Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

drg

Vond 'm gisteren eigenlijk wel aardig spelen, veelvuldig de bal eigenhandig naar voren spelen ed. tot die eerste goal van Lukoki had ik Lukoki liever zelf gewisseld zien worden voor Brands.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2013, 21:08:08
Wederom onzichtbaar, vooral in  de 2e helft. Miskoop???? ;(

Had je me dit een paar weken geleden gevraagd, had ik volmondig ja geantwoord. Ik vind hem eerlijk gezegd telkens beter voetballen. Moet allemaal nog beter, maar stijgende lijn is in ieder geval zichtbaar.
Area 58

lunnie

Eerste kwartier vond ik 'm wel aanwezig. Paar goede acties, waar nog een vrije trap randje 16 uit voort kwam. Voor de rest brengt ie inderdaad te weinig. Brands!!!

Lore

Citaat van: lunnie op september 30, 2013, 14:55:31
Eerste kwartier vond ik 'm wel aanwezig. Paar goede acties, waar nog een vrije trap randje 16 uit voort kwam. Voor de rest brengt ie inderdaad te weinig. Brands!!!

Poorte hij nu iemand in de eerste helft?

speculeter

Nee....dat was ritzmaijer!

lunnie

Citaat van: peter op oktober 01, 2013, 11:53:19
Nee....dat was ritzmaijer!
Klopt, maar die werd niet veel later terug gepoort, of was dat wel Feldballe? :)  :rodekaart

Lore

SCC

Ik vond Feldballe het eerste half uur positief opvallen: eindelijk gooide hij zijn schroom wat van zich af, al moet ik toegeven dat hij ook bij de vorige wedstrijden verdedigend wel zijn stinkende best deed, maar je verwacht van een linksbuiten ook wat meer individuele acties.
En eerlijk is eerlijk: hij dook goed de ruimtes in en kreeg tweemaal op een gevaarlijke plek een vrije trap mee, daar moet natuurlijk meer uitgehaald worden door SCC. Ritzmaier heeft een prima trap, maar randje 16 vanaf links, mag ook wel door een rechtspoot genomen worden!

speculeter

Dan is het even jammer dat Oepie er niet bij is.

Yellow Army

Citaat van: peter op oktober 01, 2013, 15:56:44
Dan is het even jammer dat Oepie er niet bij is.

Oepie is ook een linkspoot
Area 58

AL

Ik vind het onbegrijpelijk dat hij steeds in de basis staat.
Persoonlijk vind ik hem onze zwakste speler tot nu toe.

Collingwood

Citaat van: AL op oktober 03, 2013, 21:38:37
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij steeds in de basis staat.
Persoonlijk vind ik hem onze zwakste speler tot nu toe.

Ik denk dat het ook te maken heeft met zijn tegenstander van morgen, Rosales. Daar zie ik Brands nog geen hele wedstrijd achteraan lopen.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op oktober 03, 2013, 21:44:07
Ik denk dat het ook te maken heeft met zijn tegenstander van morgen, Rosales. Daar zie ik Brands nog geen hele wedstrijd achteraan lopen.

Je kunt het ook zo zien:
Rosales is aanvallend erg sterk, maar laat verdedigend nog wel eens een steekje vallen.
Met Feldalle op links wordt Rosales verdedigend zeker niet getest, domweg omdat Feldballe geen actie heeft.
Met Brands heb je veel meer lef en actie. Als Brands er een paar keer langs gaat, zal Rosales ook minder vaak opkomen.

Ik blijf er echter bij dat er echt een linksbuiten bij moet komen. Het is onze zwakste positie!

Collingwood

Citaat van: AL op oktober 03, 2013, 22:01:13
Je kunt het ook zo zien:
Rosales is aanvallend erg sterk, maar laat verdedigend nog wel eens een steekje vallen.
Met Feldalle op links wordt Rosales verdedigend zeker niet getest, domweg omdat Feldballe geen actie heeft.
Met Brands heb je veel meer lef en actie. Als Brands er een paar keer langs gaat, zal Rosales ook minder vaak opkomen.

Ik blijf er echter bij dat er echt een linksbuiten bij moet komen. Het is onze zwakste positie!

Zo kun je het inderdaad ook zien, maar blijkbaar denkt de TS daar anders over. En verder vind ik dat je gelijk hebt, linksvoor is op dit moment inderdaad de zwakste positie (al vind ik Lukoki ook nog erg tegenvallen). Hopelijk kan Feldballe nog doorgroeien (wat ik eigenlijk wel verwacht; jong, deel van de voorbereiding gemist, net in Nederland/bij Cambuur, enzovoort).
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op september 30, 2013, 10:47:27
En hij kan alleen nog maar beter worden, aangezien hij jong is, een behoorlijk stuk van de voorbereiding miste en nog maar net in Nederland/bij Cambuur is. Veel te vroeg om te spreken over een miskoop dus!

Citaat van: Collingwood op oktober 03, 2013, 22:19:59
Hopelijk kan Feldballe nog doorgroeien (wat ik eigenlijk wel verwacht; jong, deel van de voorbereiding gemist, net in Nederland/bij Cambuur, enzovoort).

Ik vind je wel consequent  :y :y
Henk, held, bedankt