Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2023, 15:40:54
en een aanvaller die op alle posities kan. Manu
Manu wel leuk en aardig maar het is niet meer de Manu van aantal jaren geleden.
En dat kon je al zien vorig seizoen bij Groningen komt op dit moment tekort en heeft al 2 maand achterstand?.

okkele

komt in de kkd niks tekort hoor.
maar dat manu-fabeltje is nu wel klaar toch?
was gewoon een post ergens en is viraal gegaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Drumfather SCC

Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2023, 15:08:04
Waarom moet het zolang duren om nieuwe spelers te halen.
Je kan toch niet zeggen dat al het geld op is we hebben alleen maar jeugdspelers.

Let maar op, Je loopt straks tot de winter gewoon weer achter de feiten aan
Cambuur heeft geen know how op dit gebied
Ze zullen zich straks wel weer verschuilen achter de term ?overgangsjaar?

Trainert!

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 19, 2023, 16:43:45

Er is toch ook helemaal geen ambitie uitgesproken voor dit seizoen? Dat is wel zorgelijk!

Destroyer

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 19, 2023, 16:43:45

Dat is het toch ook? We proberen mee te doen bovenin maar nergens heb ik de verwachting dat wij diegene zijn die meteen promoveren. Daarom denk ik dat hier veel het in de bol geschoten is. Waarom doen anders met al die jeugdigen mee? Ik verwacht met aantal gerichte versterkingen minimaal PO te halen. Volgend jaar zullen we in nieuw stadion stappen moeten zetten
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tsjawat

Acht minuten voor tijd besliste ACV, met uitblinkers Grevink, Quispel en Tapmahoe Sopacua, het duel. Invaller Boy Spijkerman bleef koel oog in oog met Sparta-keeper Kaylen Reitmaier die weigerde om zijn doel uit te komen: 4-1............Geen idee ik denk toch ook maar eens bij ACV gaan kijken. Ze doen daar iets erg goed.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tsjawat op augustus 19, 2023, 22:40:58
Acht minuten voor tijd besliste ACV, met uitblinkers Grevink, Quispel en Tapmahoe Sopacua, het duel. Invaller Boy Spijkerman bleef koel oog in oog met Sparta-keeper Kaylen Reitmaier die weigerde om zijn doel uit te komen: 4-1............Geen idee ik denk toch ook maar eens bij ACV gaan kijken. Ze doen daar iets erg goed.

Gefeliciteerd! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2023, 16:12:27
En dat kon je al zien vorig seizoen bij Groningen komt op dit moment tekort en heeft al 2 maand achterstand?.
en je hebt ook kunnen zien dat ie in potentie de beste was. Wil je dan weer een jeugd speler

NRG

Citaat van: sunderland op augustus 20, 2023, 10:36:16
en je hebt ook kunnen zien dat ie in potentie de beste was. Wil je dan weer een jeugd speler

Als je Manu kan halen moet je dat gelijk doen. Als is het maar om zijn ervaring. De groep die er nu staat is misschien wel enthousiast, maar ook jong en onervaren. Bovendien ga ik er vanuit dat Manu nog prima meekan in de KKD.

papier

Citaat van: NRG op augustus 20, 2023, 10:49:11
Als je Manu kan halen moet je dat gelijk doen. Als is het maar om zijn ervaring. De groep die er nu staat is misschien wel enthousiast, maar ook jong en onervaren. Bovendien ga ik er vanuit dat Manu nog prima meekan in de KKD.

Twee vingers in z'n neus. Technisch nog steeds vaardig. Fysiek nog steeds sterk.

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op augustus 20, 2023, 10:42:54
https://lc.nl/friesland/Volle-bak-bij-SC-Cambuur.-Staanplaatsen-slechts-250-gulden-in-1963-films-van-toen-28532222.html mooie beelden(wist niet zo snel waar ik dit moest plaatsen)

Prachtig! Alleen dit moet later dan 1963 zijn geweest. Cambuur werd immers pas in 1964 opgericht.

zeewolde

Citaat van: Dreet op augustus 20, 2023, 11:19:11
Prachtig! Alleen dit moet later dan 1963 zijn geweest. Cambuur werd immers pas in 1964 opgericht.
mooie blunder van de Leeuwarder Courant...

R058

Citaat van: Noordcambuur op augustus 19, 2023, 16:12:27
Vond hem bij Groningen vaak best gevaarlijk. Snel, sterk en kan uit het niks iets creeren. Kon je bij ESPN ook wel zien. Vaak de paal en lat geraakt. Op KKD-niveau zal hij echt nog wel goed genoeg zijn. En dat van 2 maanden achterstand is ook niet waar. Heeft de voorbereiding gewoon meegedaan bij zn club in Bulgarije en 2 competitiewedstrijden meegedaan. Dus direct inzetbaar.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 20, 2023, 11:21:11
mooie blunder van de Leeuwarder Courant...
Filmpje is letterlijk overgenomen van het Fries Filmarchief en die hebben 1964 als jaartal.
De echte, dat lees je :devil