Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

Beker Cambuur - Utrecht

Gestart door Jules058, oktober 31, 2013, 23:36:17

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Laat Utrecht lekker in beroep gaan of afbellen, binne wij weer een ronde verder :thumbsup

Goudvinger

Citaat van: SCCornjum op november 06, 2013, 16:59:29
Burgemeester waarom?
Ik lees op internet.
In april 2012 werd door Paul Rabbering bekendgemaakt dat het Glazen Huis in december 2013 op het Wilhelminaplein in Leeuwarden zal staan.
Racoon schrijft in 2013 het anthem, welke de titel Shoes Of Lightning krijgt.
Op 18 november tussen 16.00 en 19.00 wordt bekend gemaakt welke dj's actie gaan voeren in het Glazen Huis.

Die bekendmaking zal wel op de radio zijn, ik ga er dus vanuit dat het evenement op het Wilhelminaplein
om 18 dec 19:00 begint, dat is dus net na de gewonnen wedstrijd.
Is dit verstandig?
Zie je het voor je een corteo met fakkels en vuurwerk van het stadion naar de binnenstad.

Waarom niet de wedstrijd om 19:00 aanvangen..............................

Ik heb het idee dat je bekendmaking (18 november) en het startevenement (18 december) verkeerd ziet.

wiekie1969

Wedstrijd kan toch ook wel na de winterstop gespeeld worden, de kwartfinales zijn pas in maart volgens mij.

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op november 06, 2013, 17:05:22
Wedstrijd kan toch ook wel na de winterstop gespeeld worden, de kwartfinales zijn pas in maart volgens mij.

Eind januari al...

SCCornjum

6 november 2013

FC Utrecht heeft bij de KNVB officieel bezwaar aangetekend tegen het spelen van de bekerwedstrijd bij SC Cambuur op woensdag 18 december om 15:30 uur. Voor FC Utrecht is dit tijdstip in de middag onacceptabel.

Omdat 's avonds in de binnenstad van Leeuwarden het openingsfeest van 3FM's Serious Request wordt gehouden, is onvoldoende politie beschikbaar om op hetzelfde moment de wedstrijd ordelijk te laten verlopen. Daarom heeft de burgemeester van de Friese hoofdstad de bekerwedstrijd vervroegd naar de middag.

Bezwaar
Op basis van de reglementen van de KNVB heeft FC Utrecht bezwaar gemaakt. Volgens deze reglementen is het denkbaar dat de wedstrijd op woensdagavond 18 december op neutraal terrein wordt afgewerkt. FC Utrecht doet er alles aan om zijn supporters op een normaal tijdstip naar deze belangrijke wedstrijd in de achtste finales van de KNVB beker te kunnen laten gaan.

Dit is ook besproken tijdens het overleg met supporterscoördinator Robert Junier en de voorzitters van de SupportersVereniging FC Utrecht en True Support. Eerder vandaag gaf de club al aan dat de supporters de dupe zijn van het verplaatsen van de wedstrijd naar de middag.

Watching Football Is Not A Crime

wiekie1969

Schade verhalen op de Knvb, vd Belt praat over een bedrag van 25.000 euro.

DayDreamer

Ik snap die reactie niet helemaal van Utrecht, wat is voor hun het probleem,

Overdag in de winter spelen, temperatuur is beter dan s' avonds (laat)
Je bent op een mooi tijdstip weer terug in Utrecht
En denk toch niet dat er veel supporters van Utrecht hierheen zouden komen op een woensdag avond.

wiekie1969

Citaat van: DayDreamer op november 06, 2013, 17:56:32

Helemaal mee eens. Zeiken om het zeiken. En meteen als 1e reactie een verzoek indienen om de wedstrijd in Utrecht te laten spelen :R

Doodsbenauwd binne ze voor alweer een kansloze nederlaag :_schater

dizzhead

Citaat van: DayDreamer op november 06, 2013, 17:56:32

Overdag in de winter spelen, temperatuur is beter dan s' avonds (laat)
Je bent op een mooi tijdstip weer terug in Utrecht
En denk toch niet dat er veel supporters van Utrecht hierheen zouden komen op een woensdag avond.
Veel hier verlangen van Cambuur het gedrag wat Utrecht nu laat zien, opkomen voor de supporters. Bekijk de zaken dan ook wat objectiever.

Wat betreft het aantal supporters, mocht er een neutrale locatie worden aangewezen (Zwolle?) kan dat gelijk interessanter voor de mensen uit Utrecht zijn.

dizzhead

Citaat van: wiekie1969 op november 06, 2013, 18:05:37

Doodsbenauwd binne ze voor alweer een kansloze nederlaag :_schater

Als ze dat willen voorkomen, kunnen ze zich beter terugtrekken uit het toernooi.  :proost

sunderland

Tis een grote skande .Smoor maar in die beker .Ik ben er niet bij .Tis 1 vd drukste weken vh jaar voor de meesten . :(

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op november 06, 2013, 17:15:13
Schade verhalen op de Knvb, vd Belt praat over een bedrag van 25.000 euro.
knjb

Destroyer

Citaat van: Daddy T. op november 06, 2013, 13:40:12
15:30uur? Wat een verstand.  :(

Doe dan een dag later, SCH speelde afgelopen donderdag ook voor de beker en vervolgens zondag weer.

Verplaats die pot maar naar Utrecht als het alleen die woensdag kan.

Ik snap ook niet waarom het niet donderdag gespeeld kan worden. Twee dagen herstel tijd prima.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

Je hebt alleen vrijdag om te herstellen aangezien je Zaterdagavond alweer om 19:45 tegen NAC speelt

Lore

Voor wie wordt voetbal eigenlijk gespeeld? Voor de statistieken? Of voor de supporters? Belachelijk dit! Waar een wil is, is een weg. Maar blijkbaar zijn procedures belangrijker dan klanten.

Hè zou de beker wedstrijd een week eerder kunnen spelen of de wedstrijd van zaterdag kunnen verplaatsen zodat dibsdag gespeeld kan worden! Idioot dit....