Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Mitar

Schandalig hoe sommige mensen zich uitlaten over Lukoki. Ik ben trots op Cambuur en ons publiek, maar iemand uitjoelen die met de volle inzet onze clubkleuren verdedigd doet me pijn. Come on Lukoki!!! 

runner 1

Hemmen is een prima spits voor Cambuur ,wat we missen is een rustgever op het middenveld die bij een voorsprong de kop er bij blijft houden nu lopen we verkeerde keuzes te maken , en wordt  het te onrustig.

sunderland

Ik zit ook vol frustraties .Tis gewoon zo dat Jody 3 pnt heeft weggeflikkerd .Dat kan ons de kop kosten .

Sonnema

Kom op Sunderland, het is niet alleen zijn schuld. Nienhuis, Manu, Bakker maakte ook fouten alleen omdat Lukoki geen krediet bij de supporters heeft, roepen we moord en brand tegen hem.

brambo3004

Citaat van: Sonnema op februari 06, 2014, 13:16:30
Kom op Sunderland, het is niet alleen zijn schuld. Nienhuis, Manu, Bakker maakte ook fouten alleen omdat Lukoki geen krediet bij de supporters heeft, roepen we moord en brand tegen hem.

Ja, maar dan alsnog is het niet vreemd, want Lukoki heeft tot nu toe altijd alle vertrouwen gekregen. Nienhuis heeft wat krediet opgebouwd in de afgelopen driekwart jaar, Manu heeft in die paar wedstrijden ook al wat betekend voor Cambuur. Lukoki kreeg steun en velen hadden hoge verwachtingen, maar hij valt keer op keer door de mand. Dan is het een keer klaar. Ik vind het sneu voor die jongen dat hij werd uitgefloten, maar de ondergrens is nu wel bereikt. Hij is niet goed genoeg voor Ajax, ook niet goed genoeg voor Cambuur. Als hij echt weet wat hij kan zoekt hij het nog lager op (Almere Shitty) en vecht dan vanzelf omhoog en ziet hij waar het schip strandt.

DR888SCC

Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik denk niet dat Jody deze enorme fout nog eens zal maken. Beter nu dan in de laatste beslissende wedstrijden :scc
Ik had juist het gevoel dat hij (tot het bewuste moment) beter ging spelen, n.l.
- minimaal 2 tegenstanders binden
- erg hard werken, door vroeg te storen en goed meeverdedigen
- betere corners nemen dan in de voorgaande wedstrijden
Ik hoop alleen maar dat door het soms wel zeer negatieve (en op het onfatsoenelijke af) commentaar op zijn speelwijze, hij niet definitief afhaakt maar zich terug zal knokken en zijn waarde de komende weken nog zal tonen.

666

Citaat van: brambo3004 op februari 06, 2014, 13:26:55
Ja, maar dan alsnog is het niet vreemd, want Lukoki heeft tot nu toe altijd alle vertrouwen gekregen. Nienhuis heeft wat krediet opgebouwd in de afgelopen driekwart jaar, Manu heeft in die paar wedstrijden ook al wat betekend voor Cambuur. Lukoki kreeg steun en velen hadden hoge verwachtingen, maar hij valt keer op keer door de mand. Dan is het een keer klaar. Ik vind het sneu voor die jongen dat hij werd uitgefloten, maar de ondergrens is nu wel bereikt. Hij is niet goed genoeg voor Ajax, ook niet goed genoeg voor Cambuur. Als hij echt weet wat hij kan zoekt hij het nog lager op (Almere Shitty) en vecht dan vanzelf omhoog en ziet hij waar het schip strandt.

Ik heb hem ook altijd gesteund, maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen om het nog langer te doen (Ik fluit hem absoluut niet uit). Als ik zie hoeveel wedstrijden hij onder de maat speelt en dat de technische staf met hem bezig is om hem bij te schaven en hij laat zien wat hij nu laat zien, dan ben ik alle vertrouwen kwijt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

harrylwd

hij staat er alleen maar voor hemzelf en niet in het belang van het team.
interviews ook gaan over ikke ikke... De must in ut teambelang spele koekebakker!!

