Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
51 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 17:36:07
Maar wel meer dan 1200 man mee naar dkv, waar zijn de principes daar dan???

Das 30 min en een logische combi!

maikcambuur

Citaat van: pvanbuijtene op november 28, 2013, 17:38:58
Das 30 min en een logische combi!

Jup, maar er zijn meerdere clubs die kut combi's krijgen en nog wel gaan. Het is vechten tegen de bierkaai om deze combi's te voorkomen. En ik ga liever met de bus naar clubs in de eredivisie dan met de auto naar telstar... maar dat wordt niet echt begrepen hier.

brambo3004

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 17:47:52
Jup, maar er zijn meerdere clubs die kut combi's krijgen en nog wel gaan. Het is vechten tegen de bierkaai om deze combi's te voorkomen. En ik ga liever met de bus naar clubs in de eredivisie dan met de auto naar telstar... maar dat wordt niet echt begrepen hier.

Het heeft toch ook z'n charme om met een auto vol bier aan te komen in Velsen-zuid/Dordrecht/Maastricht, een kilometer over een drassig weiland naar een bouwvallig stadion moet lopen, waar je moet pissen tegen een muur...en ongeacht de uitslag je lam thuiskomt?? :proost

Daddy T.

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 17:47:52
Zoals al eerder gezegd, als clubs als FCG, Utrecht, SCF wel met de auto naar Arnhem kunnen terwijl ze daar paar jaar geleden nog in het centrum los gingen, waarom wij dan een buscombi? Jij gaat liever in de bus naar Vitesse dan met de auto naar Telstar, aangezien nog geen bus vol zit zijn niet velen het met je eens. Na dit seizoen moet het een duidelijk signaal zijn naar de club dat ze naar alternatieven moeten zoeken ipv blindelings akkoord te gaan met de buscombi! Ondanks dat ik hoop dat we nooit weer in de jupiler voetballen, waren de reisjes naar de bouwvallen in Haarlem en Telstar met de auto altijd garantie voor 200-300 man mee en een fanatiek zooitje in het uitvak.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

maikcambuur

Citaat van: Daddy T. op november 28, 2013, 18:27:16
Zoals al eerder gezegd, als clubs als FCG, Utrecht, SCF wel met de auto naar Arnhem kunnen terwijl ze daar paar jaar geleden nog in het centrum los gingen, waarom wij dan een buscombi? Jij gaat liever in de bus naar Vitesse dan met de auto naar Telstar, aangezien nog geen bus vol zit zijn niet velen het met je eens. Na dit seizoen moet het een duidelijk signaal zijn naar de club dat ze naar alternatieven moeten zoeken ipv blindelings akkoord te gaan met de buscombi! Ondanks dat ik hoop dat we nooit weer in de jupiler voetballen, waren de reisjes naar de bouwvallen in Haarlem en Telstar met de auto altijd garantie voor 200-300 man mee en een fanatiek zooitje in het uitvak.

Nou ga jij volgend jaar toch weer lekker naar Velsen!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 18:29:49

Zie jij die lui promoveren dan  :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Ben jij werkelijk waar te stom om al de kritiek niet te snappen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Jij snapt het echt niet hè. Heb je mijn vorige post gelezen? Waarom reageer je dan alsnog met 'Waarom gaan er wel 1200 mee naar dkv?'. Jij bent de discussie niet eens waard.

Galdiano

Citaat van: TM op november 28, 2013, 18:47:08
Jij snapt het echt niet hè. Heb je mijn vorige post gelezen? Waarom reageer je dan alsnog met 'Waarom gaan er wel 1200 mee naar dkv?'. Jij bent de discussie niet eens waard.

AMEN!  _O_

Wederom een supporter die ik in mijn bloklist kan zetten! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

.. buiten het feit wat de voor- & tegens- bij een (bus)combi zijn, dat is voor iedereen persoonlijk, heeft elke eredivisieclub toch het meerendeel aan uitwedstrijden verplichte buscombi's?

Ik was even aan het rondneuzen bij andere clubs en daar zijn de verschillen niet groot. Iedereen moet bijvoorbeeld met een verplichte buscombi naar Eagles en ook naar ons in Leeuwarden. RKC, Roda, AZ daarentegen zijn vaak via autocombi te bezoeken.

Hoe het verder zit met de regelgeving, lokale driehoek en hoe wij (de supporters uit Leeuwarden) op de kaart staan weet ik niet, maar ik denk dat het als club niet zo heel makkelijk is om onder een combi uit te komen. Dat zou dan een gericht actiepunt voor de club en supportersvereniging moeten zijn.

Ik had net een gesprek met vrienden van FC Utrecht en daar zijn ze soms al jaren bezig om bepaalde combi's om te zetten naar een soepelere versie, zonder resultaat...

SCC-J

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 28, 2013, 19:49:36
.. buiten het feit wat de voor- & tegens- bij een (bus)combi zijn, dat is voor iedereen persoonlijk, heeft elke eredivisieclub toch het meerendeel aan uitwedstrijden verplichte buscombi's?

NEE!

Hilversum voor Cambuur

En als we even ontopic over het verhaal Vitesse van aanstaande zondag praten:

FC Utrecht kon hier een paar weken terug wel met auto- + buscombi heen, waarom Cambuur niet?

Goede vraag voor de forumavond  ;)

TM

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 28, 2013, 19:54:29
En als we even ontopic over het verhaal Vitesse van aanstaande zondag praten:

FC Utrecht kon hier een paar weken terug wel met auto- + buscombi heen, waarom Cambuur niet?

Goede vraag voor de forumavond  ;)

Op zulke vragen wordt nooit normaal geantwoord. Het enige wat gezegd wordt is: 'Ja dat bepaald de lokale driehoek'.

Tukker

Citaat van: Galdiano op november 28, 2013, 13:30:50
Dan kijk je maar naar Fox!  :X

Ik ben er het liefst altijd bij, echter moeten de supporters die nu wekelijks gaan eens na gaan denken waarom ze er bijna wekelijks alleen staan! 

Ik zou er nu niet aan moeten denken, om slechts met 50 man in een uitvak te staan!

Paar jaar terug was het met 20 man gezellig omdat iedereen achter de club stond.
Tegenwoordig gaan er een heel ander type supporters mee, waar ik niet meer tussen wil staan.
Je schreeuwt een keer en ze staan je met open mond aan te kijken. Ze nemen nog net geen thermoskan mee  ;(
De verdraagzaamheid is ver te zoeken net als het respect voor anderen  :clint
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

DayDreamer

Na deze discussie ben ik erg benieuwd hoeveel supporters er af reizen naar Waalwijk, dat is immers een autocombi.