Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
65 gasten, 3 leden
bok, wacko jacko, Voorstopper

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Danny058

Slagveer een optie? Sinds juli geen club meer, 30 jaar nog maar en heeft veel gespeeld in Hongarije

sk13

Inferno-058

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2024, 22:16:00
Als ze gewoon eerlijk en open hadden  gecommuniceerd naar de achterban dan was er veel meer begrip geweest. Nu is er ( terecht ) veel frustratie. Het wordt de komende jaren gewoon niets met Cambuur. Het is een illusie dat we binnen de komende jaren gaan promoveren. Ik vind het 1 groot zooitje bij Cambuur, amateuristisch.Kijk alleen maar naar de fysieke staat van veel spelers, dat mag gewoon niet gebeuren. Smit werd hier als fit beschouwd terwijl Go Ahead hem niet fit genoeg vind om te spelen.Je mag toch tenminste een topsport mentaliteit verwachten bij Cambuur, die is er niet, en het straalt er vanaf. Ik verwacht daarom ook niets van Cambuur voor 2030 dan kan het ook niet tegenvallen.
Eens, maar 2030 is wel erg pessimistisch. Dit seizoen wordt het in ieder geval helemaal niks, hopelijk heb ik het mis.

Bankzitter

Citaat van: okkele op september 02, 2024, 22:17:15
smileys zijn nietszeggend, we hebben ook forummers die in ieder bericht een smiley zetten.

:_schater :_schater

Maar ik lees hier wel een hint in.
Denk dat ze modeling akkoord zijn met een speler die transfervrij  is/wordt en vd Water daarom wegkon.

maar goed, ik was er van overtuigd dat we iets uit Engeland zouden huren... maar helaas  ;(

Bankzitter

Specuveter

Grote verwachtingen maar viel mij persoonlijk ?rg tegen.
Verwacht van vleugel aanvaller ook niet te veel
Zal wel Manu worden die eerst drie maanden nodig heeft om fit te worden.

DeBruyne

Benaissa Benamar heeft zijn contract laten ontbinden bij Volendam. Nog een leuk buitenkansje voor Centraal achter in..

Mike SCC

Citaat van: DeBruyne op september 02, 2024, 22:39:58
Benaissa Benamar heeft zijn contract laten ontbinden bij Volendam. Nog een leuk buitenkansje voor Centraal achter in..

Ik was altijd wel gecharmeerd van deze speler. Fysiek sterk en een zeer goede inspeelpass.

Holwerd voor Cambuur

Dat Smit laat wordt verkocht en daardoor veel van de vervanglijst al elders zijn ondergebracht, vind ik een logisch argument.
Dat VdWater laat van de hand wordt gedaan en je daardoor misschien niet meteen een vervanger hebt, kan ik ook nog begrijpen.

Maar dat je in april Sylla zijn contract opzegt omdat je vind dat er een betere moet komen dan hij en Poll (waar ik mij prima ik kon vinden!) en die staat er in september nog niet, daar snap ik helemaal niks van.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

James

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 22:24:32
Eens, maar 2030 is wel erg pessimistisch. Dit seizoen wordt het in ieder geval helemaal niks, hopelijk heb ik het mis.

Cambuur gaat voor rond vijfde plek en binnen drie seizoenen voor promotie. Er gaat heus nog wel wat gebeuren. Alle topsalarissen zijn verdwenen (al zal Diemers wel een goed salaris hebben) er zal nu ruimte zijn om wat te halen. Het kan bijna niet anders dan dat je met zulke ambities nog het nodige vuurwerk kan verwachten met 1 ? 2 spelers aan bovenkant eerste divisie

James

Je zou zeggen dat er minimaal twee komen en misschien wel drie. Alleen ik zou niet weten wie. Heel benieuwd

Specuveter

De aankomende wedstrijden heb je dus voor centraal achterin de keuze uit Causus Van Mullem en Jonker.
Van Mullum is geen CV.
Hoe kijken jullie daar tegen aan?

Holwerd voor Cambuur

En anders maar vast goed scouten voor de winterstop. Hopelijk staat we er dan nog redelijk bij en is er, als het nodig is, nog e.e.a te repareren.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2024, 22:16:00
Het wordt de komende jaren gewoon niets met Cambuur. Het is een illusie dat we binnen de komende jaren gaan promoveren.

Wat mij betreft zit er ook een groot verschil tussen die twee opties. Het kan best "wat worden" zonder te promoveren.
Net 3e worden; nipt verliezen in de finale PO's, dan hebben we natuurlijk goede seizoenen gehad.

Promotie is niet te plannen.

sunderland

Komt nog een prima aanvaller aan