Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Len Cantello op november 10, 2013, 14:03:46
Hij maakt gister een doelpunt wat een of andere dwaas met vlag als buitenspel beoordeeld. Doet die druiloor dat niet, dan voeren we deze discussie niet eens. En buiten dat, we hebben nog een zee van tijd, tis nog lang geen einde competitie.
zo is dat, laat hem eerst maar eens een serie wedstrijden achter mekaar afwerken, pas dan kun je eerlijk oordelen en vergelijken met een Hemmen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Harry L.

Citaat van: Sonnema op november 10, 2013, 09:49:21
Hij moet diepe spits spelen en niet ballen op het middenveld gaan halen. En rustiger worden

De beste jongen heeft totaal geen keus. Vanaf de flanken krijgt hij niets, vanuit het middenveld spelen ze hem alleen in de dekking aan en moet hij wel terug. Spelers moeten eerst maar eens leren hoe elkaar te bedienen. Dan zijn we al een heel eind verder

Harry L.

Zet er maar eens een week of 4 een willekeurige topspits in (falcao of ibrahimovic)
Die gaan ze ook niet maken als je niet bediend worden.

sk13

Wat is er aan de hand met cristavao? Speelt nooit en zit ook niet bij de selectie. Vind het maar vreemd een barto mocht verhuurd worden en zit nu steeds weer bij de selectie. Terwijl cristavao het ook niet slecht deed bij invalbeurten. Wie weet hier meer van?

Bernardo

Citaat van: sk13 op februari 11, 2014, 15:46:03
Wat is er aan de hand met cristavao? Speelt nooit en zit ook niet bij de selectie. Vind het maar vreemd een barto mocht verhuurd worden en zit nu steeds weer bij de selectie. Terwijl cristavao het ook niet slecht deed bij invalbeurten. Wie weet hier meer van?

Christavao mocht ook verhuurd worden. Dus waarschijnlijk is Barto hem weer voorbij gestreefd bij de ts.

kickandrush

Van harte ouwe reus. Maar even vieren met 3 punten dacht ik zo    :proost |:)

Cambuur058

hoe gaat het eigenlijk met alex ?

de Schoot

Citaat van: Cambuur058 op maart 17, 2014, 22:19:09

Heeft gisteren gescoord, meer weet ik niet  l8l

michello

Verhuren volgend jaar. Heeft speeltijd nodig. Laat hem maar in de JL ervaring opdoen.

Dokkumer

En anders in de beloften

Verstuurd vanaf mijn spambox

Emko

Citaat van: Cambuur058 op maart 17, 2014, 22:19:09

Hij heeft gister 75 min gespeeld tegen Joure. Op het middenveld achter de spits. Deed het niet onaardig, en pikte een fraai goaltje mee. Strak afwerken met 'buitenkantje' rechts in de verre hoek.

Yellow Army

Citaat van: michello op maart 19, 2014, 12:35:54
Verhuren volgend jaar. Heeft speeltijd nodig. Laat hem maar in de JL ervaring opdoen.

Volgens mij loopt zijn contract na dit seizoen af...
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op maart 19, 2014, 12:47:12
Volgens mij loopt zijn contract na dit seizoen af...

Cambuur heeft een optie om te verlengen. Of ze dat gaan doen is vraag 2, natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2013, 11:47:02
Alexander Christovao heeft de medische keuring doorstaan en is vanaf 1 juli officieel speler van SC Cambuur!

Cambuur had veel gelijkenis met Groningen op dat moment. Met name het speelveld, zo voelde deze jongen zich snel thuis.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op maart 19, 2014, 12:48:14
Cambuur heeft een optie om te verlengen. Of ze dat gaan doen is vraag 2, natuurlijk.

Ik zou het zonde vinden! In mijn ogen kan hij de beste spits worden in de selectie!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets