Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Kevin Brands

Gestart door Bernardo, juni 26, 2013, 21:43:55

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:07:10
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten

Zeker niet. Maar als je spelers als tigha of tannane voorhanden kunt hebben is de keus niet zo moeilijk. Overigens komt oebele echt nog wel aan bod.  Hij kan bij vlagen geniaal zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:07:10
zeker niet op 10 als je t mij vraagt. vond hem overigens helemaal niet slecht spelen op r.buiten
speelt ie toch bijna altijd

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:12:32
Zeker niet. Maar als je spelers als tigha of tannane voorhanden kunt hebben is de keus niet zo moeilijk. Overigens komt oebele echt nog wel aan bod.  Hij kan bij vlagen geniaal zijn.
wattan ,moet je alleen werkers hebben .Oebele kan zomaar basis speler worden .Je zal toch ook creativiteit moeten hebben

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:14:54

Yep, omdat hiwat er niets van kon. Overigens was hij vaak de eerste wissel . Heeft goede wedstrijden afgewisseld met hele slechte. Hij moet constanter worden.

sunderland

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 21:06:47
Ooh dat kan prima, rechtsback Droste of van der Laan? Dan zou er nog een nog een linksback gehaald moeten worden, want ik denk dat Bijker het niveau van de Eredivisie niet aan kan, al speelde hij de laatste paar wedstrijden voor het eind van het seizoen erg goed.
wat is dit voor praat .Gaat nergens over

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:17:10
wattan ,moet je alleen werkers hebben .Oebele kan zomaar basis speler worden .Je zal toch ook creativiteit moeten hebben

Tannane en/of tigha zijn geen werkers. Van moorsel is ook zeer creatief. Waar mut oebele dan staan juh, op goal?   :monk

Yellow Army

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:14:54

Klopt, maar ik vind Oepie meer een speler voor op de 10. En ik ben bang dat hij v Moorsel en ook Brands voor zich moet dulden op die positie
Area 58

denistel

mooi toch die concurrentie

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 21:18:06
Yep, omdat hiwat er niets van kon. Overigens was hij vaak de eerste wissel . Heeft goede wedstrijden afgewisseld met hele slechte. Hij moet constanter worden.
je hebt het over een jongen die nog maar 1 jaar betaalt voetbal speelt .Hij kon tot de winterstop niet meer dan 70 min.En er was dit seiz geen 1 speler constant op makrini na

sunderland

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 21:09:55
Hij heeft de snelheid niet echt voor de rechtsbuiten positie vind ik. Maar aan de andere kant, hij is de enige rechtsbuiten die we atm hebben.
heeft Mertens de snelheid voor een buitenspeler .De meeste clubs hebben 1 snelle buiten en de andere buiten is een technisch behendige speler

Yellow Army

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:25:19
je hebt het over een jongen die nog maar 1 jaar betaalt voetbal speelt .Hij kon tot de winterstop niet meer dan 70 min.En er was dit seiz geen 1 speler constant op makrini na

en bijker
Area 58

Ruppppert

Citaat van: Cambuur058 op juni 29, 2013, 20:38:32
"In de 28e minuut de schitterende 2-0, een stiftje van Kevin Brands #onbcam"

"Brands scoort uit een vrijwel onmogelijke hoek een schitterende goal! 0-2 dus bij #ONB - #CAMBUUR na 27 minuten spelen. #ONBCAM"

Heeft iemand beeld van de goal/de goal gezien? En speelde Brands een goeie wedstrijd dan de vorige?
Check http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=16.new#new

sunderland

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:22:59
Klopt, maar ik vind Oepie meer een speler voor op de 10. En ik ben bang dat hij v Moorsel en ook Brands voor zich moet dulden op die positie
tegen psv hoef je hem zeker niet op 10 te zetten .Thuis tegen nac zou dit wel kunnen .

sunderland

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 21:28:04
en bijker
bijker werd aan de kant gezet voor vosselman door die onnozele

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 21:25:19

Nou, hij had er wedstrijden bij waar je hem al na 15 naar de kant kon halen.  Ik vind hrt ook een prima speler als hij het op zijn heupen heeft, hij moet echter constanter worden en dat heeft tijd nodig.

Overigens snap ik die verheerlijking van el makrini niet zo. Nuttige speler maar niet al te slim. Loopt onnodig veel en pakt veel te veel kaarten. Moet meer met het kopke spelen en zich positioneel verbeteren. Denk wel dat hij basisklant wordt. Tov van brakel  is makrini beter. Dijkstra is wmb geen optie als controlerende middenvelder.