Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

PePe

We zijn te lief, Volendam schopt, duwt, tackelt en deelt een kopstoot uit.

grijskijker

Citaat van: PePe op oktober 18, 2024, 23:55:49
We zijn te lief, Volendam schopt, duwt, tackelt en deelt een kopstoot uit.
En als wij het doen ist meteen rood en is de wereld te klein hier. Te lief heb ik niet kunnen ontdekken...en de gewonnen duels waren in ons voordeel.

PePe

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:07:42
En als wij het doen ist meteen rood en is de wereld te klein hier. Te lief heb ik niet kunnen ontdekken...en de gewonnen duels waren in ons voordeel.

En bij de verloren duels waren we te lief.

grijskijker

Citaat van: PePe op oktober 19, 2024, 00:10:55
En bij de verloren duels waren we te lief.
Heb ik wat anders gezien, wedstrijd net teruggekeken..

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op oktober 18, 2024, 23:55:41
Dat zal wel zijn omdat je een matige trainert bent of je er vooruit geeft. En wat Alhaft betreft, of je zou minder moeten zuipen of een bezoekje naar een opticien, want je praat zoals bijna altijd onzin...
En dat laatste zal je wel fijn vinden om je gelijk te halen en het forum verder te vervuilen...

zelfs ik als matige trainert maak hier nog wel wat van. Elke blinde ziet dat Balk er niks van kan, en al helemaal niet in de spits.
en wat ik fijn zou vinden? eens een overwinning thuis. Ben hier niet om mijn gelijk te halen, want ik weet dat ik gelijk heb.  :proost

zeewolde

Citaat van: Trainert! op oktober 19, 2024, 00:14:45

zelfs ik als matige trainert maak hier nog wel wat van. Elke blinde ziet dat Balk er niks van kan, en al helemaal niet in de spits.
en wat ik fijn zou vinden? eens een overwinning thuis. Ben hier niet om mijn gelijk te halen, want ik weet dat ik gelijk heb.  :proost
jij maakt er helemaal niks van, je weet het alleen achteraf beter. Geef vooraf maar eens je opmerkingen

grijskijker

Citaat van: Trainert! op oktober 19, 2024, 00:14:45

en wat ik fijn zou vinden? eens een overwinning thuis. Ben hier niet om mijn gelijk te halen, want ik weet dat ik gelijk heb:proost
Achteraf lullen en dan je gelijk claimen, zo lust ik er wel een paar... Vorig wedstrijd heb ik je niet over balk gehoord, stond hij ook tegen 2 uitsmijters en was vandaag een paar keer in scoringspositie. Laat Henk de opstelling zoveel mogelijk intact en is het weer niet goed. Heb je nog iets over de prestatietrainers, of bewaar je dat voor X?

anderszchristian

Ik ben echt verbaasd dat mensen aanknopingspunten hebben gezien vanavond. Het was echt bar slecht en niet een serieuze kans gecre?erd. Van de 4 schwalbes legt de scheids er 1 op de stip en mag je je handen dicht knijpen met een gelijkspel, maar helaas. Mij nog volstrekt onduidelijk hoe twee spelers zo vrij konden staan bij die 1-2.

Het is wederom duidelijk geworden dat dit elftal een spits mist die een bal voorin kan vasthouden. Het is nu aanmodderen tot de winterstop en dan hopen dat er een fatsoenlijke spits wordt aangetrokken of dat Afolabi wonder boven wonder geneest want anders gaat het enorm lastig worden om ?berhaupt in het linkerrijtje te eindigen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: anderszchristian op oktober 19, 2024, 00:24:50
Mij nog volstrekt onduidelijk hoe twee spelers zo vrij konden staan bij die 1-2.

Het was dan ook wel ?rg mistig.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.

Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.

Geelblauwstiens

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:23:03
Vorig wedstrijd heb ik je niet over balk gehoord, stond hij ook tegen 2 uitsmijters en was vandaag een paar keer in scoringspositie.

Het hoeft dan ook niet na elke wedstrijd benadrukt te worden dat Balk echt een heel matige voetballer is..
Die moet hoogstens het laatste kwartier invallen als de tegenstander moe is.

Een rollertje vandaag en het toppunt een fant?stische stift (?) eind eerste helft.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

:wall
Citaat van: Specuveter op oktober 18, 2024, 23:17:39
Hoe kon deze wedstrijd doorgaan?
Ik heb op Oost werkelijk niks meer gezien laatste 25 minuten.

Die andere 65 wel???? Vreemd.

grijskijker

Citaat van: anderszchristian op oktober 19, 2024, 00:24:50
Ik ben echt verbaasd dat mensen aanknopingspunten hebben gezien vanavond. Het was echt bar slecht en niet een serieuze kans gecre?erd. Van de 4 schwalbes legt de scheids er 1 op de stip en mag je je handen dicht knijpen met een gelijkspel, maar helaas. Mij nog volstrekt onduidelijk hoe twee spelers zo vrij konden staan bij die 1-2.

Het is wederom duidelijk geworden dat dit elftal een spits mist die een bal voorin kan vasthouden. Het is nu aanmodderen tot de winterstop en dan hopen dat er een fatsoenlijke spits wordt aangetrokken of dat Afolabi wonder boven wonder geneest want anders gaat het enorm lastig worden om ?berhaupt in het linkerrijtje te eindigen.
Kijk de wedstrijd aub even terug, Balk 3x(2x in het laatste kwartier), de Leeuw, Alhaft, Pauwels 2x. Afolabi had vandaag 15 minuten kunnen invallen, dus maandag kan dat ook en vervolgens elke week 15 minuten meer(bron HdJ). Maar een extra spits is in de winterstop is geen overbodige luxe en wordt aan gewerkt is me verteld, en daar blijft het niet bij. En heb gevraagd waarom niet eerder, had met geld te maken(late verkoop van Smit en het niet kunnen voor financieren van nieuwe spelers) en het afhaken van spelers op de lijstjes.

grijskijker

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2024, 00:32:08
Het hoeft dan ook niet na elke wedstrijd benadrukt te worden dat Balk echt een heel matige voetballer is..
Die moet hoogstens het laatste kwartier invallen als de tegenstander moe is.

Een rollertje vandaag en het toppunt een fant?stische stift (?) eind eerste helft.
Voor de volledigheid wel maar vorig jaar konden de gele kaarten ook na elke wedstrijd benoemt worden en werden zijn assists en doelpunten voor lief genomen, maar anders kan de indruk ontstaan dat hij alleen bij verliespartijen een matige speler is(waar ik het niet mee eens ben)...