerste seizoenshelft vorig seizoen, en hebben op 6 een soort omgetoverde rechtsbuiten die zo soepel is als een plank hout. Dat we het toch geprobeerd hebben bij Peters en vd Hurk betekend overigens ook dat er gewoon nog wel budget is, maar dat zullen ze wel bewaren tot de winterstop. Stel je voor dat we dan ergens tussen plek 12-18 bungelen, wat heeft het dan allemaal nog voor zin? In mijn ogen is Foeke z'n geld niet waard en hadden we desnoods Hake de selectie wel kunnen laten samenstellen (bij Volendam is de trainer ook de TD en die kunnen Peters wel betalen ?)
goed verhaal ?....Foeke is een grote grap en hangt van leugens aan elkaar... Kwaliteit heeft een prijskaartje en je zal echt ff wat uit moeten willen geven voor spelers zoals Peters of vd hurk,maar koning Foeke haald liever een mislukte Duitser of vergeten Litouwse speler ...want op de dvd deed ie het prima  :_schater

justremco

Ben overigens niet geheel ontevreden over de selectie omdat er best potentie in zit, maar ben gewoon lichtelijk teleurgesteld dat er min of meer toezeggingen gedaan zijn die ze nu niet nakomen. We missen wederom creativiteit en het rugnummer 10 is notabene nog vrij. Maar we houden weer keurig de portemonnee op zak. Daarnaast blijft het vreemd dat het spelersbudget nagenoeg gelijk blijft en we vervolgens louter talentvolle spelers halen waarna er opeens nauwelijks geld meer is voor kwaliteit ipv kwantiteit. Tevens is de manier van communiceren vanuit Cambuur gewoonweg dramatisch

hobbes

Ik ga echt niet nav Foeke zijn verhaal mijn SK verlengen, dat doe je toch sowieso?

Huzumer

Als het binnen onze financiële mogelijkheden niet lukt om een speler te halen, die een directe versterking is, dan zij het zo! En het is nog geen 31 augustus ...

Jandehulk

Citaat van: hobbes op augustus 30, 2018, 15:31:26
Ik ga echt niet nav Foeke zijn verhaal mijn SK verlengen, dat doe je toch sowieso?
zijn er wel genoeg ,die denken erover na en verlengen nadat foekje zijn fantasie verhaal heeft verteld waar weer eens geen flikker van klopt...dus wat hij meer bedoeld is dat Foeke de boel gewoon voorliegt...en dat klopt ook natuurlijk