Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
96 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: okkele op juli 22, 2023, 19:27:51
dank je wel, wat mooi dat hier zo`n professionele samenvatting van is.
|:)

Geen dank!  :thumbsup

Heb ik hier ook nog de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles van vanmiddag, gemaakt door Heracles-TV:

https://www.youtube.com/watch?v=CPFTB3fUdXQ

papier

Citaat van: Tanjajeah op juli 22, 2023, 19:24:39
Schijnt een bijtertje te zijn. Alle reacties  van Zwolle-supporters op Twitter zijn hetzelfde: zonde dat ie weg gaat, speler met veel potentie.
Nadeel; wel w??r een talent en dus geen ervaring. Maar als je ervan uit gaat dat er nog 2 verdedigende middenvelders bij moeten en hij ??n van die 2 is dan kan het natuurlijk zo maar zijn dat er nog een ervaren speler voor die positie bij komt.

Reijnen zal hem wel kennen dan. Kan me voorstellen dat er in de eredivisie geen plek is voor hem. Dat is ook zonde voor zijn ontwikkeling, zie ook Vd Meer bij ons.

Vlampiep

Citaat van: Feeling 326 op juli 22, 2023, 18:56:04
Best wel leuk en goed om te zien dat onze jeugdopleiding werkt. Zo bouw je kapitaal op. Komend seizoen moeten we denk ik als een overgangsjaar gaan zien. Waarin je gaat bouwen aan steeds betere spelers vanuit de eigen opleiding. Dan in het nieuwe stadion toewerken naar een kampioenschap. Maar misschien ben ik nu te enthousiast
Dou hest ut goead sien en bin blied dast ut oek se as ik sonnig insiest.

sunderland

Citaat van: okkele op juli 22, 2023, 19:24:29
bedankt !
leuk om te lezen dit.
ook wel weer appart omdat die 2 tegen Harkema of veel te traag waren of dramatisch

sunderland

Citaat van: Feeling 326 op juli 22, 2023, 18:56:04
Best wel leuk en goed om te zien dat onze jeugdopleiding werkt. Zo bouw je kapitaal op. Komend seizoen moeten we denk ik als een overgangsjaar gaan zien. Waarin je gaat bouwen aan steeds betere spelers vanuit de eigen opleiding. Dan in het nieuwe stadion toewerken naar een kampioenschap. Maar misschien ben ik nu te enthousiast
er zullen er zeker een paar afvallen die dus o21 weer beter maken en dan hadden die niet zo slecht gespeeld daar ..

zeewolde

Wat VI eerder vandaag meldde klopt: Gabi Caschili wordt de volgende aanwinst van SC Cambuur. 20-jarige defensieve middenvelder die overkomt van PEC Zwolle, waar hij vorig seizoen in 13 duels speeltijd kreeg.

SCC

Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2023, 19:10:51
Schaapman? Die viel mij vandaag heel erg op. Lijkt een kopie van Hoedemakers maar dan met diepgang.
Maar als die Schaapman (ken hem niet) positief opvalt en doet denken aan Hoedemakers, dan begrijp ik het aantrekken van dat talent van Zwolle weer niet.
Beide talentvol voor op 6 in dat geval.

okkele

Citaat van: Tanjajeah op juli 22, 2023, 19:30:43
Geen dank!  :thumbsup

Heb ik hier ook nog de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles van vanmiddag, gemaakt door Heracles-TV:

https://www.youtube.com/watch?v=CPFTB3fUdXQ
ook leuk, helaas geen commentaar.
wat mij hier opvalt (als balk-fan) is dat balk nij zijn doelpunt die pass perfect in de loop aanneemt, cruijff zou trots zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tsjawat

Citaat van: okkele op juli 22, 2023, 10:36:19
leuke voorzet.
ben alleen wat huiverig bij het lezen van"zware blessure", daar hebben we wel meer van gehad.
Kruisbandblessure. Toen ik nog voetbalde 30 jaar terug was dat een zware blessure. Ik geloof dat je er tegenwoordig gewoon van hersteld. Hij heeft daarna nog de oranje o18 gehaald en ook de selectie van FC Groningen.

SCC

Hier ook ervaring met een vsb blessure. Je komt wel degelijk minder mobiel terug. Natuurlijk mag je verwachten dat de revalidatie van een prof beter is, met intensievere begeleiding, maar 100% wordt je nooit meer.
Zie ook Depay en Virgil.

PePe

Volgens VI, komt er volgende week weer een speler bij?
Een speler uit 038, die Reijnen wel goed moet kennen.

zeewolde

Staat hier al gemeld, lees maar terug,

Gabi Caschili

zeewolde

Er schijnt een aanbieding aan Diemers gedaan te zijn, zoiets zag ik op Twitter voorbij komen?

Specuveter

Ja..ook op Instagram.
Er is inderdaad een aanbieding gedaan.
Ben benieuwd.

Tanjajeah

Citaat van: Specuveter op juli 23, 2023, 19:00:05
Ja..ook op Instagram.
Er is inderdaad een aanbieding gedaan.
Ben benieuwd.

Een nieuwe verbeterde? Want hij heeft een tijdje geleden ook al een aanbieding gehad.