Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
22 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Nacompetitie KKD 2025

Gestart door Benniepos, april 15, 2025, 07:20:12

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Middenveld Diemers, Souren , Narthy heeft het gewoon niet op dit moment. Vullen elkaar niet aan. Souren was gisteren heel min en Narthy hobbelt wat mee en was eerste half uur dramatisch maar herpakte zich knap. Diemers was 2 e helft nergens. Weet zo niet een aanpassing behalve dat Van Mullem naast Souren komt maar dan mis je alle creativiteit. In mijn ogen had je gisteren zo moeten beginnen. Narthy heeft bij vlagen momenten dat je denkt ? beste voetballer ? . Voorin lopen R?lke en Balk zich kapot. Vond Mercera en Smand en Galvez ons beteren. De backs moeten beter nadenken wanneer ze kunnen gaan. Dat gaat te vaak mis.

Noordcambuur

Nogmaals de Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan om Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.
En dat is net onze enige speler op het middenveld met creativiteit.

Van dit Den Bosch hoef je thuis niet te verliezen er vol op met de supporters er vol achter.

DE HEL VAN LEEUWARDEN  |:) :proost

666

Ik vond Smand ook wel goed, alleen zag ik ook een aantal keer dat hij van achteruit niet doordekte op het middenveld.. Die lui konden hoog op het middenveld alles doen. En Nieling mag iig geen breedtepassen meer geven, man man man wat een niveau en dat is niet de 1e keer. Jansen moet ook echt aan zijn voeten gaan werken, die staan niet helemaal recht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 08:25:47
Nogmaals de Bosch heeft keurig hun huiswerk gedaan om Diemers totaal uit de wedstrijd gespeeld.

Van dit Den Bosch hoef je thuis niet te verliezen er vol op met de supporters er vol achter.

Als Pauwels speelt, scheelt dat ook al een stuk in het binden van de tegenstander. Ik zou ook met Hilterman starten en kijken hoe lang hij het volhoudt. R?lke als 10/valse 9 er wat om heen en Narty op de bank. En ze dan in de eerste helft helemaal omver blazen.

oost

Gisteren is eens te meer gebleken dat wij echt niet zonder pauwels kunnen.
Voorin komt el haft en Kooistra  gewoon te kort.
Ik persoonlijk zou Balk gewoon in de spits zetten. Rechtsbuiten komt ook hij te kort.
Ergens verbaast het mij helemaal niks dat het gisteren zo gelopen is. In de PO draaide het niet alleen om goed staan en af en toe een leuke pass geven. Nee daar draait alles om passie en inzet.
Laat dat nou precies al het hele seizoen de achilleshiel van dit Cambuur te zijn.
Hopelijk draaien we het om vrijdag maar ik heb daar een hard hoofd in.
Gelukkig vertrekken er veel spelers zodat lambooij kan door selecteren  |:)

Beul B

6 x 90 minuten vechten en knokken voor je club en je staat in de eredivisie. Gisteren al verzaakt, wat een gezapig potje.
Kom op spelers, van Cambuur. Knokken vrijdag en dan nog vier wedstrijden knokken. Heb je geen om te knokken?  Bel dan af en ga lekker vakantie.

Trainert!

Citaat van: Beul B op mei 13, 2025, 09:39:45
6 x 90 minuten vechten en knokken voor je club en je staat in de eredivisie. Gisteren al verzaakt, wat een gezapig potje.
Kom op spelers, van Cambuur. Knokken vrijdag en dan nog vier wedstrijden knokken. Heb je geen om te knokken?  Bel dan af en ga lekker vakantie.

Dit maar even heel goed kenbaar maken bij de laatste training van de meisjes

beam

Citaat van: sunderland op mei 13, 2025, 08:10:31
Middenveld Diemers, Souren , Narthy heeft het gewoon niet op dit moment. Vullen elkaar niet aan. Souren was gisteren heel min en Narthy hobbelt wat mee en was eerste half uur dramatisch maar herpakte zich knap. Diemers was 2 e helft nergens. Weet zo niet een aanpassing behalve dat Van Mullem naast Souren komt maar dan mis je alle creativiteit. In mijn ogen had je gisteren zo moeten beginnen. Narthy heeft bij vlagen momenten dat je denkt ? beste voetballer ? . Voorin lopen R?lke en Balk zich kapot. Vond Mercera en Smand en Galvez ons beteren. De backs moeten beter nadenken wanneer ze kunnen gaan. Dat gaat te vaak mis.
Ik kan me wel aardig vinden in dit verhaal maar Galvez heeft volgens mij geen enkel duel gewonnen van zijn tegenstander en was zijn man kwijt bij de goal. Druk zetten met dit middenveld heeft geen enkel zin met Diemers. Vaak te laat.