Baal as n stekker.. Als je niet beter kan en weggespeeld wordt kan ik meeleven gezien het begrotingsverschil.
maar dit kun je je zelf aanrekenen. dood en dood zonde!!

:_spank

ik zag em niet... :wall :wall

Daddy T.

Citaat van: peter op februari 06, 2014, 09:35:33
Je hebt gelijk....
maar zoals ik al zei....hij werkt hard en doet zijn best.
maar deze jongen heeft geen inzicht en overzicht.

Dan is het aan de TS om duidelijk te maken dat hij die oogkleppen af moet doen en om zich heen moet blijven kijken. Hij werkt hard en is snel, daarin schuilt zijn gevaar, maar voorzetten/afronding/afspelen is werkelijk om te janken. De zwakte van Lukoki is zichzelf..
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

denistel

wie geeft er bij ons dan wel de voorzetten die perfect aan komen??? wie zou er op de rechts buiten moeten??

ze moeten lukoki beter maken en op dingen wijzen die verkeerd gaan er daar aan werken.

hij mag bijna alle vrije trappen en corners nemen maar wie beslissen dat???

666

Citaat van: denistel op februari 06, 2014, 14:21:54
ze moeten lukoki beter maken en op dingen wijzen die verkeerd gaan er daar aan werken.

Wie moet dan de rest van de groep trainen.. er gaat zoveel fout bij hem.
Volgens mij is het bij Jodi niet meer te trainen, het zit er bij hem gewoon niet in.

denistel

waarom laten ze hem dan alles nemen??? en bakker vond ik bijvoorbeeld oek erg slecht gister
maar daar hoor ik bijna niemand over.

666

Citaat van: denistel op februari 06, 2014, 14:27:53
waarom laten ze hem dan alles nemen??? en bakker vond ik bijvoorbeeld oek erg slecht gister
maar daar hoor ik bijna niemand over.

Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat ze Lukoki alles laten nemen... als je ziet hoe hij voorzetten geeft op vrije posities dan begrijp je niet dat hij die vrije ballen mag nemen. Ritzmaier gewoon alles van links en rechts laten nemen.

Bakker was inderdaad gisteren ook niet goed.. maar Lukoki is echt iedere week een drama en gisteren was denk ik wel voor velen de druppel.

Cor

Lukoki was een drama, maar wij zelf ook. Alle beleving van DKV was ver te zoeken. Dikke vinger naar Lukoki, dan ook maar eens goed zelf in de Spiegel kijken. Trouwens, zag Makrini ook een pass door het midden geven waar de honden geen brood van lusten, en ook Ritzmaier is niet echt top bezig.

SportClubCambuur

Wat een hoop simpele reacties hier. Je kan het wekelijks falen en niet tonen van progressie door Lukoki niet afkopen door te benoemen dat anderen gister ook slecht speelden

Bakker, Ritzmaier en Nienhuis waren gister ook niet goed, dat klopt. Maar deze heren hebben dit seizoen ook enorm goede dingen en vooral vooruitgang en progressie in hun spel laten zien.

Lukoki staat stil, deze trainer krijgt het schijnbaar niet voor elkaar deze jongen beter te laten spelen. De voorzetten zijn dramatisch en zijn overzicht is en blijft bedroevend.

Deze jongen had veel eerder door de trainer in bescherming moeten worden genomen, het heeft veel te lang geduurd voordat de voorbijganger heeft ingegrepen....eigenlijk tot op heden nog niet.

Nu grijpen de mensen in die de club niet willen zien degraderen, de supporters. Dit is begrijpelijk, want ook dat is emotie. De trainer had deze jongen moeten beschermen, een keertje wissel, inbrengen, weer laten groeien.

Lukoki is nu kapot gemaakt juist doordat de trainer hem niet heeft gespaard.

Tussen haakjes dat morele gelul over niet uitfluiten van eigen spelers OOK DAT is een volksclub, emotie en passie (ga es naar Italië, Portugal, Turkije maar ook Engeland). Uitfluiten heeft heer vele malen plaatsgevonden en zal ook altijd zo blijven in dergelijke situaties waarin trainers hun verantwoording niet nemen!

:0=Lodeweges had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen!