Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: okkele op april 18, 2014, 11:30:32
vond ik toen ook geweldig klinken maar nu?
afgelopen seizoen uitgeleend aan fc liefering,geen hoogvlieger in oostenrijk.
ik kan er ook helemaal naast zitten,ik vond de komst van ritzmaier ook niet interessant.

of geduld hebben of nu een slag zien te slaan met mensen die duidelijkheid willen wat hun baan betreft.
donald,hupperts,fledderus,koolwijk,rieks,sno,ciommer(33),linssen,bulthuis zou wel lekker zijn,steve de ridder en berghuis helemaal.
(niet gekeken naar doorlopende contracten o.i.d)

Donald - Waarom niet?!
Hupperts - Niet haalbaar
Fledderus - Waarom niet?!
Koolwijk - Niet aan beginnen
Rieks - Halen
Sno - Halen, zal wel bij RKC blijven
Cziommer - Zal wel bij Heracles blijven
Linssen - Niet haalbaar
Bulthuis - Zeker niet haalbaar!!!
De Ridder - Niet haalbaar

okkele

ik kan me niet voorstellen dat je zon`n donald niet onder controle zou kunnen houden.
er is een wereld van verschil met de cultuur van cambuur en die nepduutsers.
de jong heeft er vast geen problemen mee.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

maikcambuur

Citaat van: okkele op april 18, 2014, 11:30:32
vond ik toen ook geweldig klinken maar nu?
afgelopen seizoen uitgeleend aan fc liefering,geen hoogvlieger in oostenrijk.
ik kan er ook helemaal naast zitten,ik vond de komst van ritzmaier ook niet interessant.

of geduld hebben of nu een slag zien te slaan met mensen die duidelijkheid willen wat hun baan betreft.
donald,hupperts,fledderus,koolwijk,rieks,sno,ciommer(33),linssen,bulthuis zou wel lekker zijn,steve de ridder en berghuis helemaal.
(niet gekeken naar doorlopende contracten o.i.d)

Liefering is eigenlijk gewoon het tweede elftal van RB Salzburg en speelt inderdaad in de erste liga. Maar het feit dat RB Salzburg deze jongen dus nog niet verkocht heeft is een teken dat hij wel aardig kan ballen. Ik zal die Savic nog maar eens proberen.

whimpy

van Nieff! Halen die gast!

Timmie

Citaat van: whimpy op april 18, 2014, 12:40:05
van Nieff! Halen die gast!

Kieftenbeld gaat weg, van Nieff heeft basisplek. Uitgesloten dus..

Tukker

Citaat van: Marc S op april 18, 2014, 11:32:50
Donald wil je niet hebben. Waardeloze mentaliteit.
En ook nog een waardeloze voetballer imo
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCCRulez

Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 11:37:14
Donald - Waarom niet?!
Hupperts - Niet haalbaar
Fledderus - Waarom niet?!
Koolwijk - Niet aan beginnen
Rieks - Halen
Sno - Halen, zal wel bij RKC blijven
Cziommer - Zal wel bij Heracles blijven
Linssen - Niet haalbaar
Bulthuis - Zeker niet haalbaar!!!
De Ridder - Niet haalbaar
Sno blijft vast niet bij RKC. Castelen en Sno blonken daar wekelijks uit. Donald vind ik niet een speler die ons kan versterken. Ik zou het mooi vinden als bijv Holla middenveld versterkt, Paco behouden en ik ben er wel voor om van Ooijen erbij te halen. Verder  de laatste JL wedstrijden Sheraldo Becker maar eens goed scouten bij jong Ajax. Als iemand van centrale duo vertrekt zou ik Derijck of vd Hoorn hier wel willen zien. Beide jongens die grote transfers bereikt hebben met sterke seizoenen daarvoor en nu in slop zitten. Kunnen onder Henkie hun revival hebben, net als Leeuwin. Ook Gravenberg interessante optie voor die positie.

sccvl

Citaat van: SCCRulez op april 19, 2014, 08:44:46
Sno blijft vast niet bij RKC. Castelen en Sno blonken daar wekelijks uit. Donald vind ik niet een speler die ons kan versterken. Ik zou het mooi vinden als bijv Holla middenveld versterkt, Paco behouden en ik ben er wel voor om van Ooijen erbij te halen. Verder  de laatste JL wedstrijden Sheraldo Becker maar eens goed scouten bij jong Ajax. Als iemand van centrale duo vertrekt zou ik Derijck of vd Hoorn hier wel willen zien. Beide jongens die grote transfers bereikt hebben met sterke seizoenen daarvoor en nu in slop zitten. Kunnen onder Henkie hun revival hebben, net als Leeuwin. Ook Gravenberg interessante optie voor die positie.

En die Andersen van Ajax zouden we die niet een jaartje kunnen huren zodat die zich bij ons kan doorontwikkelen?

dizzhead

Citaat van: sccvl op april 19, 2014, 11:49:01
En die Andersen van Ajax zouden we die niet een jaartje kunnen huren zodat die zich bij ons kan doorontwikkelen?

Als dat zou kunnen....  :y

Harrekiet

Ik snap dat jullie de lat hoog willen leggen en dat moeten jullie ook zeker doen. Maar in de jupiler league zitten ook een paar (grote) talenten. Als je die weet te strikken en je laat ze een half jaartje rijpen achter huurlingen als bijv. Andersen en Haye, dan hoef je op een gegeven moment niet meer te huren.
Dean Koolhof van De Graafschap bijvoorbeeld. Net negentien, maar is een groot talent met een gouden linkerbeen. Heeft een goed inzicht, scorend vermogen en een goeie trap.
Brandley Kuwas van Volendam is eenentwintig, heeft een aflopend contract, is razendsnel en aardig tweebenig.

En als die zich goed doorontwikkelen, kun je ze ook nog eens met winst doorverkopen.

whimpy

Sno en Castelen? Hier thuis tegen RKC een kanjer gezien bij de Waalwijkers. Sander Duits.

EastSide058

Citaat van: whimpy op april 19, 2014, 13:33:24
Sno en Castelen? Hier thuis tegen RKC een kanjer gezien bij de Waalwijkers. Sander Duits.
Leuk spelertje maar denk dat hij niet weg wil bij RKC, Ik zou wel ff informeren naar Sno en Castelen zijn zeker haalbaar. Al helemaal als rkc degradeert.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccvl

Citaat van: EastSide058 op april 19, 2014, 15:36:39
Leuk spelertje maar denk dat hij niet weg wil bij RKC, Ik zou wel ff informeren naar Sno en Castelen zijn zeker haalbaar. Al helemaal als rkc degradeert.
Castelen blijft een risico wat betreft zijn fitheid. Van Nief is zeker een goede optie voor bij Cambuur, hij is bij Groningen lang niet zeker van een vaste basisplaats.

mindra

die verbeek die bij nac speelt op huur basis ook wel een leuk spelertje