Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:36:25
Dan must even naar pearl.. Krijst er 2 gratis bij.. 1 voor de thuis wedstrijd, 1 voor de uit wedstrijd en 1 om cadeau te geven aan iemand die het net zo ziet. :thumbsup
En nu met argumenten in plaats van je werkervaringsplek te sponsoren...

sunderland

Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:36:25
Dan must even naar pearl.. Krijst er 2 gratis bij.. 1 voor de thuis wedstrijd, 1 voor de uit wedstrijd en 1 om cadeau te geven aan iemand die het net zo ziet. :thumbsup
oh dou siest weer de eerste 10 wedstr vd competitie voor dei .Ja dan hest gelijk .Bakker bracht gister niks en in uitwedstr al helemaal niet dit hele seiz

Treb

Haha mooi om te zien dat we echt niks van anderen kunnen hebben na een verliespartij  8P

Mezelf incluis.  8)

sunderland

Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:41:07
Haha mooi om te zien dat we echt niks van anderen kunnen hebben na een verliespartij  8P

Mezelf incluis.  8)
gaat wel maar spiegel en hiatt doen van die onnozele uitspraken waar ik wel op moet reageren

Dokkumer

Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:41:07

Mezelf incluis.  8)
Die verliespartij is kut met -dt, alleen heb ik een andere kijk op voetbal dan onze vriend spiegel :D Bakker komt in mijn ogen het beste tot zijn recht als rechtermiddenvelder met een solide (Droste) back achter zich. Niet als aanvallende middenvelder, daarvoor zijn zijn kwaliteiten gewoon te beperkt.

legeips

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:38:30
En nu met argumenten in plaats van je werkervaringsplek te sponsoren...

Hahaha.... Het blieft lachen hier... Ondanks er su weinig te lachen is na gister. :_schater

Lekker van Moorsel opstellen tegen Heracles, dan winnen we de slag op het middenveld.  8P

Bakker heeft meer ervaring, betere handeling snelheid en speel (voor zijn doen) volwassener dan van Moorsel. Cambuur speelde prima in het begin van de competitie, tot van Brakel doorschoof en de problemen voorin ons opbrak. De periode met van Brakel was drama, nu met van Moorsel zie ik geen beter middenveld dan in het begin van de competitie. Onze aanval is versterkt en we moeten weer terug, zoals we in de eerste wedstrijden waren gestart en dat is met Bakker.

1 belangrijk detail.. Ritzmaier speelt gewoon beter en met veel meer dreiging.

Noem 1 moment dat van Moorsel iets bepalende heeft gedaan in de wedstrijden die hij heeft gespeeld.

OK.. Verhaaltsje was een bitsje over Dokkum :_schater maar zo kiek ik er tegen aan..

legeips

Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:57:43
Die verliespartij is kut met -dt, alleen heb ik een andere kijk op voetbal dan onze vriend spiegel :D Bakker komt in mijn ogen het beste tot zijn recht als rechtermiddenvelder met een solide (Droste) back achter zich. Niet als aanvallende middenvelder, daarvoor zijn zijn kwaliteiten gewoon te beperkt.

Nee.. Die kwaliteiten heeft van Moorsel wel :_schater :_schater

Dokkumer

Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 21:07:17
Hahaha.... Het blieft lachen hier... Ondanks er su weinig te lachen is na gister. :_schater

Lekker van Moorsel opstellen tegen Heracles, dan winnen we de slag op het middenveld.  8P

Bakker heeft meer ervaring, betere handeling snelheid en speel (voor zijn doen) volwassener dan van Moorsel. Cambuur speelde prima in het begin van de competitie, tot van Brakel doorschoof en de problemen voorin ons opbrak. De periode met van Brakel was drama, nu met van Moorsel zie ik geen beter middenveld dan in het begin van de competitie. Onze aanval is versterkt en we moeten weer terug, zoals we in de eerste wedstrijden waren gestart en dat is met Bakker.

1 belangrijk detail.. Ritzmaier speelt gewoon beter en met veel meer dreiging.

Noem 1 moment dat van Moorsel iets bepalende heeft gedaan in de wedstrijden die hij heeft gespeeld.

OK.. Verhaaltsje was een bitsje over Dokkum :_schater maar zo kiek ik er tegen aan..

Qua totale ervaring heeft Bakker meer wedstrijden in de benen, echter van Moorsel heeft al een seizoen op Eredivisieniveau gespeeld. Is daarin dus verder. Bij Bakker ontbreekt te vaak de goede eindpass omdat hij niet het overzicht heeft, laat staan om een beslissende steekpass te geven.
Van Moorsel zie je daarentegen meer vrij tussen de linies lopen waardoor de ruimte naar de spitsen minder groot wordt. Hij kan die pass wel geven. Doet daarentegen qua lopen minder aan verdedigende arbeid, waardoor het LIJKT alsof Bakker meer doet. En juist omdat Bakker zoveel loopt is hij vaak te laat, dus niet effectief.
Qua assists lopen ze beide precies gelijk, beide welgeteld 1!

Ritzmaier beter mét Bakker? Ja optisch, omdat Bakker nog bij de eigen 16 staat te puffen neemt Ritzi de rol van Bakker op het middenveld over, waardoor hij meer aanvallend doet met de bal. Met Paco doet Ritzi meer verdedigende arbeid waardoor het minder lijkt. Maar het team is in mijn optiek meer in balans.

nepomuk

su, dat het de trainer goed seit. :y

speculeter

Citaat van: nepomuk op februari 06, 2014, 21:44:02
su, dat het de trainer goed seit. :y
daar ben je trainer voor!

Dokkumer

Citaat van: peter op februari 06, 2014, 22:05:43
daar ben je trainer voor!
Nog belangrijker.. Administrator. Als het mij niet zint dan is het gewoon even verwijderen :devil

speculeter

Haha....ik ben inmiddels zover dat ik je mag assisteren
zoals je ziet!

Dokkumer

Maar nu weer ontopic over onze donkere Henri Buitenzorg. Hard lopen kan hij, gretig is hij ook. Maar is hij niet té gretig zodat hij juist het teambelang vergeet? Iets waar onze TS veel eerder en méér mee bezig moet, met name menstrainer Henk zou hem daarvoor een stukje persoonlijke begeleiding moeten geven.

Vooralsnog zeg ik, kritiek op bepaalde belangrijke fouten is terecht. Alleen het compleet afbranden alsof hij werkelijk waar geen bal goed raakt is onzin. Daarom maar even een paar weken in de luwte houden en wat extra individuele aandacht/training geven.

punkman

Afbranden hoeft inderdaad niet.
Maar kan me toch voorstellen dat een zekere F. de Boer blij is dat Lukoki niet bij zijn selectie zit.
En zie het na deze 22 wedstrijden ook niet snel gebeuren dat FdB hem volgend seizoen gaat gebruiken.

Dokkumer

Hij zal nooit doorbreken bij Ajax, dat is wel duidelijk. Toch heeft hij bij mij een hoge gunfactor en hoop ik dat hij toch een aardige carrière zal krijgen.