Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Denk dat hij alleen maar blijft spelen om de relatie met Ajax goed te houden. Heb in Bob in de minuten die hij maakte veel meer klasse gezien dan Lukoki.

Ook Ritzmaier en Manu staan er al. Kwestie van kwaliteit. Respect voor Lukoki met zn goals tegen Heerenveen maar verwacht niet dat deze jongen nog stappen gaat maken. Leuk voor de eerste divisie misschien. Meer niet.

sccvl

Citaat van: De Gast op april 11, 2014, 08:13:48
Denk dat hij alleen maar blijft spelen om de relatie met Ajax goed te houden. Heb in Bob in de minuten die hij maakte veel meer klasse gezien dan Lukoki.

Ook Ritzmaier en Manu staan er al. Kwestie van kwaliteit. Respect voor Lukoki met zn goals tegen Heerenveen maar verwacht niet dat deze jongen nog stappen gaat maken. Leuk voor de eerste divisie misschien. Meer niet.

Die mening die deel ik totaal niet met jou. Lukoki is nog jong, ik zie wel een dergelijke verbetering in zijn voorzetten dan in het begin van het seizoen. Tuurlijk komen nog steeds niet alle ballen aan, maar hij heeft zich in Leeuwarden zeker ontwikkeld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sccvl op april 12, 2014, 13:02:41
Tuurlijk komen nog steeds niet alle ballen aan, maar hij heeft zich in Leeuwarden zeker ontwikkeld.

Klopt, hij verdedigt erg goed mee, denkt aan medespelers en kijkt zo nu en dan ook goed om zich heen....
Nu nog de bal op maat geven en we zijn er! Ik ben toch hoopvol.
En pas bij Cambuur, het lijkt me een leuke kwajongen
Henk, held, bedankt

Utekleitrokken

Vanavond geeft ie trouwens een fantastische bal op Ogbeche die met het hoofd intikt...

OuweSkeve

Beste wedstrijd van het seizoen in imo :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Destroyer

Citaat van: OuweSkeve op april 12, 2014, 21:39:35
Beste wedstrijd van het seizoen in imo :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup

geef je helemaal gelijk
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

man van de wedstrijd!!! 3 assists!!

PePe

Citaat van: Cambuur058 op april 12, 2014, 22:19:10
man van de wedstrijd!!! 3 assists!!

Jody Lukoki mooi in Leeuwarden blijven, je hebt Leeuwarden overtuigt!!

Cambuur Groningen

Jody, heb van je genoten. Niet alleen je voorzetten waren goed, maar ik zag je overal op het veld mee verdedigen. HULDE!

carlo de leeuw

zijn beste wedstrijd in Lwd!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

OuweSkeve

Als je deze stijgende lijn vast blijft houden en wedstrijden voetbalt als tegen Vitesse, snoer je alle critici de mond en komt de top vanzelf in zicht.

gewoon een fan

Dit was zijn beste wedstrijd van het seizoen en in mijn ogen de terechte MOTM  _O_
Werkelijk alles lukte hem vandaag en je zag dat hij hierdoor vertrouwen kreeg, het is wel duidelijk dat hij echt vertrouwen nodig heeft, dit hebben wij hem wel gegeven maar nu heeft hij het zichzelf gegeven  :thumbsup

Goutum

Speelde inderdaad een van zijn beste wedstrijden vh seizoen. Puntje van kritiek: als je alleen op de keeper afgaat met een verdediger naast je: krúisen i.p.v. afkappen. Of je bent er langs, of de verdediger heeft rood. Nu kap je 2x af en is de counter gesmoord.

speculeter

Als je zo blijft voetballen en ajax twijfelt wat ze met je willen
doen zou ik mooi bij Cambuur blijven.