Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Nou ik heb iedere keer het gevoel dat deze selectie die in mijn ogen de goedkoopste selectie van de laatste jaren is het gevolg is van de toekomstige overstap naar het nieuwe stadion. Iets zegt mij dat Cambuur meer moet bijdragen, dat de room op de koffie allemaal daar in vloeit.
Dat we tot we in het nieuwe stadion zijn helemaal niets meer mogen verwachten op het veld. Tenminste niet qua begroting en grote spelers.
Dat zou verklaren waarom we nergens tegenop kunnen (lees willen) bieden.
Seizoenkaart met of zonder Foeke of met of zonder topselectie komt er toch wel.
Het is mijn Cambuur wat er ook gebeurt.
Misschien zit ik er volledig naast maar zo bekijk ik het.
Met dit middenveld zakken we straks hopeloos door de mand, al heb ik alle vertrouwen in Hake.
De Jong en Sandor hadden van mij ook niet weg gehoeven, als je simpelweg geen kwaliteit genoeg op het veld hebt kun je dat een trainer niet aanrekenen.
En Foeke aanstellen al helemaal niet, maar om nu continu die man af te zeiken en de zondebok te geven hoeft ook niet van mij.
Het is per slot van rekening niet zijn schuld dat hij hier is. Wie zijn idee was dat :rodekaart
Ik hoop wel dat we nog wel leuke aanvallende potjes voetbal zien in Leeuwarden en stiekum hoop ik als supporter toch op meer.

Collingwood

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 30, 2018, 19:30:11
Seizoenkaart met of zonder Foeke of met of zonder topselectie komt er toch wel.
Het is mijn Cambuur wat er ook gebeurt.
Misschien zit ik er volledig naast maar zo bekijk ik het.

_O_
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Montana op augustus 30, 2018, 18:37:08
Eensch! En op de verkeerde posten bezuinigen

Snijden in kosten 'voetvolk' en zelf lekker op het pluche blijven zitten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Montana

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 30, 2018, 19:30:11
Nou ik heb iedere keer het gevoel dat deze selectie die in mijn ogen de goedkoopste selectie van de laatste jaren is het gevolg is van de toekomstige overstap naar het nieuwe stadion. Iets zegt mij dat Cambuur meer moet bijdragen, dat de room op de koffie allemaal daar in vloeit.

Klopt ook. Cambuur moet zelf ook (mee)dokken.

Montana

Citaat van: poelie-lwd op augustus 30, 2018, 19:42:08

1 directeur teveel

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op augustus 30, 2018, 19:42:08

Welk bedrijf is er niet groot mee geworden?
Area 58

Oosttribune

Afgelopen twee jaar met de grootverdieners hadden we moeten promoveren. Maar de mannen gaven geen thuis tegen MVV en Dordrecht toen het moest. De inkomsten nemen af geld wat in de selectie is gestopt zijn we kwijt. V/D Vegt moeten afbetalen die dwaas van een Maas moeten afbetalen en door ongelukkige samenloop van omstandigheden promoveren Emmen, Fortuna en de Graafschap waardoor de inkomsten nog verder dalen. Foeke heeft een jaarcontract en ja die kan je beter uitdienen dan dat je hem eruit zet en moet uitkopen. Het is de nieuwe realiteit en je kan veel zeggen maar de directie zegt dit al jaren, we zitten aan ons plafond in dit ouwe hok.

Gerald is volledig bezet door het nieuwe stadion dus je hebt wel een technisch iemand nodig op dit moment al mag het van mij ook iemand anders dan Foeke zijn. Maar die man overal de schuld van geven gaat wat ver en bovendien niemand weet wat hij verdiend. Het is niet anders maar onverantwoord geld over de balk smijten is het laatste wat we moeten doen dan zijn we straks alsnog failliet. Er komt een nieuw stadion en tot die tijd... wat er ook gebeurt!!!

Het enige is dat er nu een jonge smalle selectie staat met een uitstekende trainer. Er zit genoeg strijdlust en enthousiasme in en   met wat geluk haal je de play offs en dan zien we wel weer. Ik zou zeggen laten we de ploeg eens gaan steunen!

poelie-lwd

Waar lees jij dat de ploeg niet wordt gesteund? Dat is toch helemaal niet aan de orde?

poelie-lwd

De Gast

Zo is het oosttribune. Na 3 jaar ondermaatse prestaties en sportief wanbeleid ben je alles kwijt wat je daarvoor in al die jaren hebt opgebouwd. Terug bij af met wel een mooi stadion in het vooruitzicht.

veteraan

Zelfs de kwestie van het stadion ging in een stroomversnelling na het bezoek van wat geel|blauw aan het gemeentehuis. De kern van Cambuur is het publiek en de supporters die blijven ondanks een visieloos beleid ! Iemand die weet hoe de voorzitter heet ?

poelie-lwd

Citaat van: veteraan op augustus 30, 2018, 22:04:51
Zelfs de kwestie van het stadion ging in een stroomversnelling na het bezoek van wat geel|blauw aan het gemeentehuis. De kern van Cambuur is het publiek en de supporters die blijven ondanks een visieloos beleid ! Iemand die weet hoe de voorzitter heet ?
Ik weet het oprecht niet. Ik weet wel dat deze man alles behalve een boegbeeld van de club gaat worden. Zak hooi. Niks meer of minder.

V-man

In mijn beleving heeft de club ons in de waan gelaten dat er nog wel een "kwaliteits- injectie" kwam. Het feit dat nu in 1x duidelijk wordt dat dat niet gebeurd is tenenkrommend en redelijk respectloos tegen de achterban. Ok Hake is tevree dan hoop ik dat ut goed komt!!!

Geelblauwstiens

Gaat er nog wel iets goed bij Cambuur? Kom op zeg!

Huzumer

Citaat van: Oosttribune op augustus 30, 2018, 21:36:10
Afgelopen twee jaar met de grootverdieners hadden we moeten promoveren. Maar de mannen gaven geen thuis tegen MVV en Dordrecht toen het moest. De inkomsten nemen af geld wat in de selectie is gestopt zijn we kwijt. V/D Vegt moeten afbetalen die dwaas van een Maas moeten afbetalen en door ongelukkige samenloop van omstandigheden promoveren Emmen, Fortuna en de Graafschap waardoor de inkomsten nog verder dalen. Foeke heeft een jaarcontract en ja die kan je beter uitdienen dan dat je hem eruit zet en moet uitkopen. Het is de nieuwe realiteit en je kan veel zeggen maar de directie zegt dit al jaren, we zitten aan ons plafond in dit ouwe hok.

Gerald is volledig bezet door het nieuwe stadion dus je hebt wel een technisch iemand nodig op dit moment al mag het van mij ook iemand anders dan Foeke zijn. Maar die man overal de schuld van geven gaat wat ver en bovendien niemand weet wat hij verdiend. Het is niet anders maar onverantwoord geld over de balk smijten is het laatste wat we moeten doen dan zijn we straks alsnog failliet. Er komt een nieuw stadion en tot die tijd... wat er ook gebeurt!!!

Het enige is dat er nu een jonge smalle selectie staat met een uitstekende trainer. Er zit genoeg strijdlust en enthousiasme in en   met wat geluk haal je de play offs en dan zien we wel weer. Ik zou zeggen laten we de ploeg eens gaan steunen!

Altijd fijn om te lezen dat er forumgangers zijn met nuance, fatsoen en realiteitszin! ?