Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 00:29:32
Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
Een striemend fluitconcert in de rust. Spelers niet op hun eigen positie. Totaal geen idee wat nou onze speelwijze is en wat we willen in balbezit. Geen fatsoenlijke kans gecre?erd. Er moet wat gebeuren, dat hoeft niet perse het vertrek van Henk te betekenen maar ik kan me totaal niet meer vinden in zijn keuzes.

Je ziet na 5 minuten dat Balk verzuipt in de dubbele mandekking tegen twee reuzen. Waarom niet Rolke daar neerzetten, Balk op rechts en Nartey naast Diemers op het middenveld? Een kleine omzetting zonder wissels waarbij je denk ik veel meer op de helft van de tegenstander had gevoetbald de eerste helft. Zo moeilijk is het allemaal niet maar deze staf maakt keuzes die in mijn ogen niet uit te leggen zijn.

En dan hoor ik maandag weer in de podcast een trainer met een Cambuur hart die exact verwoord wat wij met zijn allen zien en die volgens mij dolgraag onze club uit de brand wil helpen. Wordt wakker en haal hem verdomme bij de staf!

grijskijker

Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Wiekie in een notendop.

Ken die Andr? oek weg??? Tis wel klaar nu.
:thumbsup

grijskijker

Citaat van: anderszchristian op oktober 19, 2024, 00:42:32
Een striemend fluitconcert in de rust. Spelers niet op hun eigen positie. Totaal geen idee wat nou onze speelwijze is en wat we willen in balbezit. Geen fatsoenlijke kans gecre?erd. Er moet wat gebeuren, dat hoeft niet perse het vertrek van Henk te betekenen maar ik kan me totaal niet meer vinden in zijn keuzes.

Je ziet na 5 minuten dat Balk verzuipt in de dubbele mandekking tegen twee reuzen. Waarom niet Rolke daar neerzetten, Balk op rechts en Nartey naast Diemers op het middenveld? Een kleine omzetting zonder wissels waarbij je denk ik veel meer op de helft van de tegenstander had gevoetbald de eerste helft. Zo moeilijk is het allemaal niet maar deze staf maakt keuzes die in mijn ogen niet uit te leggen zijn.
Omdat hij dat niet kan, alleen maar bal verlies en met druk zetten een drama omdat hij het niet gewent is.

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:46:38
Omdat hij dat niet kan, alleen maar bal verlies en met druk zetten een drama omdat hij het niet gewent is.
Ik weet ook dat het geen Brobbey is, maar van iedereen in deze selectie die tegenover deze twee centrale verdedigers moet staan was Afolabi mijn eerste en Rolke de tweede keuze. En Balk de laatste. Ik mis echt de capaciteit om dingen om te zetten bij deze staf, of zien wij het verkeerd met zijn allen?

grijskijker

Citaat van: anderszchristian op oktober 19, 2024, 00:49:52
Ik weet ook dat het geen Brobbey is, maar van iedereen in deze selectie die tegenover deze twee centrale verdedigers moet staan was Afolabi mijn eerste en Rolke de tweede keuze. En Balk de laatste. Ik mis echt de capaciteit om dingen om te zetten bij deze staf, of zien wij het verkeerd met zijn allen?
Heb je de 2e helft gemist? En dat laatste tsjaaa het hier makkelijk praten en vooral het achteraf is.  Balk kan je gebruiken als je de ruimte achter de verdediging van de tegenstander vind, wat in de eerste helft duidelijk niet lukte, ,maar lag dat aan balk of aan de mensen die hem moeten bedienen?

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op oktober 18, 2024, 23:55:49
We zijn te lief, Volendam schopt, duwt, tackelt en deelt een kopstoot uit.
Dat heet ? willen winnen?, dat zie je bij ons niet. Bij ons zijn het allemaal softies die al blij zijn dat er een club in is getuind om hen een contract aan te bieden. Henk vind het ook allemaal wel goed gaan, daarom verandert er ook niets. 

