Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 3 leden
zeewolde, Gasgeve, Pedeja

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Trainert! op maart 25, 2024, 06:54:20
Kan er op 1 seizoen Excelsior echt niks van. En kan beter gaan werken in het spookhuis
:_schater ook al grappen

sunderland

K?kcu van Eindhoven. Goede drive en goede voetballer

denistel

Citaat van: sunderland op maart 25, 2024, 12:02:38

optie voor meerdere posities

papier

Winnaar en kan denk ik een vervelend mannetje zijn in de ploeg. Dus een perfecte aanvulling voor onze selectie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Aantrekken voor vrijdag, zeg ik
Henk, held, bedankt

Specuveter

heeft hij een aflopend contract?

sunderland

Citaat van: Specuveter op maart 25, 2024, 12:48:43
heeft hij een aflopend contract?
volgens mij wel, zag laatst een interview met hem dat ie graag een stap wou maken. Denk dat Henk heel goed bij hem past zoals Slot met zijn broer. Denk dat je aan hem ook nog best kunt verdienen

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 25, 2024, 12:56:05
volgens mij wel, zag laatst een interview met hem dat ie graag een stap wou maken. Denk dat Henk heel goed bij hem past zoals Slot met zijn broer. Denk dat je aan hem ook nog best kunt verdienen
Heeft een optie(die gelicht is/wordt).

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 25, 2024, 13:05:55
Heeft een optie(die gelicht is/wordt).
dan moet je daar over in gesprek gaan. Zal vast ook iets in staan over positie verbetering oid

grijskijker

Wat ik denk dat nodig is voor komend seizoen is, 1 keeper, 2 ervaren centrale verdedigers, linksback, een 6 een type Breij, 2 vleugelaanvallers en 2 spitsen(als Smit vertrekt 3) waarvan 1 lange sterke spits voor de laatste 15 minuten.

grijskijker

Citaat van: sunderland op maart 25, 2024, 13:09:44
dan moet je daar over in gesprek gaan. Zal vast ook iets in staan over positie verbetering oid
Misschien wel dan maar een packets deal dus Rottier ook deze kant op.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 25, 2024, 13:11:27
Wat ik denk dat nodig is voor komend seizoen is, 1 keeper, 2 ervaren centrale verdedigers, linksback, een 6 een type Breij, 2 vleugelaanvallers en 2 spitsen(als Smit vertrekt 3) waarvan 1 lange sterke spits voor de laatste 15 minuten.

zijn 11 nieuwelingen dat gaat vast niet gebeuren,,zullen wel wat contracten verlengd worden
en zijn nog doorlopers. je moet 4 echte versterkingen halen is mijn mening,

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 25, 2024, 13:11:27
je moet ook sowieso goed kijken naar het middenveld. Een 6 idd maar ook een hele goeie die aan de bal ook sterk is en diepte zoekt. Dat ontbreekt er echt aan nu. Wat Denistel zegt. 4 goeie en dan vooral in de as! En idd een goede spits is zo belangrijk en daarom is het klote dat Volendam degradeert

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 25, 2024, 13:12:22
Misschien wel dan maar een packets deal dus Rottier ook deze kant op.
en dan ook gelijk die grote achterin

grijskijker

Citaat van: denistel op maart 25, 2024, 13:20:24
zijn 11 nieuwelingen dat gaat vast niet gebeuren,,zullen wel wat contracten verlengd worden
en zijn nog doorlopers. je moet 4 echte versterkingen halen is mijn mening,
De vertrekkers; Tol, Sylla , v/d Meer, de Koe, Breij, Wormgoor, Uldrikis vertrekken sowieso en daar komen waarschijnlijk van Osch, Bergsma, van Kaam, El Hilali en v/d Water nog bij. Met 4 versterkingen kom je er niet...