Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur - Telstar [31-1-25]

Gestart door Inferno-058, januari 25, 2025, 11:43:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: anderszchristian op januari 31, 2025, 22:57:51
Ben benieuwd ten koste van wie het inpassen van Hilterman straks gaat. Kan me niet voorstellen dat R?lke het kind van de rekening wordt. Vandaag de beste man van het veld.
afhankelijk van de tegenstander zou ik met R?lke achter Hilterman gaan spelen. Dat ging al 10 min heel goed gisteren.

Bankzitter

R?lke was helemaal l?s na zijn goal. Handelingssnelheid moet omhoog, dan kan hij echt goed worden.
Nartey niet slecht maar ook weer niet bepalend, R?lke is gevaarlijker.

Mooi middenveld : Souren/Diemers/R?lke met nog Kieftenbelt en Nartey achter de hand..
Fedde De Jong nog maar zien te slijten, beter voor iedereen

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 09:31:36
R?lke was helemaal l?s na zijn goal. Handelingssnelheid moet omhoog, dan kan hij echt goed worden.
Nartey niet slecht maar ook weer niet bepalend, R?lke is gevaarlijker.

Mooi middenveld : Souren/Diemers/R?lke met nog Kieftenbelt en Nartey achter de hand..
Fedde De Jong nog maar zien te slijten, beter voor iedereen
en aanval met Pauwels/Hilterman/Balk

Bankzitter

En achterin is het verdedigend ook niet slecht, h? ... team is aardig in balans.

Geen spectaculair voetbal, wel degelijk en in deze KKD goed genoeg om serieus kans te maken op plek 2.

HansKazan

Citaat van: Bernardo op januari 31, 2025, 23:11:56
Hilterman maakte in de korte tijd wel een heel goede indruk, oogt fit.

Nog een paar kilootjes eraf wellicht.

De Gast

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2025, 09:43:35
En achterin is het verdedigend ook niet slecht, h? ... team is aardig in balans.

Geen spectaculair voetbal, wel degelijk en in deze KKD goed genoeg om serieus kans te maken op plek 2.

Geen spectaculair voetbal is een understatement. Ik vind het thuis gewoon ontzettend saai. Komt allemaal door het gebrek aan scorend vermogen. Blij met de punten maar ik hoop dat we nog wat gaan loskomen. Met Hilterman en een Rolke lijkt er wel iets van pit en onvoorspelbaarheid in te komen. Dat moeten we hebben.

Bankzitter

Klopt, maar vorige week was het wel prachtig voetbal in de beginfase en geen punten...ik werd vanochtend toch een stuk vrolijker wakker dan.

Vlampiep

Met 12.500 supporters in het stadion, mag je toch wel verwachten dat er meer beleving is in spel. Spelers met inzet gif en rendement worden buiten de basis gelaten  :rodekaart
Ook erger ik mij aan het slechte aannemen van de bal en vaak geen goede assist kunnen geven of de man niet op de juiste wijze kunnen aanspelen
Dat Pauwels iedere actie voor zich zelf gaat en daarmee zijn mede spelers voor lul laat lopen mag in de topsport direct consequenties hebben, door een wissel. Als dat een jeugd speler is als bv Yoram vd Veen, het zij zo, maar altijd meer rendement dan met Pauwels.
Het feit dat we drie punten pakken is positief, maar de manier waarop is stuitend.
Ik kom voor aantrekkelijk voetbal en uiteraard de nodige puntjes,  maar met deze wanvertoningen jaag je het publiek het stadion uit.
In onze selectie zijn de spelers Hilterman, Balk, Jansen, Diemers en R?lke die het predikaat topsporter mogen krijgen en de rest mag wat mij betreft hun veters niet strikken.

HansKazan

Complimenten aan Noord. Sfeertje zit er aardig in de afgelopen twee thuiswedstrijden.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 11:00:25
Met 12.500 supporters in het stadion, mag je toch wel verwachten dat er meer beleving is in spel. Spelers met inzet gif en rendement worden buiten de basis gelaten  :rodekaart
Ook erger ik mij aan het slechte aannemen van de bal en vaak geen goede assist kunnen geven of de man niet op de juiste wijze kunnen aanspelen
Dat Pauwels iedere actie voor zich zelf gaat en daarmee zijn mede spelers voor lul laat lopen mag in de topsport direct consequenties hebben, door een wissel. Als dat een jeugd speler is als bv Yoram vd Veen, het zij zo, maar altijd meer rendement dan met Pauwels.
Het feit dat we drie punten pakken is positief, maar de manier waarop is stuitend.
Ik kom voor aantrekkelijk voetbal en uiteraard de nodige puntjes,  maar met deze wanvertoningen jaag je het publiek het stadion uit.
In onze selectie zijn de spelers Hilterman, Balk, Jansen, Diemers en R?lke die het predikaat topsporter mogen krijgen en de rest mag wat mij betreft hun veters niet strikken.

Mee eens. Nyling mag ook nog aan dat lijstje worden toegevoegd maar verder mag de rest wel iets meer een over mijn lijk mentaliteit gaan krijgen. Dan kan het echt leuk worden dit seizoen.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op februari 01, 2025, 11:00:25

Kwaliteit. Dat mist dit Cambuur, in alle linies. Dat accepteer je of dat accepteer je niet. Naar niks kijken en 5e staan, het kan  gewoon in de kkd. Goed weekend :proost

wiekie1969

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 01, 2025, 13:12:14
Mee eens. Nyling mag ook nog aan dat lijstje worden toegevoegd maar verder mag de rest wel iets meer een over mijn lijk mentaliteit gaan krijgen. Dan kan het echt leuk worden dit seizoen.

Nieling???? Die ging hopeloos de fout in toch gisteren bij de 0-1.

sunderland

Citaat van: De Gast op februari 01, 2025, 10:31:03
Geen spectaculair voetbal is een understatement. Ik vind het thuis gewoon ontzettend saai. Komt allemaal door het gebrek aan scorend vermogen. Blij met de punten maar ik hoop dat we nog wat gaan loskomen. Met Hilterman en een Rolke lijkt er wel iets van pit en onvoorspelbaarheid in te komen. Dat moeten we hebben.
het is heus niet alleen gebrek aan scorend vermogen. Vind dat de tegenstander heel vaak het tactisch veel beter voorelkaar heeft. Het is oersaai bij ons terwijl dat helemaal niet hoeft

Bankzitter

En toch winnen we vaker dan dat we verliezen ondanks dat de tegenstander het taktische beter voor elkaar heeft en we kwaliteit te kort komen :)
En we winnen ook vaker dan de meeste van onze concurenten.

Zuid1991

Citaat van: wiekie1969 op februari 01, 2025, 16:09:35
Nieling???? Die ging hopeloos de fout in toch gisteren bij de 0-1.
Hest wel sien hoeveel andere speulers vooraf de mist ingingen?