Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur-FC Volendam

Gestart door nee,wel?, oktober 05, 2024, 20:11:49

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 19:51:24
:_schater :thumbsup

En je kan het allemaal super grappig vinden maar de 2e seizoenshelft weet je nog hoe die ging dat seizoen?

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op oktober 20, 2024, 11:00:53

Het probleem zijn de mensen die een groot deel van de selectie hebben samengesteld. Of juist niet hebben samengesteld. Die moet je er rap uitflikkeren.

OK, dus Henk de Jong, Lars Lambooij en Ruben De Jong met een afkoopsom eruit.
Zonde van het geld dat we hebben ge?nvesteerd (salaris Henk doorbetaald, Lambooij weggekocht bij RKC).
En je zit nog steeds vast aan  deze selectie met veelal langlopende contracten.

En veranderd er echt is als de nieuwe trainer, TM en scouting ook de opdracht krijgen om vooral jonge spelers op te leiden voor de transferwaarde?

roepieh

Dus niet ingrijpen en hopen dat het ineens beter gaat? Het gaat al tijden bergafwaarts en er is geen enkele indicatie dat dit gaat veranderen.

grijskijker

Citaat van: roepieh op oktober 20, 2024, 11:14:11
Nee, iets met een stadion en een beloofde datum met dito financiering?

We hebben al tijden een directie die de doelen niet kan waarmaken binnen de afgesproken tijd en het afgesproken budget. In mijn wereld lig je er dan op een gegeven moment uit.
Loop je nou echt te mauwen over het stadion wat wat later klaar is en dat het duurder is uitgevallen(door de corona tijd en de oorlog in het oosten). Maar ze hebben het geflikt en volgens mij is de meerderheid daar blij mee..

grijskijker

Citaat van: roepieh op oktober 20, 2024, 11:31:21
Dus niet ingrijpen en hopen dat het ineens beter gaat? Het gaat al tijden bergafwaarts en er is geen enkele indicatie dat dit gaat veranderen.
Ingrijpen kost geld wat ze wat mij betreft beter in een paar spelers kunnen steken, en de contracten van Henk en Jeroen lopen komende zomer af... Henk een andere functie binnen de club en een paar jonge frisse trainers voor de groep..

grijskijker

Citaat van: roepieh op oktober 20, 2024, 11:16:05
En je kan het allemaal super grappig vinden maar de 2e seizoenshelft weet je nog hoe die ging dat seizoen?
Ja we werden toen 9e... :thumbsup

De Gast

Ik denk dat Henk het na dit jaar ook voor gezien houdt. Die man zat er laatst voor de camera al immers bijna doorheen. Schandalig vind ik het dat het zo moet gaan bij de club.

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:41:32
Ja we werden toen 9e... :thumbsup

Dit is dus exact wat er mis is bij Cambuur. We werden 9e? met samengeknepen billen ramden we de ballen het stadion uit tegen Willem 2 om ons te handhaven. Iets met een corner? Na de winterstop was het namelijk helemaal niets meer. Per ongeluk wonnen we uit bij Groningen en stonden we 9e.

Puur statistisch gezien was het een super seizoen?wie echt verder durft te kijken weet wel beter. Maar dat mag niet gezegd worden. Alles wat niet goed gaat bedekken met de mantel der liefde.

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op oktober 20, 2024, 11:34:41
Loop je nou echt te mauwen over het stadion wat wat later klaar is en dat het duurder is uitgevallen(door de corona tijd en de oorlog in het oosten). Maar ze hebben het geflikt en volgens mij is de meerderheid daar blij mee..

Ja, dat doe ik inderdaad. Omdat ik me niet zand in de ogen laat strooien. Jij bent een spreekpop van de directie geworden.

grijskijker

Citaat van: roepieh op oktober 20, 2024, 11:56:17
Ja, dat doe ik inderdaad. Omdat ik me niet zand in de ogen laat strooien. Jij bent een spreekpop van de directie geworden.
:_schater :_schater :_schater :zucht

Bankzitter

Citaat van: roepieh op oktober 20, 2024, 11:31:21

Altijd ingrijpen als dat in belang van de club is. Maar dan moet je wel weten wat het probleem is voor je het gaat oplossen.

Niet een nieuwe wasmachine kopen en dan later ontdekken dat je eigenlijk kortsluiting in je meterkast had of de afvoer verstopt was.

Ik zou zeggen: vol achter de spelers, trainer en directie blijven staan.
Eventueel een andere assistent als dat beter (taktisch) aanvult. Spits halen aan het begin van de winterstop, mag best een transfersom kosten.
Directie uitbreiden met een voetbal technische man die intern TS/TD aanstuurt maar ook naar buiten toe de visie uitlegt en verantwoording neemt.

Allemaal ook niet onmogelijk, lijkt me.

denistel

Citaat van: roepieh op oktober 20, 2024, 11:54:41
Dit is dus exact wat er mis is bij Cambuur. We werden 9e? met samengeknepen billen ramden we de ballen het stadion uit tegen Willem 2 om ons te handhaven. Iets met een corner? Na de winterstop was het namelijk helemaal niets meer. Per ongeluk wonnen we uit bij Groningen en stonden we 9e.

Puur statistisch gezien was het een super seizoen?wie echt verder durft te kijken weet wel beter. Maar dat mag niet gezegd worden. Alles wat niet goed gaat bedekken met de mantel der liefde.

juistum ze zijn allemaal te lief voor elkaar kritiek hoort er ook bij op een normale manier
de mooie praatjes daar prik je wel door heen zo langzamer hand gewoon eerlijk zijn goed
is goed en slecht is slecht. ik zie nou nog niet echt verbetering in het spel en hoe we spelen.

Yellow Army

Citaat van: De Gast op oktober 20, 2024, 11:47:15
Ik denk dat Henk het na dit jaar ook voor gezien houdt. Die man zat er laatst voor de camera al immers bijna doorheen. Schandalig vind ik het dat het zo moet gaan bij de club.

Ik moet eerlijk zeggen dat Henk Henk niet meer is sinds zijn terugkeer na zijn ziekte. Het enthousiasme wat hij had heb ik niet meer in die mate terug gezien.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op oktober 20, 2024, 13:27:36
Ik moet eerlijk zeggen dat Henk Henk niet meer is sinds zijn terugkeer na zijn ziekte. Het enthousiasme wat hij had heb ik niet meer in die mate terug gezien.
Mijn visie hierin:
Iedere werknemer die herintreedt  na een ziektebeeld zoals bij Henk had nooit direct weer voor 100% als hoofdtrainer mogen functioneren. Henk doet dit wel met zijn tomeloze enthousiastme en had tegen zich zelf in bescherming moeten worden genomen. Ook op zijn verzoek om een sterke assistent heeft hij nul op zijn recent gekregen. Natuurlijk loopt hij al lang tegen zijn grenzen aan nu hij moet werken met spelers waarin nog heel veel ingevesteerd moet worden zonder de juiste ondersteuning te krijgen omdat de assistenten ook nog in een leerproces zitten.

moodygrunn

Citaat van: De Gast op oktober 20, 2024, 09:28:46
Bert stapte erin op het moment dat we richting Cambuur 2.0 gingen. Als je wat rondkijkt op zijn facebook houdt deze man van aandacht, van het pluche. Die krijg je onderin de kkd niet. Dat zit hem natuurlijk dwars.

We kunnen toch niet heel verrast zijn dat er bij een kippenboer wat vreemd gekakel vandaan komt  en dat hij graag veren in z'n kont krijgt? :insane
In Henk en Sandor we trust