Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Ontzettende creatieve voetballer en erg sterk aan de bal. Ben het eens met de hakjes, want ik irriteerde me daar ook aan. Als je 3-0 voor staat en er lukt veel, zal geen supporter er iets over roepen.

maar blijf in godsnaam eerst verzorgd en gecontroleerd voetballen. Het tikkie takkie voetbal is pas aan de orde als je stevig in het linker rijtje staat.

Wat het eventueel terug halen betreft, dat hangt geheel af van het contract en de voorwaarden die PSV, cambuur heeft voor geschoteld. Maar we kunnen er vanuit gaan dat hij volgend jaar in Eindhoven voetbalt. Ik zie hem eerder in de basis 11 van PSV dan lukoki bij de basis 11 van Ajax.

Leovardia

Citaat van: sunderland op november 25, 2013, 09:47:42
Waren vrienden van hem uit Oostenrijk ,deed ie het daarvoor? Heb het ook niet op die maniertjes maar we moeten het ook niet te groot maken .

Ja, die zaten op West. En inderdaad, laat hem lekker juichen hoe ie wel, zolang hij scoort hoor je mij niet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

legeips

Wat was dat vanmiddag Marcel... Onherkenbaar..
Ik ga er vanuit dat je alles goed gaat maken tegen RKC. :y

Dokkumer

Citaat van: legeips op december 01, 2013, 20:03:37
Bewuste keuze, hij wil niet terug naar Pisvee :devil

666

Citaat van: legeips op december 01, 2013, 20:03:37

Volgens mij moet hij niet als hangende linkerspits spelen (ook al heeft hij dat met jong Oostenrijk wel gedaan).
Ik vind hem echt een middenvelder die dicht bij de 16 levensgevaarlijk is. Hij moet vaak aan de bal komen, dat ontbrak er gisteren aan.

Maar tegen RKC hoop ik dat hij niet alleen er staat...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Stiens

'Hoe zal ik het zeggen? Ik vind mezelf goed genoeg voor PSV'

Vrijdag, 6 december 2013 om 09:55

Marcel Ritzmaier vertrok afgelopen zomer op huurbasis van SC Cambuur naar PSV. De twintigjarige middenvelder uit Oostenrijk heeft het naar zijn zin in het noorden, maar aast op een terugkeer naar Eindhoven. In het tenue van Cambuur doet hij veel wedstrijdritme op.
De vraag is of Ritzmaier na dit seizoen daadwerkelijk weer terugkeert naar PSV. "Hoe zal ik het zeggen? Ik vind mezelf goed genoeg. Als linkermiddenvelder dan, hè. Ik kan in elk geval zeggen dat ik goed op weg ben", vertelt Ritzmaier vrijdag in het Algemeen Dagblad.
Ritzmaier speelde tot dusver veertien duels voor het team van trainer Dwight Lodeweges. Volgens het dagblad is er sprake van sluimerende belangstelling voor de Oostenrijker, die bij PSV tot medio 2014 onder contract staat. Er is nog wel sprake van een optie voor een jaar.

Bron: Voetbalzone.nl

Drumfather SCC

Citaat van: Stiens op december 06, 2013, 09:59:54
'Hoe zal ik het zeggen? Ik vind mezelf goed genoeg voor PSV'

Vrijdag, 6 december 2013 om 09:55

Marcel Ritzmaier vertrok afgelopen zomer op huurbasis van SC Cambuur naar PSV. De twintigjarige middenvelder uit Oostenrijk heeft het naar zijn zin in het noorden, maar aast op een terugkeer naar Eindhoven. In het tenue van Cambuur doet hij veel wedstrijdritme op.
De vraag is of Ritzmaier na dit seizoen daadwerkelijk weer terugkeert naar PSV. "Hoe zal ik het zeggen? Ik vind mezelf goed genoeg. Als linkermiddenvelder dan, hè. Ik kan in elk geval zeggen dat ik goed op weg ben", vertelt Ritzmaier vrijdag in het Algemeen Dagblad.
Ritzmaier speelde tot dusver veertien duels voor het team van trainer Dwight Lodeweges. Volgens het dagblad is er sprake van sluimerende belangstelling voor de Oostenrijker, die bij PSV tot medio 2014 onder contract staat. Er is nog wel sprake van een optie voor een jaar.

Bron: Voetbalzone.nl

Goede site  :O

SCCRulez

Met hem was PSV dit seizoen ws stuk sterker geweest. Maher  :_schater
Mooi er nog een seizoen aan vastplakken!  |:)

HJ.Wijma

Ze heben de optie toch ?

piene hassus

Niet ruilen met Maher!!!

Scc01

Citaat van: piene hassus op december 07, 2013, 10:50:58
Niet ruilen met Maher!!!

Alsof dat gaat gebeuren....
Maher heeft echt wel wat meer potentie. Komt er alleen niet uit bij pisvee....

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Hakballetjes hewwe we helemaal niks aan, gas geven vriend anders degraderen we............... :zucht

liwwarder 19

Als scc deze vast zou kunnen leggen zou ik het zeker doen !
een van onze betere spelers  :scc

Cambuur058

Citaat van: liwwarder 19 op januari 11, 2014, 13:41:12
Als scc deze vast zou kunnen leggen zou ik het zeker doen !
een van onze betere spelers  :scc
dat kan natuurlijk niet, speelt binnen 2 jaar in PSV 1