anderszchristian

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:54:09
Heb je de 2e helft gemist? En dat laatste tsjaaa het hier makkelijk praten en vooral het achteraf is.  Balk kan je gebruiken als je de ruimte achter de verdediging van de tegenstander vind, wat in de eerste helft duidelijk niet lukte, ,maar lag dat aan balk of aan de mensen die hem moeten bedienen?
Tweede helft heb je meer controle en overwicht maar dat houdt op bij de 16 meter van de tegenstander omdat Balk een speler is die op de vleugel hoort en een bal in de diepte moet krijgen in plaats van in zijn voeten. In die zin kan ik het hem of de spelers die hem moeten bedienen dan ook niet verwijten omdat hij niet op de juiste plek staat.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 19, 2024, 01:11:51
Dat heet ? willen winnen?, dat zie je bij ons niet. Bij ons zijn het allemaal softies die al blij zijn dat er een club in is getuind om hen een contract aan te bieden. Henk vind het ook allemaal wel goed gaan, daarom verandert er ook niets.

Strak gekamde haartjes, gekleurde skoentsjes, maar niemand die eens een doodschop uitdeelt. Parodie op voetbal ist. Kiekst naar de Drag Queens van Cambuur

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 01:19:09
Strak gekamde haartjes, gekleurde skoentsjes, maar niemand die eens een doodschop uitdeelt. Parodie op voetbal ist. Kiekst naar de Drag Queens van Cambuur
Daar mag jij alleen aan mee doen, en jou voorkeur niet bij een ander opdringen Andr?  ;)

Zuid1991

Jezus Grijskijkert, bist inhuurt deur Cambuur ofsuh om de club op de kaart te zetten?
Gvd man, we binne allemaal scc minded maar dit begint zielig te wurden met dei.
Ik ken een hele analyse maken maar?.
- het is een triest elftal, PUNT.

Zuid1991

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 01:19:09
Eens, en bijna ?sorry? zeggen bij een ingooi voor de tegenstander als deze voor Cambuur is?.
GVD?

zeewolde

Zielloos, karakterloos, doelloos, fantasieloos, heldenloos, leiderloos, machteloos, stuurloos. Cambuur in een notendop.

Ken die Henk oek weg??? Tis wel klaar nu.
waar blijft je onderbouwing over Sandor?

grijskijker

Citaat van: Zuid1991 op oktober 19, 2024, 01:33:17
Jezus Grijskijkert, bist inhuurt deur Cambuur ofsuh om de club op de kaart te zetten?
Gvd man, we binne allemaal scc minded maar dit begint zielig te wurden met dei.
Ik ken een hele analyse maken maar?.
- het is een triest elftal, PUNT.
Daar is bij een aantal helemaal niks van te merken. En zielig? Ik vind het zielig dat mensen van de club belachelijk worden gemaakt door "anonieme" forumgangers en snap niet waar het voor nodig is. En jij mag het een triest elftal vind, prima heb ik geen problemen mee, daar beledig/beschadig je niemand mee. Maar het heeft er veel van weg dat als het anoniem kan dat de rem en respect weg is en dat alles over spelers/trainers/bestuurders/medewerkers gezegd mag worden.
Hoe zou je het vinden als er over je vrienden/dierbaren, directe of indirecte familie hier/socials zo gesproken wordt?

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:41:30
Voor de volledigheid wel maar vorig jaar konden de gele kaarten ook na elke wedstrijd benoemt worden en werden zijn assists en doelpunten voor lief genomen, maar anders kan de indruk ontstaan dat hij alleen bij verliespartijen een matige speler is(waar ik het niet mee eens ben)...

Niet alleen bij verliespartijen. Balk is betaald voetbal onwaardig. En een brevet van onvermogen van TS om hem in de basis te laten starten, laat staan in de spits

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 02:20:25
Daar is bij een aantal helemaal niks van te merken. En zielig? Ik vind het zielig dat mensen van de club belachelijk worden gemaakt door "anonieme" forumgangers en snap niet waar het voor nodig is. En jij mag het een triest elftal vind, prima heb ik geen problemen mee, daar beledig/beschadig je niemand mee. Maar het heeft er veel van weg dat als het anoniem kan dat de rem en respect weg is en dat alles over spelers/trainers/bestuurders/medewerkers gezegd mag worden.
Hoe zou je het vinden als er over je vrienden/dierbaren, directe of indirecte familie hier/socials zo gesproken wordt?

Welkom in de wereld dat betaald voetbal heet. Er wordt niks verkeerds gezegd. Als iemand er iets niet van kan, moet dat gezegd worden. Maar pamperen en alles recht lullen, creeeer je juist softies mee.