Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2024, 08:54:06
Zolang er vanuit de club wordt gezegd dat de data aangeeft dat het voetbal steeds beter wordt( citaat Ard de Graaf) wordt het een kansloos seizoen.
Iederen kon gisteravond zien dat we op veel posities ernstig in kwaliteit en aan fysiek te kort komen. Hier kan een trainer geen verandering in brengen, dus moeten de beleidsmakers de hand in eigen boezem steken.  :R

Ard de Graaf. Sinds wanneer heeft die verstand van voetbal.  :_schater :_schater :_schater

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 08:34:03
Wordt alleen maar onzin geroepen voor en na de wedstrijd. De punten komen vanzelf wel, we hebben er zin in, de tegenstander is goed, we worden steeds fitter. Elke week hetzelfde.
Van de 10 wedstrijden hebben we er 7 niet gewonnen. Spelhervattingen zijn een drama, positiespel is heel erg slecht, in de omschakeling kunnen spelers het niet belopen, het bal tempo is veel te laag, voetbalgogme ontbreekt, er is geen leider in het veld en we scoren niet of nauwelijks. Kortom, beter wordt het niet met deze selectie.
En volgende week mochten we winnen zit je weer met tranen in de ogen want het allemaal su prachtig.
Der binne hier op het forum een paar die bitsje te veul in hun zelf geloven zonder dat daar reden toe is, want de grootste schreeuwers hier hevve in het echte leven weinig bereikt en zeker niets op voetbal gebied of idee hebben hoe een club gerund moet worden. En krijgen ze een kans om wat tegen iemand binnen de club te zeggen duiken ze snel weg en geven ze niet thuis.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 08:56:34
Ard de Graaf. Sinds wanneer heeft die verstand van voetbal.  :_schater :_schater :_schater
Sinds wanneer kan jij daarover oordelen?

wiekie1969

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 09:05:23
En volgende week mochten we winnen zit je weer met tranen in de ogen want het allemaal su prachtig.
Der binne hier op het forum een paar die bitsje te veul in hun zelf geloven zonder dat daar reden toe is, want de grootste schreeuwers hier hevve in het echte leven weinig bereikt en zeker niets op voetbal gebied of idee hebben hoe een club gerund moet worden. En krijgen ze een kans om wat tegen iemand binnen de club te zeggen duiken ze snel weg en geven ze niet thuis.

Ik kom nooit bij een training. Want ik werk 40 uur in de week. Daar hef ik dus geen tijd voor. Was gisteren weer een dramatische wedstrijd van de kant van Cambuur. Dus meld ik dat. Want daar is dit forum voor. Of heb jij soms een andere wedstrijd gezien???

grijskijker

Zolang er vanuit de club wordt gezegd dat de data aangeeft dat het voetbal steeds beter wordt( citaat Ard de Graaf) wordt het een kansloos seizoen.
Iederen kon gisteravond zien dat we op veel posities ernstig in kwaliteit en aan fysiek te kort komen. Hier kan een trainer geen verandering in brengen, dus moeten de beleidsmakers de hand in eigen boezem steken.  :R
Data liegt niet, dat is voor een aantal hier lastig te snappen en er kan vooruitgang in zitten maar als er individuele fouten worden gemaakt en steeds door een ander, tegen Emmen Ottesen, gister Mercera etc, kan het zo zijn dat er wel degelijk vooruitgang wordt geboekt.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op oktober 19, 2024, 09:13:28
Ik kom nooit bij een training. Want ik werk 40 uur in de week. Daar hef ik dus geen tijd voor. Was gisteren weer een dramatische wedstrijd van de kant van Cambuur. Dus meld ik dat. Want daar is dit forum voor. Of heb jij soms een andere wedstrijd gezien???
Werken? Dou bist alleen maar aanwezig juh... :koffie Ik heb die tijd wel door omstandigheden, maar ik heb het niet alleen over training bezoek spreek ze ook in het stadion of bij een kennis van mij die sponsor is. of stuur een mailtje/berichtje als iets wil weten.
Beetje eentonig als het forum er alleen maar is om je gal te spugen en dingen roepen waar je geen weet van hebt..

