Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Citaat van: Treb op augustus 20, 2013, 00:06:13
Zonder spits spelen, Lukoki en Feldballe diep op de vleugels en Bakker als hangende spits.
Daarachter een blok van 3 met Ritzmaier, El Makrini en Schokker

Of van Moorsel erbij op het middenveld. Dit is ook een speler die vanuit het middenveld in de spits kan komen.
Je mist dan een echt aanspeelpunt, maar tegen bijv. PSV is zoiets het proberen waard om op het middenveld alsnog veel te winnen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op augustus 19, 2013, 17:09:53
Met een uiterste krachtsinspanning haal ik eruit dat het gaat om eenStefan Savic, maar staat er nu dat er wel of niet een transfersom betaalt moet worden? En staat er ook dat hij binnenkort tekent bij een andere club in Nederland?

Gaston Sporre zei dat ze een tranfersom betalen moesten, maar de zaakwaarnemer Mark de Boer bestrijdt dit en noemt dit onzin. Van Basten wilde hem hebben en Hansma zou hem een contract aanbieden, maar na het op non-actief stellen van Hansma heeft DKV zich teruggetrokken. En ja, op korte termijn tekent hij elders in Nederland.
Henk, held, bedankt

Stiens

Cambuur Twitter:

Doelman Tim Coremans is de komende dagen op proef bij SC Cambuur en krijgt de kans om de technische staf te overtuigen. #cambuur

- Oud keeper van NAC
- Dit seizoen op proef geweest bij Fortuna maar die hadden toch geen geld om hem aan te trekken.

Collingwood

Citaat van: Stiens op augustus 20, 2013, 10:56:07
Cambuur Twitter:

Doelman Tim Coremans is de komende dagen op proef bij SC Cambuur en krijgt de kans om de technische staf te overtuigen. #cambuur

- Oud keeper van NAC
- Dit seizoen op proef geweest bij Fortuna maar die hadden toch geen geld om hem aan te trekken.

Hm, toch geen nieuwe keeper op amateurbasis dus (anders had Fortuna hem ook wel kunnen aantrekken, lijkt me). Zal aan de andere kant wel minder salaris vragen dan Ruud Swinkels. Ik ben benieuwd, we zullen hem hoe dan ook weinig in actie zien denk ik.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Treb op augustus 20, 2013, 00:06:13
Zonder spits spelen, Lukoki en Feldballe diep op de vleugels en Bakker als hangende spits.
Daarachter een blok van 3 met Ritzmaier, El Makrini en Schokker
ken jij de TS ? nou dan weet je ook dat we gewoon 4-3-3 spelen .Als we zonder spits spelen schuift hun centrale verdediger constant in en krijg je zoveel druk dat we dat niet kunnen volhouden .In de omschakeling zou het wel wat wezen maar zover en kwalitatief kunnen wij dat nog niet

denistel

gewoon cristovao er in gooien man,,in ieder geval sterker aan de bal als barto en sneller
misschien wat omstuimig maar met hem en lukoki heb je dan lekker wat snelheid voorop
en oebele voor het overzicht.middenveld moet je na zaterdag niks aan willen veranderen
en achter in ook niet.

dit is mien club

geef die grote big mama een kans.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

DC

Ik lach me soms de ballen uit de broek op dit forum.
Twee weken geleden bakten we er weinig van, niveau van de trainingen dramatisch, voor handhaving moesten er toch echt wel 2 of 3 spelers bij met Eredivisie ervaring.
Inmiddels zijn we 1.5 goede wedstrijd verder en met 2 aanwinsten, waarvan 1 Adje (zonder Eredivisie ervaring) gaan Europa in  :_schater

Ik weet dat het typisch voor ons is om de boel met de grond gelijk te maken om een helft later de loftrompet te steken maar laten we een beetje realistisch blijven. Tegen Groningen was een uitstekende wedstrijd en hopelijk volgen er meer, we hebben in ieder geval laten zien niet voor spek en bonen mee te voetballen in de Ere. Met een beetje mazzel en nog een 2 leuke directe versterkingen kunnen we ons wellicht veilig voetballen voor het einde van het seizoen, zonder nacompetitie te hoeven spelen. Maar Europees voetbal, het is nog veel en veel te vroeg om hier over te spreken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 19, 2013, 15:39:52
Daarom denk ik dat er nog versterking achterin moet komen.. Want uit een goede defensie kun je naar voren voetballen... Als er dan nog wat centjes zijn wat voorin versterking..

Zijn er niet nog wat aardige spelers die bij ПФК Левски София of bij ПФК ЦСКА София overbodig zijn en die SCC kunnen komen versterken?  |:) |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

DC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 20, 2013, 17:06:37
Zijn er niet nog wat aardige spelers die bij ПФК Левски София of bij ПФК ЦСКА София overbodig zijn en die SCC kunnen komen versterken?  |:) |:) |:) |:)

:_schater

Wel mooie spelersvrouwen denk ik  :zweep

KristCambuur

Citaat van: Stiens op augustus 20, 2013, 10:56:07
Cambuur Twitter:

- Oud keeper van NAC
Tsja 3s keeper, no problem... Als hij maar niet te duur is! Maar ik zit vooral met smart te wachten op echte versterkingen!!
Cambuur till I die!

PeterTa

Iemand die weet wat precies het idee is met die keeper Coremans? Moet ie eventueel tweede of derde keeper worden? Beetje lullig voor Zeinstra als deze man ineens tweede keus zou worden...

Lore

Citaat van: PeterTa op augustus 20, 2013, 18:52:53
Iemand die weet wat precies het idee is met die keeper Coremans? Moet ie eventueel tweede of derde keeper worden? Beetje lullig voor Zeinstra als deze man ineens tweede keus zou worden...

Lullig? Het is profvoetbal! Laat ze het maar uitknokken op de training (als hij een contract krijgt)

SCCRulez

Brands in de spits is zeker proberen waard. Heeft idd in verleden al vaker laten zien als gelegenheidsspits doelpunten te maken en als je zag hoe hij uit het niets in die oefenwedstrijd tegen die Turkse ploeg de bal op goal roste.. heeft weinig tijd en ruimte nodig om op goal te vuren. Ik denk dat hij op middenveld op dit nivo juist tekort komt bij de anderen, probeer 's wat.
Keuze Cristovao- Barto zou wat mij betreft nu op onze tropische verrassing vallen (omdat Barto heeft laten zien veel moeite te hebben met de stap naar Eredivisie), maar ben bang dat hij ongeveer net zoveel tekort komt als Barto op dit nivo.
En Hemmen heeel snel herstellen!