Den Bosch heeft het tactisch goed gedaan. Gravenberch die als aanspeelpunt naar rechts trekt zodat hij niet in duel komt met de kopsterke Nieling. Zo speelden ze gemakkelijk onder de druk uit. Mannetje opofferen en zorgen dat Diemers niet aan voetballen toekomt.
Hier liggen ook onze kansen. Je krijgt ruimte op het middenveld. Dat kon je goed zien toen Smand een aantal keren goed indribbelde. Nartey en Souren moeten hier veel meer mee doen. Met Pauwels erbij heb je ook een speler waar ze al snel dubbele dekking op willen zetten. Dit moet ruimte geven aan andere spelers. De TS moet dit ook zien en hier met de jongens aan de slag.

beam

Overigens zijn wij hier niet de enigen die kritiek hebben op het spel van Cambuur. Hebben jullie Sandor al even beluisterd in de podcast van OF? Vooral het stukje over de back Galvez en Diemers qua veldbezetting. ?Leg me dat maar eens uit, want ik snap het niet? echt de spijker op zijn kop. Ze doen maar wat op onze linkerkant. Dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen daar hoeven we het niet over te hebben. De samenwerking is niet zo best.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 08:25:47

VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: beam op mei 13, 2025, 10:01:09
Ik kan me wel aardig vinden in dit verhaal maar Galvez heeft volgens mij geen enkel duel gewonnen van zijn tegenstander en was zijn man kwijt bij de goal. Druk zetten met dit middenveld heeft geen enkel zin met Diemers. Vaak te laat.

Den Bosch heeft het tactisch goed gedaan. Gravenberch die als aanspeelpunt naar rechts trekt zodat hij niet in duel komt met de kopsterke Nieling. Zo speelden ze gemakkelijk onder de druk uit. Mannetje opofferen en zorgen dat Diemers niet aan voetballen toekomt.
Hier liggen ook onze kansen. Je krijgt ruimte op het middenveld. Dat kon je goed zien toen Smand een aantal keren goed indribbelde. Nartey en Souren moeten hier veel meer mee doen. Met Pauwels erbij heb je ook een speler waar ze al snel dubbele dekking op willen zetten. Dit moet ruimte geven aan andere spelers. De TS moet dit ook zien en hier met de jongens aan de slag.
Galvez zijn man kwijt bij de goal? Keeper stompt niet en dan weet je niet waar die bal valt.

sunderland

Citaat van: beam op mei 13, 2025, 10:06:59
Overigens zijn wij hier niet de enigen die kritiek hebben op het spel van Cambuur. Hebben jullie Sandor al even beluisterd in de podcast van OF? Vooral het stukje over de back Galvez en Diemers qua veldbezetting. ?Leg me dat maar eens uit, want ik snap het niet? echt de spijker op zijn kop. Ze doen maar wat op onze linkerkant. Dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen daar hoeven we het niet over te hebben. De samenwerking is niet zo best.
klompe zei vorige week precies het zelfde. Soms moet Diemers de bal nog aan nemen en is Galvez hem al ver voorbij. Als het dan misgaat wat heel vaak gebeurt met Diemers is er niemand meer

KlinkHamer

Slappeplasserjesvoetbal

Westerpark

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 10:10:08
VRIJDAG IS DE HEL VAN LEEUWARDEN  _O_

*IN

Ik zie het ook goedkomen. Volle bak erachter vrijdag. Hele tweede helft hadden wij het overwicht en zij waren in minuut 70 van de 180 al aan het tijdrekken. Je zag het ook aan bijvoorbeeld een Balk bij bedanken van uitvak, zo'n blik van we gaan ze nog pakken.

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012