Inferno-058

Bijzonder dat er mensen nog positief zijn over SCC. Ja bij vlagen was het prima, maar wat heb je daar aan? Het gaat om de punten...  Het is overleven, hoop in de winter flink wat aankopen anders kunnen we het seizoen afschrijven.

anderszchristian

Ik heb een laptop nog nooit een doelpunt zien maken. Erg gevaarlijk van de TS om blind te vertrouwen op data en er maar van uit te gaan dat het kwartje een keer goed valt.

wiekie1969

Data is slechts een hulpmiddel. De uitvoering ligt toch echt bij de spelers.

Bankzitter

Het is gewoon een onhandige uitspraak, ook al zal het best waar zijn.
De enige data waar men naar kijkt is nu eenmaal het scorebord en de ranglijst.

Ik denk ook wel dat het niet zo slecht is als het lijkt. We zitten heel dicht bij goede resultaten maar het valt verkeerd.
Dus het is om te draaien asl we rustig blijven, vertrouwen houden en geen overhaaste rare belsuiten gaan nemen.

En dat is ook best moeilijk onder druk en dan kan het ook de andere kant uitvallen. Paniekerige beslissingen , angstig spel, onrust in de club.

Ik hoop dat we vrijdag ons niveau kunnen halen en drie punten bijschrijven, dan druk je dat weer even de kop in.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2024, 09:46:11
Het is gewoon een onhandige uitspraak, ook al zal het best waar zijn.
De enige data waar men naar kijkt is nu eenmaal het scorebord en de ranglijst.

Ik denk ook wel dat het niet zo slecht is als het lijkt. We zitten heel dicht bij goede resultaten maar het valt verkeerd.
Dus het is om te draaien asl we rustig blijven, vertrouwen houden en geen overhaaste rare belsuiten gaan nemen.

En dat is ook best moeilijk onder druk en dan kan het ook de andere kant uitvallen. Paniekerige beslissingen , angstig spel, onrust in de club.

Ik hoop dat we vrijdag ons niveau kunnen halen en drie punten bijschrijven, dan druk je dat weer even de kop in.
Eerst Maandag maar even!!

Tanjajeah

De onzekerheid bij de spelers in de eerste helft. Zoveel balverlies. Het lijkt erop dat er een aantal moeilijk om kunnen gaan met de druk. Geen vertrouwen, dat straalt ervan af.

Je hebt ook niet het gevoel dat er ooit nog gescoord gaat worden. En wie moet ze maken? De enige met dreiging is Pauwels, waar dan ook weer de strafschop vandaan komt. Wat me van de 2e helft vooral is bijgebleven zijn al die lange hoge ballen van achteruit op Balk. En hoe die verdediger, die precies een kop groter was, dan simpel en zonder moeite alle kopduels won. Dat er dan niemand in het elftal denkt: ok, we gaan wat anders doen, want dit is vrij kansloos.

De Gast

10 wedstrijden gehad. Dit is het wel zo?n beetje. Meer gaan we niet zien. Cambuur 0.1.

Mijn data zegt: prima keeper, achterhoede redelijk voor elkaar, een middenveld dat (ver) op z?n retour is en eigenlijk helemaal geen aanval (Pauwels uitgezonderd).

Bankzitter

Het stadion is zo imposant dat het extra druk lijkt te geven.

Maar dat draait om bij goals en resultaten... het is een kwestie van tijd.
Ik heb het idee dat we echt tegen dat omslagmoment aanhikken. Met een punt was iedereen ook wel tevreden geweest.

Het moet niet te lang meer duren, dat voel merk ik ook wel. Het omslagpunt moet nu wel gaan komen tegen Eindhoven.